Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Eigth Ball

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk om te lezen! Bij mij is er van thuis uit helemaal geen motorcultuur niets en erg enthousiast werden ze niet van mijn plannen om er toch aan te beginnen..

Nu inmiddels rijbewijs en motor binnen en ben super blij het gedaan te hebben! Laat nu het voorjaar maar komen😝😝

Hey! Mooi om te horen dat je er toch voor gekozen hebt om je motorrijbewijs te halen! Is vind ik een van de mooiste dingen op wereld.
 
IMG_1224.JPG
IMG_1224.JPG
 
@Ronny Rabbelaar

Top dat jij er in ieder geval was.... jammer dat de andere Loser ontbrak en dat we de D&G agenda niet hebben kunnen opzetten. Desalniettemin was het gezellig. :t
 
Was er iets gepland dan ?

Had het iets uitgemaakt dan :?


Mijn fiets blijft ook binnen met de pekel.. brr veel te koud ook

Niks bijzonders... wil gaan streven naar een maandelijkse D&G aktiviteit/rit. Afgelopen jaar is dit er redelijk bij ingeschoten.
Dus... als jij iets wil/kan agenderen wordt het verwerkt in de OP.
Dit geldt overigens voor iedereen hier... :t
 
Het is al weer een tijdje geleden, maar in oktober 2018 waren Ed, Eddy en ik een weekend in de Vogezen.
Bij deze wat videobeelden, voor het eerst opnames met geluid en daarbij de montage uitgevoerd met een voor mij nieuw programma.
M.a.w. excuses voor het ongemak......

 
Het is al weer een tijdje geleden, maar in oktober 2018 waren Ed, Eddy en ik een weekend in de Vogezen.
Bij deze wat videobeelden, voor het eerst opnames met geluid en daarbij de montage uitgevoerd met een voor mij nieuw programma.
M.a.w. excuses voor het ongemak......


Super gaaf!! Hoop in de toekomst ook dit soort reizen te mogen gaan maken! Nu eerst de motor eens goed leren kennen e.d. En dan vanzelf een keer naar het buitenland
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan