Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Een teaser zoals ze zeggen, je laat iets zien en je zegt niks zodat er volop gespeculeerd kan worden. Ondertussen hebben ze de aandacht.
Ik snap het, alleen begrijp het niet.
Als tkr nu iets concreets heeft kunnen ze er toch beter mee naar buiten komen ?

Kijk eens naar de afzender van het bericht: Ten Kate Racing Products. Dat staat los van het inmiddels failliete Ten Kate Racing. Elke racefan hoopt dat ze weer gaan starten. Maar komend seizoen is de kans nihil als je de artikelen rondom dit onderwerp gelezen hebt.

Ik snap dat het een nieuwe b.v. is, die andere is idd failliet verklaard.
 
Ik snap het, alleen begrijp het niet.
Als tkr nu iets concreets heeft kunnen ze er toch beter mee naar buiten komen ?



Ik snap dat het een nieuwe b.v. is, die andere is idd failliet verklaard.

Het is geen nieuwe bv. Het is een andere, al langer bestaande afdeling.
 
Waarschijnlijk een R6 bestemd voor de OWCup......... Oosterveens Racing Team?

Dat lijkt al een heel stuk waarschijnlijker dan alles wat hier recentelijk gespeculeerd is :t En laat ze eerst idd maar lekker ervaring op doen. Komt vast goed op de lange duur :Y
 
Dat project loopt al 2 seizoenen ;)

Ja had zoiets begrepen. Weet ook niet de details. Volg de OW Cup ook niet. Maar vond dit verhaal wel waarschijnlijker dan toch nog ff mee doen met de WSS of WSBK. En alle ervaring die ze opdoen in welke cup dan ook is alleen maar meegenomen, toch?
 
Bij deze een oproepje (geen verplichting) om op Duderuud te stemmen voor al het werk dat hij gehad heeft om ons allemaal van het oude naar het nieuwe forum te krijgen: MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2018 VERKIEZING

Niet iedereen beseft hoeveel werk daarin zit. Het is zomaar een idee, nogmaals geen verplichting.
 
Wat nieuw over Ten Kate :

De kansen dat er in 2019 een door Ten Kate Racing gerund WorldSBK team aan de start zal verschijnen groeien dan ook met de dag. Met welk motormerk en met welke coureur (s) dit zal zijn blijft ook voor de Racesport.nl redactie vooralsnog gissen. Eén ding lijkt wel zeker, het team zal hoogstwaarschijnlijk niet aan de start verschijnen tijdens de eerste twee ronden van het FIM Superbike World Championship in Australië en Thailand maar pas vanaf de eerste Europese ronde begin april op het Motorland Aragon circuit in Spanje weer van de partij hopen te zijn.

Ten Kate Racing werkt hard aan een comeback
 
Wat nieuw over Ten Kate :

De kansen dat er in 2019 een door Ten Kate Racing gerund WorldSBK team aan de start zal verschijnen groeien dan ook met de dag. Met welk motormerk en met welke coureur (s) dit zal zijn blijft ook voor de Racesport.nl redactie vooralsnog gissen. Eén ding lijkt wel zeker, het team zal hoogstwaarschijnlijk niet aan de start verschijnen tijdens de eerste twee ronden van het FIM Superbike World Championship in Australië en Thailand maar pas vanaf de eerste Europese ronde begin april op het Motorland Aragon circuit in Spanje weer van de partij hopen te zijn.

Ten Kate Racing werkt hard aan een comeback

Op speedweek.de stond ook een stukje; Google Translate
 
Wat nieuw over Ten Kate :

De kansen dat er in 2019 een door Ten Kate Racing gerund WorldSBK team aan de start zal verschijnen groeien dan ook met de dag. Met welk motormerk en met welke coureur (s) dit zal zijn blijft ook voor de Racesport.nl redactie vooralsnog gissen. Eén ding lijkt wel zeker, het team zal hoogstwaarschijnlijk niet aan de start verschijnen tijdens de eerste twee ronden van het FIM Superbike World Championship in Australië en Thailand maar pas vanaf de eerste Europese ronde begin april op het Motorland Aragon circuit in Spanje weer van de partij hopen te zijn.

Ten Kate Racing werkt hard aan een comeback

Waarop door race sport o.a. gereageerd is alsof alles in kannen en kruiken is en er slechts een handtekening gezet hoeft te worden..

Suggesties zijn Suzuki of aprilia met baz en of savadori.

Maar er is dus nog niets zeker, al doen sommige mensen voorkomen alsof ze dingen weten..
 
Wat nieuw over Ten Kate :

De kansen dat er in 2019 een door Ten Kate Racing gerund WorldSBK team aan de start zal verschijnen groeien dan ook met de dag. Met welk motormerk en met welke coureur (s) dit zal zijn blijft ook voor de Racesport.nl redactie vooralsnog gissen. Eén ding lijkt wel zeker, het team zal hoogstwaarschijnlijk niet aan de start verschijnen tijdens de eerste twee ronden van het FIM Superbike World Championship in Australië en Thailand maar pas vanaf de eerste Europese ronde begin april op het Motorland Aragon circuit in Spanje weer van de partij hopen te zijn.

