Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Gelukkig is er nog altijd een verschil tussen de winkel Ten Kate, en Ten Kate Racing (products).

Ze hoeven in mijn ogen ook helemaal geen Yamaha dealer te worden om er wel mee te kunnen racen, ze kunnen de fietsen toch gewoon inkopen?

Maar ik kan dat fout hebben?
 
Gelukkig is er nog altijd een verschil tussen de winkel Ten Kate, en Ten Kate Racing (products).

Ze hoeven in mijn ogen ook helemaal geen Yamaha dealer te worden om er wel mee te kunnen racen, ze kunnen de fietsen toch gewoon inkopen?

Maar ik kan dat fout hebben?

Race on sunday and sell on monday gaat dan alleen niet meer op.
 
Race on sunday and sell on monday gaat dan alleen niet meer op.

In de winkel niet nee, maar voor TKRP nog wel toch? alleen dan in mindere mate voor Honda en meer voor een evt. ander merk.

Het is gewoon zonde, de expertise, de handel, en de jarenlange relatie heeft een flinke knauw. Echter zal ook dit vast weer mogelijkheden en kansen bieden.
 
Een R6 op straat is toch maar kut. Misschien het laatste model niet, maar de RJ11 wel.
Kan je beter elke andere 600RR rijden. Veel comfortabeler in alle opzichten (de oude wellicht niet qua gewicht), maar wel wat betreft de vermogensafgifte e.d.

Nu heb ik nooit met die motor op het circuit gereden. Je ziet die (oudere RJ11) modellen vaak zat dus daarvoor zullen ze vast goed zijn. Kon ik mij met mijn straatmotor ook wel inbeelden.

Maar nog beter voor op straat is een GSXR :Y

Die Suzuki deal klinkt in alle opzichten wel goed in mijn oren. :]
Misschien eens op de koffie bij Hoegee. Kan nooit kwaad. En in de Moto America doen ze het best aardig dus wellicht eens op de koffie daaro in Texas (of waar ze ook zitten).

Ik zie het al helemaal voor mij. Ik ruil zo mijn 600RR in voor nog een Soes :Y :+
 
Laatst bewerkt:
In de winkel niet nee, maar voor TKRP nog wel toch? alleen dan in mindere mate voor Honda en meer voor een evt. ander merk.

Het is gewoon zonde, de expertise, de handel, en de jarenlange relatie heeft een flinke knauw. Echter zal ook dit vast weer mogelijkheden en kansen bieden.

Dat sowieso, moet je eens kijken wat een kennis ze daar in huis hebben. Daar níks mee doen is geen optie.
Ik ben alvast zeer enthousiast over Suzuki :Y

Die race on sunday and sell on monday kreet is eigenlijk ook wel beetje jaren ‘00 hè.
Wie koopt er nog een nieuwe Supersport of Superbike vandaag de dag?
 
Dat sowieso, moet je eens kijken wat een kennis ze daar in huis hebben. Daar níks mee doen is geen optie.
Ik ben alvast zeer enthousiast over Suzuki :Y

Die race on sunday and sell on monday kreet is eigenlijk ook wel beetje jaren ‘00 hè.
Wie koopt er nog een nieuwe Supersport of Superbike vandaag de dag?

Precies, helemaal mee eens hoor!

Gewoon alle kennis en expertise in een Soes, Yamaha of ander hok duwen en dan ben ik ervan overtuigd dat er dikke successen aankomen!
 
Dat sowieso, moet je eens kijken wat een kennis ze daar in huis hebben. Daar níks mee doen is geen optie.
Ik ben alvast zeer enthousiast over Suzuki :Y

Die race on sunday and sell on monday kreet is eigenlijk ook wel beetje jaren ‘00 hè.
Wie koopt er nog een nieuwe Supersport of Superbike vandaag de dag?


Meeste motorzaken zijn dicht op maandag ;)
 
Heb het ook altijd al een rare spreuk gevonden maar dat is wel met meer van die uitspraken zo.. want wie heeft er nou eigenlijk tijd ( of geld) om op maandag zo n ding te gaan kopen ?! Motoren worden verkocht op koopavond en in t weekend..

Er was ook zo n mooie spreuk van een helmen fabrikant, nolan of arai geloof ik ; If you have a $10,- head, wear a $10,- helmet.

Ik heb een $5,- hoofd.. en nog nooit een helm gevonden voor $5 :P
 
Oosterveen gaat dus met Hilster rijden op een r6..
Kan het verschil niet zien tussen een r1 en r6 maar ga er van uit dat het die fiets is van de teasers?!
 
Dan zit je er een paar decenianaast hoor, volgens mij is die marketing kreet in Engeland ontstaan toen die met de Nortons en Triumphs gingen racen.

Zal dan ongeveer in de periode zijn geweest van de film On any sunday. Prachtige film overigens.
 
Verschil tussen R6 en R1 kun je zien aan bijv. de remklauwen. R6 heeft in de doppen nog een zgn. Torx-profiel zitten en de R1 heeft op een vaste steekcirkel een gatenpatroon. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan