het demper(uitlaten) topic

welke demper zie/hoor jij het liefst onder een motor

  • laser

    Stemmen: 34 19,4%
  • bos

    Stemmen: 25 14,3%
  • akra

    Stemmen: 28 16,0%
  • yoshi

    Stemmen: 21 12,0%
  • LeoVince

    Stemmen: 13 7,4%
  • remus

    Stemmen: 6 3,4%
  • Two Brothers Racing

    Stemmen: 9 5,1%
  • overige

    Stemmen: 39 22,3%

  • Totaal aantal stemmers
    175
full


vraag de mensen op de AKm in Noord-Holland hoe het blert :X
 
he oma!.

Wat rustig hier even een oma een schopje verkopen.

Zit er nog steeds aan te denken om een laser k1/2 uitlaat onder me gs te leggen, klinkt wel lekker, beter dan dat motor geluid van tandwielen en zuigers.
 
Een dikke Ixil onder je GS zal je bedoelen, hierzooo, BRULLEN met dat ding!
full
 
Laser works systeem met ovale carbon demper! Demper weegt maar 1KG en de bochten 3,5 :}
Doals op de foto hieronder maar dan met een mooie laser sticker, en een goud ophangbeugeltje

full


is trouwens uberhaubt niet presies hetzelfst als de mijne, maar geeft een goed id!
 
Laatst bewerkt:
heb een shark track systeem(ook iets wat je niet al te vaak tegen komt) klinkt geweldig en dan heb ik het nog niet over de looks 8-)
full
 
Laatst bewerkt:
nou ik heb sinds 2 weekjes mij Akra erop zitten... :} :} ....wat een geluid... :P :P :P :P ... Voel me nu helemaal top als ik ff terugschakel O-) in de tunnel.

Zo'n geluid maakt mijn motor nog.....g..... :} :X

full
 
Heeft er iemand ervaring met een IXIL euroline carbondemper?
Wil er misschien eentje op m'n kawa zx-9r zetten, kan hem namelijk voor een mooie prijsje van iemand overnemen. Maar ja kweet niet of er een beetje vet geluid in zit.
Alvast bedankt! 8-)
 
Handig voor als je geflitst word dat kenteken van je 0-)

Hier een piccie als toevoeging op eerder berichtje

full


Ciao
 
Heb de Vance&Hines hier nog niet gezien of gehoord })

Heb ik dus onder me CBRt liggen. Klinkt heerlijk en je ziet em ook niet zo veel.

Lekker zwaar onderin en flink brullen als je em opentrekt.

Soundfile: http://www.vanceandhines.com/sps4.html (en dan op "Hear it" klikken onder het plaatje van de R1)

Is niet van onder de cbr volgens mij. Die van mij klinkt iets rauwer/zwaarder

full
 
Heb nu Titan Laser Hotcam en die klinkt echt SUPER!!! Had graag Akrapovic full titanium system willen hebben maar ja die verdomde Euro hé B| .
138829
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan