Het circuit op met Racecracks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top dag gehad! Veel geleerd weer!

Hulde voor de organisatie en de voorrijders.

Nu nog zorgen dat ik 2 en 3 september vrij heb.
 
Laatst bewerkt:
Niveau 1 had net pech met het weer. Niveau 2 had 1 sessie meer droog en niveau 4 waren de geluksvolgels vandaag ;) Volgende keer beter!
 
Was,na een dagje Racecracks vorig jaar te Mettet,met plezier helemaal, uit België, naar Assen gereden om met jullie er een leuk dagje van te maken. En het was weer een leuke! Geen gezever maar focus op rijden. *O* Snap er trouwens niks van waarom er niet meer volk was. Goedkoper dan andere organistors,gezelliger en meer rijtijd.
Wat rijtijd verloren(groep 3) door het onvoorspelbare weer dankzij bandenwissels maar ach...dat hoort erbij. Hoewel....gisteren toch maar een set Pirelli Wet gekocht na bandenwissel nummer 2. Was het effe beu :+
Hopelijk ben ik vrij op 2-3 september!
 
Laatst bewerkt:
Was,na een dagje Racecracks vorig jaar te Mettet,met plezier helemaal, uit België, naar Assen gereden om met jullie er een leuk dagje van te maken. En het was weer een leuke! Geen gezever maar focus op rijden. *O* Snap er trouwens niks van waarom er niet meer volk was. Goedkoper dan andere organistors,gezelliger en meer rijtijd.
Wat rijtijd verloren(groep 3) door het onvoorspelbare weer dankzij bandenwissels maar ach...dat hoort erbij. Hoewel....gisteren toch maar een set Pirelli Wet gekocht na bandenwissel nummer 2. Was het effe beu :+
Hopelijk ben ik vrij op 2-3 september!
Dank u wel :) Tot snel.

Vrijdag 20 Juni Mettet nog tijd? ;)
 
[Knip hele zooi foto's]

Vroeg rijden om op tijd te zijn voor een dagje Racecracks en 19.10u weer thuis :P

Haha, geef Ruud een camera en hij is de hele dag zoet ;)
Maar was weer een geslaagde dag en maar 2x wielen hoeven te wisselen.
 
Laatst bewerkt:
Ondanks de regen (wat we niet in de hand hebben), gisteren een superdag gehad. Veel geleerd. Ferry en co, bedankt voor de goede organisatie. En dank aan de marshall van groep 1A voor de uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Haha, geef Ruud een camera en hij is de hele dag zoet ;)
Maar was weer een geslaagde dag en maar 2x wielen hoeven te wisselen.
Moet nog eens een 'echte'kopen :P
Maar tussen de bedrijven door altijd wel 'oog'voor een ploatie en jouw assisteren met wielenwissel(beetje dan :+ )
 
Ondanks de regen (wat we niet in de hand hebben), gisteren een superdag gehad. Veel geleerd. Ferry en co, bedankt voor de goede organisatie. En dank aan de marshall van groep 1A voor de uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar!

Was jij dit dan soms :?

 
Ondanks de regen (wat we niet in de hand hebben), gisteren een superdag gehad. Veel geleerd. Ferry en co, bedankt voor de goede organisatie. En dank aan de marshall van groep 1A voor de uitleg. Zeker voor herhaling vatbaar!
Dank je! Ben lekker in de weer geweest om het iedereen naar zn zin te mjaken. Was super leuk om te doen :)
En de instructeurs en overige crew zoals Repsel hebben ook een puike pretatie neergezet :) :)
 
Laatst bewerkt:
Dank je! Ben lekker in de weer geweest om het iedereen naar zn zin te mjaken. Was super leuk om te doen :)
En de instructeurs en overige crew zoals Repsel hebben ook een puike pretatie neergezet :) :)

Merkte dat je erg goed in de gaten hield als mensen achter in de groep de aansluiting verloren. Dat werkt goed. En de laatste droge sessie in groep B ging een stuk beter.

Schrok wel van de rondetijden: Ruim een minuut langzamer dan Michael van der Mark. Vallen jullie niet in slaap onderweg? _O-
 
Aha, dan weet je nog wat ik tegen jou zei, bij het uitkomen van de GT-bocht ;) :P :W

Dan weet ik nu ook wie jij bent :Y
Bedankt voor het advies en de foto. Volgens mij kan ik het motto van de dag samenvatten met 1 woord: "vloeiend"
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan