het demper(uitlaten) topic

welke demper zie/hoor jij het liefst onder een motor

  • laser

    Stemmen: 34 19,4%
  • bos

    Stemmen: 25 14,3%
  • akra

    Stemmen: 28 16,0%
  • yoshi

    Stemmen: 21 12,0%
  • LeoVince

    Stemmen: 13 7,4%
  • remus

    Stemmen: 6 3,4%
  • Two Brothers Racing

    Stemmen: 9 5,1%
  • overige

    Stemmen: 39 22,3%

  • Totaal aantal stemmers
    175

jurg

Die hard MF'er
16 feb 2004
356
0
veenendaal
gezien de vele topics die worden geopen over dempers en uitlaten, stel ik voor al die vragen, foto's en opmerkingen in dit topic te doen.

dus kom maar op met al die foto's :9



een verzoeknr. foto's van fzr dempers
 
Two Brothers is machtig !!! :} misschien dat ik voor mijn volgende motor Akrapovic ga proberen, maar als je kabaal wilt moet je amerikaans spul hebben ;)
 
Lazer? haha

Ik heb een LeoVince.

Ik wil niet lullig overkomen, maar volgens mij heb je er niet echt bij nagedacht toen je de pol maakte. Ik vind dat Remus, Sebring en Vance&Hines nou niet echt 'grote' merken zijn als het op Dempers/uitlaten aan komt. Had dan Two Brothers Racing en LeoVince er bij gezet :?
 
Remus natuurlijk:

100_1498%20klein.JPG


Tevens het bewijs dat je voor mooi kabaal niet perse ver weg hoeft te zoeken.
 
Lazer? haha

Ik heb een LeoVince.

Ik wil niet lullig overkomen, maar volgens mij heb je er niet echt bij nagedacht toen je de pol maakte. Ik vind dat Remus, Sebring en Vance&Hines nou niet echt 'grote' merken zijn als het op Dempers/uitlaten aan komt. Had dan Two Brothers Racing en LeoVince er bij gezet :?


op verzoek pas ik hem aan,

tis ook maar een beetje gokken waar de meeste mee rijden
 
als we het over lawaai hebben, had onder mijn fzr 600 een devil....met oordoppen in nog oorpijn ;)

heb trouwens nog een zelfbouw carbon demper voor een '94 fzr 600 wie intresse heeft mailt maar even tovos@xs4all.nl
 
Heb lang gezocht naar een mooie carbondemper voor mijn Triumph.
De merkdemper vond ik niet echt subliem.
Shark heeft een mooie dubbele carbondemper (streelegal)voor de Daytona en Speed Tripple.
Uiteindelijk heb ik, op advies van Motor Mercuur, een Two Bros C5 oval carbon demper besteld. MHE heeft hem gemonteerd, de tuning bijgesteld en het resultaat is gewoon geweldig !
De demper is mooi afgewerkt, wordt heel netjes verpakt verzonden en er zit een mooie roffel in !
 
Terug
Bovenaan Onderaan