Het Crazy 1135 Katana Project..

Status
Niet open voor verdere reacties.

gixxerron

MF veteraan
10 nov 2002
12.232
0
amersfoort
Oke nieuw topic nieuwe kansen om weer wat moois neer te zetten..

Dit keer wordt het een Katana met een 1135EFE blok en hoe hij eruit zal zien zal hier te volgen zijn ik ga niet teveel verklappen hoe hij wordt want dan is het niet spannend meer...maar voor mezelf heb ik het plaatje als voor me...oke hij wordt lang en laag O-)



Hoe het begon...
full


Het blok is geariveerd wat ik overgenomen heb van Rene... *O*
 
full


Vanmorgen een motorsteun gemaakt zodat het wat makkelijker en veiliger prutsen wordt aan het blok...
 
Onze Fred is vanmiddag ook op de Senseo geweest en had zijn verhoogde Golf tot aan de nok volgeladen _O-
full


Waar zal ik eens beginnen :X
 
oppassen dat ie niet vóór de winter klaar is he ;)


schiet iig al snel op met de onderdelenverzameling.. :}
 
Ben zeer benieuwd Ron!! En laat je niet gek maken, hoe extremer hoe beter! Hij moet net de bocht om kunnen, dan issie goed _o-
 
Onderdelen verzameling schiet idd lekker op zo maar denk dat ik nog aardig wat onderdelen bij elkaar moet zoeken..maar dat is alleen maar leuk want als alles voor het oprapen ligt zoals bij de EFE dan is ie veels te snel af O-) wil deze toch wel op zijn elfenhalfs gaan op bouwen :Y

At Robin...ik zie je morgen rond elfen..kan ik eindelijk het opgevoerde blok zien })


Gr Ron.
 
Hoe krijgt die Ron het toch steeds voor elkaar dat mensen hem weer onderdelen komen brengen :+

Aan de andere kant zal Fred zich wel rotlachen dat ie weer wat rommel kwijt is _O-
 
Ben zeer benieuwd Ron!! En laat je niet gek maken, hoe extremer hoe beter! Hij moet net de bocht om kunnen, dan issie goed _o-
Wees maar niet bang Sandor..komt goed...gewicht is bij mij niet belangrijk..hoe zwaarder hoe lager hoe bruuter ;)

Gr Ron.
 
Hoe krijgt die Ron het toch steeds voor elkaar dat mensen hem weer onderdelen komen brengen :+

Aan de andere kant zal Fred zich wel rotlachen dat ie weer wat rommel kwijt is _O-
mij is het ook gelukt:: rene heeft vrijdag ook bij mij een mooi voorwiel met schijven bezorgd..... zal je 11 augustus wel vertellen hoe je dat voorelkaar krijgt.
groeten Carlow
 
leuk project weer Ron, heb stiekem nog gedacht om ook dat blok te kopen....
maar toch geen tijd, altijd voor anderen bezig (ook leuk hoor).
suc6 met je project.
Carlow
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan