Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
en......................................................................................alles.................................................................................is...................................................................weer..........................................................bijgewerkt
 
Het lijkt me misschien wel handig om vanaf dit jaar een nieuwe versie van Zandvoort toe te voegen. Door de veranderingen aan de baan zal het circuit best een stukje sneller zijn, vergelijkbaar met Assen oude/nieuwe Ruskenhoek misschien. Zou het "Zandvoort Nieuwe Layout", "Zandvoort F1" of "Zandvoort 2020" noemen.
 
Dit is alleen zonder GP chicane toch?
Blijft dat zo?
Ik heb hier destijds een opmerking over geplaatst maar daar is niks mee gedaan.

Inmiddels wordt de baan met motoren ook zonder chicane gereden dus het lijkt me dat er ook voor Zandvoort een nieuwe versie moet komen, net als we ondertussen bij Assen onderscheid maken tussen oude en snelle Ruskenhoek.

Zonder GP chicane schelen de tijden echt gigantisch.
 
Als het idd zonder gp chicane blijft lijkt mij wel maar ik weet niet of het zo blijft.

EDIT:
Heb begrepen dat het een test van Zandvoort zou zijn.
We hebben nu:
Zandvoort -2019 (NL)

Erbij doen:
Zandvoort 2020+ (NL) zonder GP chicane
En als we toch weer met gaan rijden:
Zandvoort 2020+ (NL) met GP chicane
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik er vast eentje. Nog mooiere baan zonder de chicane. Vergelijkbaar met meeuwenmeer met hoogte verschil. Echt een toppertje.

Zandvoort 2020+ (NL) zonder GP chicane
1:53.100 Pippen - Panigale V2

Gemeten met de GPS datalogger.
 
Vrijdag zal ik mijn tijd posten! Ik mik op 1:54.

Ik heb het ietsje beter gedaan 😝

Nieuwe tijd Zandvoort 2020 zonder GP chicane:
01:51.533 Roy "R"acing - Suzuki GSX-R600 2011

Als je wil mijn naam even aanpassen van Roy "R" naar: Roy "R"acing
Voor makkelijk vinden:
Assen snelle Rusken bij 1:52
Assen langzame bij 1:50
Bilsterberg
Brno
Croix 58
Isle of man
Lausitzring
Mettet 1:12
Sachsenring
Zandvoort -2019 bij 1:58
Zolder bij 1:44
 
CPZ zonder chicane scheelt nog meer dan ik had gedacht! 6 a 7 seconde :t
wordt een rondje wel erg kort :]

PS: heb er maar "met GP chicane" van gemaakt, want alleen F1 is niet duidelijk genoeg denk ik.
Hopelijk mogen we vanaf nu altijd die "zonder" baan rijden, want die pionnen op de baan vond ik maar niks.

Bijgespettert trouwens
 
CPZ zonder chicane scheelt nog meer dan ik had gedacht! 6 a 7 seconde :t
wordt een rondje wel erg kort :]

PS: heb er maar "met GP chicane" van gemaakt, want alleen F1 is niet duidelijk genoeg denk ik.
Hopelijk mogen we vanaf nu altijd die "zonder" baan rijden, want die pionnen op de baan vond ik maar niks.

Bijgespettert trouwens

Denk dat in een race je "zo" onder de 1:50 schiet. Zeker als ik nog wat meer ballen in de kombocht krijg.
 
verbetering Assen langzame ruskenhoek:
2.04.05 Ballbetween - Honde CBR1000RR '05

Nieuwe tijd Zandvoort zonder GP chicane:
2.03.46 Ballbetween - Honda CBR1000RR '05
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan