Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat er ook rode lantaarns nodig zijn;

Nieuwe tijd Zolder
02:01.182 Sjiefke - Kawasaki ZX-6R 2007

Nieuwe tijd Zandvoort (pre-F1 ;))
02:21.049 Sjiefke - Kawasaki ZX-6R 2007

Nieuwe tijd Mettet
01:25.122 Sjiefke - Kawasaki ZX-6R 2007
 
Laatst bewerkt:
Omdat er ook rode lantaarns nodig zijn;

Nieuwe tijd Zolder
02:01:182 Sjiefke - Kawasaki ZX-6R 2007

Nieuwe tijd Zandvoort (pre-F1 ;))
02:21:049 Sjiefke - Kawasaki ZX-6R 2007

Nieuwe tijd Mettet
01:25:122 Sjiefke - Kawasaki ZX-6R 2007

Bijna goed, de 2e : moet een . zijn.
En no worries, de meesten van ons zijn ergens achteraan begonnen!

Almeria:
1:55,060 PimS - Kawasaki ZX-10R 2004 naked
En hier de , een .
 
Bijna goed, de 2e : moet een . zijn.
En no worries, de meesten van ons zijn ergens achteraan begonnen!
Aangepast en "bewijs" toegevoegd.

"Begonnen" is niet helemaal meer aan de orde. Ik rij al wat jaartjes 1 à 2 circuitdagen per jaar. Ik ben snel genoeg om comfortabel mee te kunnen rijden met "minder snelle" groepen.

Ik hoop ooit de tijden nog wat bij te kunnen schaven, maar denk dat er geen grote stappen meer gemaakt gaan worden. Onder de 2:00 op Zolder zou al een persoonlijke overwinning zijn...
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen jaar voor het eerst wat circuitervaring opgedaan, verslavend! Volgend seizoen wil ik nog meer leren en actief mee doen in de ZAC.

Leuk om de tijden alvast bij te houden, op mijn Yamaha YZF-R6 uit 2007 heb ik nu op Assen staan: 01:56.767.
 
Afgelopen jaar voor het eerst wat circuitervaring opgedaan, verslavend! Volgend seizoen wil ik nog meer leren en actief mee doen in de ZAC.

Leuk om de tijden alvast bij te houden, op mijn Yamaha YZF-R6 uit 2007 heb ik nu op Assen staan: 01:56.767.

Gezellig en welkom bij de ZAC, maar lees wel even de OP van dit topic.
 
Afgelopen jaar voor het eerst wat circuitervaring opgedaan, verslavend! Volgend seizoen wil ik nog meer leren en actief mee doen in de ZAC.

Leuk om de tijden alvast bij te houden, op mijn Yamaha YZF-R6 uit 2007 heb ik nu op Assen staan: 01:56.767.

welkom bij de ZAC, afgelopen seizoen was mijn 1e wedstrijdjaar en dat is behoorlijk verslavend geworden!!🙈
 
Het lijkt me misschien wel handig om vanaf dit jaar een nieuwe versie van Zandvoort toe te voegen. Door de veranderingen aan de baan zal het circuit best een stukje sneller zijn, vergelijkbaar met Assen oude/nieuwe Ruskenhoek misschien. Zou het "Zandvoort Nieuwe Layout", "Zandvoort F1" of "Zandvoort 2020" noemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan