Het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl Kwartet

Status
Niet open voor verdere reacties.
9BC34F8C-4215-4E66-BDDB-86D71CF2ABEB_zpsrzda0y9k.jpg


Hok staat klaar voor vertrek😜
 
Waardige afsluiting dan, jammer dat het dan weer geld moet kosten. ;( kunt ze altijd nog laten spuiten.
Helemaal niks. Ze waren er niet in het wit, maar nu ze erop zitten, vind ik grijs eigenlijk beter


Lulliger was dat er bekeuring op de mat lag bij terugkomst. Nog met de K op dag van proefrijden XR :X
 
haha is wel grappig bedenk ik me, mijn 2 motorbekeuringen waren ook op de heen/terugweg proefrijden op een ander motor, zal de emotie wel zijn.
Waardige afsluiting dan, jammer dat het dan weer geld moet kosten. ;( kunt ze altijd nog laten spuiten.
 
haha is wel grappig bedenk ik me, mijn 2 motorbekeuringen waren ook op de heen/terugweg proefrijden op een ander motor, zal de emotie wel zijn.

Tja... je bent inderdaad wel een emotioneel mannetje....
... trouwens bedankt dat jij mij hebt laten zitten vandaag... :P

BETERSCHAP ;)
 
haha is wel grappig bedenk ik me, mijn 2 motorbekeuringen waren ook op de heen/terugweg proefrijden op een ander motor, zal de emotie wel zijn.

moet zo'n flitspaal toch ook snappen en begrip voor hebben :?

moet met mijn nieuwe hok trouwens ook oppassen. Hele andere snelheidsbeleving dan de K. Zit zo op inlever snelheid, maar gevoelsmatig nog binnen de grenzen
 
Heeft er al iemand de knoop doorgehakt over tijdstip, verzamelpunt en route voor morgenavond :?

danny-dogger_09_DeKnoopDoorhakken_large.jpg
 
Laatst bewerkt:
19:00 lilly's . Route geen idee, gewoon lukraak de bekende bochtjes bij langs?/ vorige Lily's route weer volgen? Maakt mij niet uit, als ik mijn xr maar lekker kan inrijden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan