Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal!

Doorgaans ben ik in andere topics te vinden maar ik heb begrepen dat ik hier moet zijn voor de circuittijden.

Even voorstellen: twee jaar geleden heb ik mijn motorrijbewijs gehaald waarna ik al gauw in Lelystad te vinden was op het PVI en Midland met mijn GSX-R 750 k4. Vorig jaar heb ik kennis gemaakt met Assen en Zandvoort en een nieuwe passie was geboren.

Ik rij op mijn straatmotor met instructie totdat ik mijn streven voor een circuitmotor en wedstrijden kan verwezenlijken.
Vrij rijden hoort daar ook eigenlijk bij maar ik weet niet of ik dat vol ga houden om daarmee te wachten O-)

Van Zandvoort vorig jaar heb ik geen tijdwaarneming (die organisatie rijdt zonder transponders) maar ik ga daar volgende maand met een organisatie rijden die wél met transponders rijdt. Ik ben wel benieuwd maar ik verwacht er niet dezelfde tijden te rijden met die kombochten waar je u tegen zegt 😅🙈

Mijn tijden op Assen zakten gestaag van 2:42.118 naar 2:34.259 maar afgelopen zondag (ik weet niet of dat nieuwe/oude of snelle ruskenhoek is) kwam er dan toch schot in de polsen.
Ik hoop hier nog vele tijden te plaatsen!

Assen
02:19.623 La Diabla - Suzuki GSX-R 750 2004
 
Hallo allemaal!

Doorgaans ben ik in andere topics te vinden maar ik heb begrepen dat ik hier moet zijn voor de circuittijden.

Even voorstellen: twee jaar geleden heb ik mijn motorrijbewijs gehaald waarna ik al gauw in Lelystad te vinden was op het PVI en Midland met mijn GSX-R 750 k4. Vorig jaar heb ik kennis gemaakt met Assen en Zandvoort en een nieuwe passie was geboren.

Ik rij op mijn straatmotor met instructie totdat ik mijn streven voor een circuitmotor en wedstrijden kan verwezenlijken.
Vrij rijden hoort daar ook eigenlijk bij maar ik weet niet of ik dat vol ga houden om daarmee te wachten O-)

Van Zandvoort vorig jaar heb ik geen tijdwaarneming (die organisatie rijdt zonder transponders) maar ik ga daar volgende maand met een organisatie rijden die wél met transponders rijdt. Ik ben wel benieuwd maar ik verwacht er niet dezelfde tijden te rijden met die kombochten waar je u tegen zegt 😅🙈

Mijn tijden op Assen zakten gestaag van 2:42.118 naar 2:34.259 maar afgelopen zondag (ik weet niet of dat nieuwe/oude of snelle ruskenhoek is) kwam er dan toch schot in de polsen.
Ik hoop hier nog vele tijden te plaatsen!

Assen
02:19.623 La Diabla - Suzuki GSX-R 750 2004

Oude langzame ;)
 
Zondag mijn PR met 3 seconden verbeterd tijdens ZAC Race 1. Ronde daarna helaas met een highsider eraf :)

Assen langzame Ruskenhoek (verbeterd)
01:53.822 Denniss46– Yamaha R6 2007
 
Verbetering Ecuyers

01:56.603 DafalganHooligan - Kawasaki zx10r 2016

Zat zeker nog veel meer in aangezien ik deze tijd in de 3e sessie al gereden heb met een set supercorsas die hen beste tijd al gehad hebben.
en ecuyers vrij ingewikkeld is en ik een 2 daagse event had... maar daarna jammer genoeg wat teechnische probleempjes ik denk dat een 1.54 voor mij zeker haalbaar moet zijn op een verse set bandjes en probleemloze fiets.
 
Verbetering Assen, trage ruskenhoek, mijn versnellingsbak hield er de volgende ronde mee op toen ik er een seconde onder zat '(:
1:54.690 Bastard - Kawasaki ZX10R '08

Mettet verbetering:
1:12.208 Bastard - Kawasaki ZX10R '08
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan