Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Eigth Ball

Status
Niet open voor verdere reacties.
toppie

4gqnba.jpg
 
Laatst bewerkt:
240_F_53740145_4UGcm2xCaamZjOfBTKRKi1UZ96p42rCx.jpg


Eerste poolwedstrijden inmiddels weer gespeeld... nog wat last van jetlag... merkbaar.
Maar goed... het dagelijkse leven begint weer vorm te krijgen. :Z

Gisteravond nog in Knoal geweest om Blue af te leveren. Die gaat over 2 week alweer op ronde dus moest even worden nagekeken. Nieuwe Seventies enzo.... :]

Vogezen lijken in trek in dit draadje... tja.. het is daar niet voor niks zo groen. Kan er dus aardig vochtig zijn inderdaad.
Maar ook heerlijk om rond te rijden. Ruw asfalt slijt de bandjes wel wat sneller. In Kroatië slijten hooguit de bikinibandjes dus fijne vakantie... wij hebben het alweer achter de rug. :t
 
Ik zal hier ook maar weer eens posten.. zoals het er nu naar uitziet gaat de speed four weg of komt er een ander motorblok in.. zit een tik in het huidige blok, waarschijnlijk krukaslagers, dus dat ding schijnt helemaal uitgebouwd te.moeten worden. :( andere optie's zijn repareren of nieuwe motorfiets.

Maar goed, ik heb net een nieuwe werkgever dus wie weet ;)
 
Balen, die blokken liggen niet voor t oprapen. Zijn in de speed four en de tt600 gebruikt, beide redelijk zeldzaam.
Motorado in Leeuwarden al geprobeerd? Die was indertijd triumph dealer en hebben zowel de kennis, gereedschappen en wellicht de juiste onderdelen liggen

(Ik heb eventueel nog wel een pan european in de aanbieding ;) )
 
Hmm, njah, motor staat nu bij motoplaza hoogezand. Erik ging voor mij op zoek.. kwam zelf al ergens een tt blok tegen voor 400€.

Een pan is niet echt mijn ding ;) ik heb een schuin oogje op een fazer die ze in hoogezand te koop hebben staan...

Maar eerst maar eens afwachten. :(
 
Ik zal hier ook maar weer eens posten.. zoals het er nu naar uitziet gaat de speed four weg of komt er een ander motorblok in.. zit een tik in het huidige blok, waarschijnlijk krukaslagers, dus dat ding schijnt helemaal uitgebouwd te.moeten worden. :( andere optie's zijn repareren of nieuwe motorfiets.

Maar goed, ik heb net een nieuwe werkgever dus wie weet ;)


Balen man......
 
Kan nou eens zonder probleem een foto plaatsen.
 

Bijlagen

  • 7F9B320F-9F2B-484F-B5FC-5A371DEE574D.jpeg
    7F9B320F-9F2B-484F-B5FC-5A371DEE574D.jpeg
    591,7 KB · Weergaven: 7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan