Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl SE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kato

Losers - Fool Member
28 mrt 2005
29.783
57
nodigen
image.jpg2_zpsl2traecz.jpg
NIEUWE STIJL
image.jpg1_zps26xh4mdv.jpg


Welkom in het Drenthe & Groningen topic - nieuwe stijl SE



Vanwege inactiviteit in het voorgaande topic besloten dit topic aan te maken.

Iedereen uit deze 2 provincies is hier welkom!

Wil je graag met een paar mensen rijden, maar heb je geen (motorrijdende) vrienden? Post dan hier dat je wil gaan rijden en hoe laat je wil verzamelen wellicht dat er wel meer mensen zijn die zin hebben in een ritje! Zoek je rust en/of heb je geen humor dan is er altijd nog dit topic.

Meetpoint Drenthe: Jack Middelburgplein - Assen
Meetpoint Groningen: Sontplein - Groningen
Halfwaypoint: Lily's Zuidlaren


Ga je in een groep op pad eerst ff lezen hieronder aub...

Rit afspraken:

Degene die voorop rijdt, wordt niet ingehaald. Hij/zij bepaald de route.

Baksteens gewijs rijden, niet onnodig inhalen.
(Behalve als Roachje niet echt opschiet :+ )

Als de groep uit elkaar is, wacht de laatste bij de afslag om de rest de route te kunnen laten volgen. De voorste man bepaald of er geheel gestopt word om iedereen weer aan te laten haken.

Niet zomaar afhaken! Geef iemand (het liefst de voorrijder) een seintje als je weg gaat, niet dat we naar iemand zoeken die thuis zit of niet zoeken naar iemand die in de sloot ligt.

Wij vinden het normaal dat er beschermende kleding gedragen wordt.

Iedereen die mee rijdt wordt verwacht afgetankt te komen opdagen.
(Ook De Kwakzalver)
Elke motorfiets kan tenminste 140km rijden.

Onderweg word meestal rond de 100/120km gestopt voor een hapje/drankje of om de benen even te strekken.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en snelheden de organisatie is nooit aansprakelijk.

Ritjes agenda 2015:

25 April: NAM - route --> KLIK
GESLAAGD

24 Mei: Team FastEddy Goes Teutoburgerwald --> KLIK
GESLAAGD

11 Juli: PosbankRit (gewoon, omdat het kan)
GESLAAGD

14 Augustus: Lily's Avondritje
GESLAAGD

19 Augustus: Spontaan door Grunn (incl. happerij)
GESLAAGD

28 Augustus: Proloog Twentse Tukker Trip (Grand Première in september)
GESLAAGD

12 September: Twentse Tukker Trip
GESLAAGD

13 September: Tjuchems Vieruurtje
GESLAAGD

03 Oktober: Rondje Lauwersoog
GESLAAGD

04 Oktober: Rondje Overijsel
GESLAAGD

31 Oktober: Halloween in Heerenveen
GESLAAGD

08 November: Friese Ziekenhuisrit
GESLAAGD

Uitjes Agenda 2015:

06 November: D&G goes GEZELLIGHEID
GESLAAGD

Agenda 2016:

Hemelvaartsweekend - D&G goes Over The Border
Data: 05-08 mei 2016 (indien gewenst/mogelijk kan ook besloten worden om 04 mei al te vertrekken)
Verder informatie zal tijdig middels PB aan de deelnemers worden verstrekt.


*GESLAAGD = verreden met meer dan één deelnemer en zonder iemand uit de sloot te hoeven vissen

Motorgerelateerde zelfstandigers in dit topic:

Wyb

Openingspost

Meld je aan voor de OP door een bericht te posten met een recente foto van je motor.
En indien gewenst stel je jezelf even voor. Is wel zo leuk en minder anoniem.
Voel je overigens niet verplicht, want dat kan bij de eerstvolgende ontmoeting ook.

Kato

full


full



full
full


AdventureGirl

image.jpg1_zpss2wbbavh.jpg


Leeuwtje0168

f26ad9b2ec597d3209a1503fe92b9273

195949f13c1888aeac4cd01fb3884049


leoniie

df4d42ffc52130cc82dff737cb555395


TWWG aka De Kwakzalver



Witschge

e8e7a4c56c59f193500aa500c6441321


FastEddy

Foto540-VISQVPDK.jpg


Roachje



Crazy600

1dafeb663d92bc16aa928d0621393aa4


Freeride1969 aka De Badjas

full


4ph3x

full


full


D&G Prospects:
In het leven geroepen divisie tbv. Harley rijdend volk. Zoals het Harley rijders betaamd zullen deze personen pas worden opgenomen in de harde kern ná het verrichten van een crimineel goede daad.

-Daan-

CxZgDj.jpg


HIER KAN JIJ STAAN
Na deel 2 zal ik de OP aanpassen zodat deze eerste pagina ook sneller en beter laadt.
Te grote foto's, zelf ook debet aan, vertragen het opstarten.

HIER WIL JIJ NIET STAAN

Inactieve of bijna niet welke ná 1 week ook hier worden verwijderd.. tenzij ze een nieuwe foto uploaden en beterschap in hun postgedrag beloven komen ze terug in de OP :P


Riick
kermit de hond
mpowered

Wat er aan vooraf ging:

Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl


 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik maar snel reageren voordat ik uit de OP wordt gesodemieterd. :W

Ben benieuwd of het dit keer ook zo lekker loopt. *O*
 
Zal ik dan maar een beetje reclame maken voor jouw andere passie, Kato :?
Je weet wel, die die je deelt met de schoonmoeder van FastEddy :W Hooooooi schoonmoeder van FastEddy.

full
 
:j
Zou er nog een vervolg komen op de feestavond van afgelopen week? Misschien een clubrit ofzo? :9

Kweenie.... het was wel erg gezellig.
Maar een rit... dat moet dan wel vooraf, want vrijwel iedereen was te bezopen om nog te rijden.

Hoe is 't trouwens met moeders... aka Hot Grey Fabia :?
Wat ging die te keer zeg..
 
Kweenie.... het was wel erg gezellig.
Maar een rit... dat moet dan wel vooraf, want vrijwel iedereen was te bezopen om nog te rijden.

Hoe is 't trouwens met moeders... aka Hot Grey Fabia :?
Wat ging die te keer zeg..

Kweenie, ze slaat een beetje wartaal uit als we contact hebben met het thuisfront. Iets over scherven brengen geluk en vlinders in de buik? Ze had ook iets over roze handboeien. :? Wat heb je met haar uitgespookt?
 
Laatst bewerkt:
Hier gaat alles naar wens, na een week van temperaturen rond de 30 graden is het nu iets koeler. Maar zo'n 22 graden is ook prima te doen. De laatste week gaat nu in, zaterdag komen we weer thuis. Na het puinruimen thuis zal ik me eens bezighouden met een rit door Twente. :]
 
Laatst bewerkt:
Kweenie, ze slaat een beetje wartaal uit als we contact hebben met het thuisfront. Iets over scherven brengen geluk en vlinders in de buik? Ze had ook iets over roze handboeien. Wat heb je met haar uitgespookt?

Ik nix....
... was nuchter en heb voornamelijk mijn ogen uitgekeken. :o

Ze zat de hele tijd bij SuperBert en The Yeti-lover.... en vanaf een uurtje of 22:00 heb ik ze alle drie niet meer gezien. Ben toen ook naar huis gegaan.
Voor wat betreft die scherven... volgens mij was dat HotCityGo...
... maar dat heb jij niet van mij. :X
 
Laatst bewerkt:
Hier gaat alles naar wens, na een week van temperaturen rond de 30 graden is het nu iets koeler. Maar zo'n 22 graden is ook prima te doen. De laatste week gaat nu in, zaterdag komen we weer thuis. Na het puinruimen thuis zal ik me eens bezighouden met een rit door Twente. :]

Twente.... ben benieuwd... als Winterswijk daar ook onder valt, er zit een voortreffelijke ijssalon to de kerk. :9

Voor wat betreft de Vosges... kan ook nog wel in Oktober... of het voorjaar 2016.
September heb ik reeds afgeschreven.
 
HotCityGo

full


Indien nodig weet ik haar wel te bereiken.
Maar zo'n flatscreen kost tegenwoordig niet zo veel meer toch :?
 
HotCityGo

[afbeelding]

Indien nodig weet ik haar wel te bereiken.
Maar zo'n flatscreen kost tegenwoordig niet zo veel meer toch :?

Komt niet echt gelegen als je net op vakantie bent geweest. '(

Vwb Winterswijk, dat ligt bij mijn weten in de Achterhoek. Kan ook nog wel een keer in een rit verwerkt worden.
Als er nog meer mensen met ideeën of verzoeken komen, hebben we volgend jaar tenminste ook nog iets te doen. *D

Ronny, eet smakelijk. En we moeten ook nog iets kortsluiten mbt 23 september. :+
 
We lezen weer mee uiteraad, nog steeds geen rijbewijs.. Nog een maandje en dan mag ik afrijden, iets met vakantie's en werk etc.. :Z
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan