Het Drenthe & Groningen topic - Nieuwe Stijl Nine, nein, nein, nein!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het pretfles topic bedoel je toch :?
Anders moeten we hier ook nog aan de whatsapp

Ja.. we moeten met onze tijd meegaan. En de georganiseerde ritjes hebben hier toch telkens dezelfde opkomst. Losers en Forumlozen.
Dus... wat mij betreft heeft dit forum géén enkele meerwaarde meer.
 
Had vandaag op pad gewild, rappe Rabbelaartje zou ook mee.
De motor buiten gezet, omkleden, oordoppen in.
Is het filter uit het dopje gegaan en blijven steken in het oor van die rappe Rabbelaar -O-

Kregen het er zelf niet uit dus naar de huisartsen post, met het koekblik.....

Met de waterspuit ging het er weer uit.
Helaas niet meer gereden
 
Huh.... hoe krijg jij dat nu weer voor elkaar?
Zijn het kinderdoppen van Alpine of andere.
 
:N zijn niet die alpine, maar die gaan we wel regelen :Y

Was een setje met 4 verschillende maten met 1 setje filters.
Deze:
20191024_164621.jpg
 
Pluggies gehaald
Goretex handschoenen aangehad, niet heel veel regen gehad maar handen bleven droog en ik kan mijn mobieltje bedienen met handschoenen aan
pluggies-kids-alpine-hearing-protection.jpg
 
Ja.. we moeten met onze tijd meegaan. En de georganiseerde ritjes hebben hier toch telkens dezelfde opkomst. Losers en Forumlozen.
Dus... wat mij betreft heeft dit forum géén enkele meerwaarde meer.

Was vroegah nog best mooi topic/forum, totdat het over ging op WhatsApp, en dat er meer gekeuveld werd dan gereden.
Opkomst van ritjes was in het eemshaven topic wel zeer goed, (maar dat was voor jou tijd)

Tijden veranderen Kato
 
Dat meen je toch niet serieus he?
Of je hebt al die pogingen van mij om jullie mee te krijgen voor een rondje rijden gemist.......

Jij bent the best of the rest... *O*

Was vroegah nog best mooi topic/forum, totdat het over ging op WhatsApp, en dat er meer gekeuveld werd dan gereden.
Opkomst van ritjes was in het eemshaven topic wel zeer goed, (maar dat was voor jou tijd)

Tijden veranderen Kato

In mijn tijd visten we regelmatig iemand uit de sloot... yeah, that were the days... ;)
 
Was vroegah nog best mooi topic/forum, totdat het over ging op WhatsApp, en dat er meer gekeuveld werd dan gereden.
Opkomst van ritjes was in het eemshaven topic wel zeer goed, (maar dat was voor jou tijd)

Tijden veranderen Kato

Er was een tijd dat ik hier veel tijd voor had _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan