Het Crazy 1135 Katana Project..

Status
Niet open voor verdere reacties.
mij is het ook gelukt:: rene heeft vrijdag ook bij mij een mooi voorwiel met schijven bezorgd..... zal je 11 augustus wel vertellen hoe je dat voorelkaar krijgt.
groeten Carlow

Ik zat me al af te vragen waarom jij Rene een PM had gestuurd over dat EFE blok :+
 
Rene heeft mij trouwens van wat spullen af geholpen. Beter! Hoefde ze niet eens zelf te brengen.
 
Ik zat me al af te vragen waarom jij Rene een PM had gestuurd over dat EFE blok :+
Dat las ik ook
full
dus maar effe snel een belletje gedaan naar Rene..wanneer kom je nou een EFE blok tegen..once in a lifetime :Y

Tuurlijk mag jij me bokkie lenen Fred..takel ook evt?of zal ik even helpen tillen als het eindelijk gaat gebeuren!

Carlow thanks en nog bedankt dat jij het blok niet gekocht heb..blijf je eeuwig dankbaar :}


Gr Ron.
 
Ron, jij bent goed bezig! :}

Dat gaat weer een mooie fiets worden :) Mooi dat je al zoveel onderdelen bij elkaar gesprokkeld heb weer.

Die zien we volgend jaar zomer wel weer rijden ;)

Succes! Ik blijf het volgen :)
 
Voor geld kom ik 'n koopwaar brengen en als 't in m'n tas past
kom ik 't ook oppikken. Ben niet zo'n fan van de post.

*ff signature aanpassen*
 
Dus Amersfoort is weer een bruut project rijker! Ben erg benieuwd! Ik ben zelf altijd al fan van Katana's geweest.. Vooral de Engelse drag varianten 8-)

Succes met het project!!
 
Da's lekker dan.....Ik ben nog niet eens klaar met dat antieke ding van mij en jij begint gewoon aan je volgende project..................... :X

Succes en veel plezier met bouwen Ron en het gaat wel weer goedkomen dacht ik zo.
 
Waar haal je de tijd vandaan Ron? Mooi blok, ziet er erg zwaar uit inderdaad. Ben benieuwd hoe het blok er straks uitziet.
 
Ik ben vooral benieuwd hoe je de plastic reiger en tuinstoel smaakvol in het project gaat integreren.

_O- _O- _O-
Alle gekheid op een reiger: ik ben ook zeer benieuwd naar deze creatie :Y
 
Allemaal bedankt voor de leuke reactie's...hmmm moet wel me best gaan doen O-)

At Robin..leuk om even met je gekletst te hebben en super het opgevoerde EFE blok onder je Kat te zien hangen...ik ga hem zeker horen eerdaags!!

At Rene..als je dit leest heb inmiddels ook een WPHB op cd dus die hoef je niet meer door te mailen en heb ook nog een EFE manuel te leen gekregen van onze Fred ;)

Ook nog wat ingredienten gehaald om het blok te ontvetten van de laatste restjes vet en olie...nu nog weinig tijd maar met het weekend ga ik toch wel beginnen met het blok :) duurt me te lang dit..ik wil beginnen O-)
full


Gr Ron.
 
At Rene..als je dit leest heb inmiddels ook een WPHB op cd dus die hoef je niet meer door te mailen en heb ook nog een EFE manuel te leen gekregen van ome Fred ;)

...

Gr Ron.

Cool. Ik heb vandaag gevraagd of ik al m'n vrije dagen op kan nemen voordat ik stop, 30 in totaal. Zal mij benieuwen :)
 
ik zit net nog ff te kijken, maar ik dacht dat katana`a een cardan hadden.

hmm zeker toch teveel gezopen dan
 
@ Robinjo;

Ik hoorde van Ron dat je een stuk pijp had laten buigen. Ik wil een dubbele uitlaat, maar ik heb straks de dempers al. Moet dus alleen 2 stukkies pijp hebben die mooi naar achter lopen. Heb jij wat meer info? Tnx.

Gr.

Sandor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan