Het doet verdoeme zeer!

kjelle

Rookie
17 jun 2004
2
0
scherpenheuvel
Das nu al elk jaar dat we iemand dierbaar verliezen!!! Ma ons Cezeke was e specialeke!!! Hij mocht dan al wel een jaartje ouder zijn, ma in zijn koppeke was hij nog altijd 20! Mee gaan boarden, Rock Werchter,...
Toen we het tragische nieuws vernamen zijn we allemaal samengekomen. Me zoveel samenzijn en toch die doodse stilte ...
We haalden 100e herinneringen op en uiten ons ongeloof, maar ja het mag niet baten!
Het ergste was toen Marijke - zijn vriendin- toekwam. Ocharme het meisje, ze stortte volledig in. Maar dit wil niet zeggen dat zij er alleen onder lijdt!!! Ik weet nog mensen dat er volledig onderdoor gaan nu! Hou ulle sterk Frank en Louis!!! Heb echt me ulle te doen. Zo'n sympathieke familie verdient zoiets niet!!!
Elk herinnering van hem koesteren we nu in ons hart, ze zal voor eeuwig blijven verder leven in ons allen!
Elk jaar zullen we aan hem herinnerd worden dmv de dingen die we normaal samen deden! Het zal allemaal niet meer hetzelfde zijn zonder hem. Cezeke bracht leven in de brouwerij. Hij was ne goedlachse gast; natuurlijk had hij zoals iedereen zijn problemen, maar werd er bovenop geholpen door zijn vele vrienden!

Pfffffff Cezeke you'll stay forever in our minds and heart!!! ;(

Grtzz Kjelle

;( Vreselijk ;( krijg er een brok in me keel van. Heeel veel sterkte!!!!! Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.

Maar onthou! Na regen komt zonneschijn!! Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd! Gelukkig zijn herrineringen onuitwisbaar.

Cezeke Ride Free in The Sky!

Terug
Bovenaan Onderaan