Ten Kate Racing werkt hard aan een comeback

Wat een goed nieuws na alle malaise van de afgelopen maanden. En heel voorbarig, maar zal me ziek lachen als ze het Moriwaki team straks het snot voor de ogen rijden :Y
 
Waarop door race sport o.a. gereageerd is alsof alles in kannen en kruiken is en er slechts een handtekening gezet hoeft te worden..

Suggesties zijn Suzuki of aprilia met baz en of savadori.

Maar er is dus nog niets zeker, al doen sommige mensen voorkomen alsof ze dingen weten..

Bij jou is het glas echt altijd half leeg hè?
 
Waarop door race sport o.a. gereageerd is alsof alles in kannen en kruiken is en er slechts een handtekening gezet hoeft te worden..

Suggesties zijn Suzuki of aprilia met baz en of savadori.

Maar er is dus nog niets zeker, al doen sommige mensen voorkomen alsof ze dingen weten..

_O-_O-:+ Wanneer ga jij nou eens goed lezen........

De Tenkate Yamaha "geschiedenis" heb ik van dichtbij meegemaakt, dus ja daar wist ik van.:+

Waar ze nu bezig zijn geen idee, maar ik vind het wel top om te lezen dat oa Ronald ten Kate en Kervin Bos met vrolijke gezichten de Racesport redactie te woord staan.
Het verbaast me alleen niet............O-) Ze hebben kennis, faciliteiten en een goede naam in de racerij :t Kwestie van tijd.
 
Bij jou is het glas echt altijd half leeg hè?

Want ??

Elke reactie in dit topic word door de meesten negatief opgevat/gelezen.. ik denk dat het aan die mensen zelf ligt ;)

Ik gaf alleen een opsomming van wat er nog onder het onderwerp gereageerd was door racesport zelf ( oftewel evert ) en iemand anders die inside info had, waarop racesport weer reageerde dat zij die info ook wel hadden etc.. en dat er alleen nog sprake is van een handtekening zetten e.d.

Dat jij het negatief opvat zal er mee te maken hebben dat je al vaker moeite had met mijn posts in dit topic..
 
_O-_O-:+ Wanneer ga jij nou eens goed lezen........

De Tenkate Yamaha "geschiedenis" heb ik van dichtbij meegemaakt, dus ja daar wist ik van.:+

Waar ze nu bezig zijn geen idee, maar ik vind het wel top om te lezen dat oa Ronald ten Kate en Kervin Bos met vrolijke gezichten de Racesport redactie te woord staan.
Het verbaast me alleen niet............O-) Ze hebben kennis, faciliteiten en een goede naam in de racerij :t Kwestie van tijd.


Wat lees ik verkeerd dan ?!
Rest waar je naar refereert snap ik niet, mag je me ook uitleggen.. ( denk die insta post van enige tijd geleden ?! )
Dat TKR en Racesport contact hebben is een goed iets, hoor je mij niks raars over zeggen toch ?

Heb al eerder aangegeven niets tegen ten Kate en consorten te hebben, blijkbaar word dat niet gelezen !!!
 
Want ??

Elke reactie in dit topic word door de meesten negatief opgevat/gelezen.. ik denk dat het aan die mensen zelf ligt ;)

Ik gaf alleen een opsomming van wat er nog onder het onderwerp gereageerd was door racesport zelf ( oftewel evert ) en iemand anders die inside info had, waarop racesport weer reageerde dat zij die info ook wel hadden etc.. en dat er alleen nog sprake is van een handtekening zetten e.d.

Dat jij het negatief opvat zal er mee te maken hebben dat je al vaker moeite had met mijn posts in dit topic..

Ben niet de enige hoor en het is niet alleen in dit topic. Een beetje enthousiasme mag wel een keer ;)
 
_O-_O-:+ Wanneer ga jij nou eens goed lezen........

De Tenkate Yamaha "geschiedenis" heb ik van dichtbij meegemaakt, dus ja daar wist ik van.:+

Waar ze nu bezig zijn geen idee, maar ik vind het wel top om te lezen dat oa Ronald ten Kate en Kervin Bos met vrolijke gezichten de Racesport redactie te woord staan.
Het verbaast me alleen niet............O-) Ze hebben kennis, faciliteiten en een goede naam in de racerij :t Kwestie van tijd.

:^ :t
 
Ben niet de enige hoor en het is niet alleen in dit topic. Een beetje enthousiasme mag wel een keer ;)
enthousiasme word niet gezien door mensen die alleen door de negatieve bril kijken ;)

Maar gaan we nog inhoudelijk reageren of blijf je op de man spelen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan