Het driede Grote XT/TT topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

4strokerules

MF veteraan
30 nov 2001
22.260
4.177
Waar ter wereld ik ook kwam.
full



Het topic voor de Yamaha XT/TT rijder

xt500.jpg


Niet alleen de 500, maar ook de 250

Xt.jpg


de 350

IMGP2119.jpg


en natuurlijk niet te vergeten de 550

XT%20550.jpg


en de 600

xt600_2.jpg


12406%207189%20%201984%20Yamaha%20TT600%20$2699.jpg


Voor de doehetzelver veel info over de 500, weliswaar de SR maar qua motorblok is alles t zelfde ( op ontsteking en dynamo na )

motorangs BUCHELI-Projekt

Heel veel over de 600 :}

www.xt600.de xt600 xt600e Tenere Ténéré - XT 600 von Yamaha

De pagina van MF er Baffo oa over de 350 en de 600

http://westerbaen.tweakdsl.nl/
 
Laatst bewerkt:
OK, een eigen foto dan:
full

Ik zal een dezer dagen weer eens een "statiefoto" maken, met een lekkere chick er bij.
 
Laatst bewerkt:
goeie op!

en bolski.. hoeveel van die dingen heb je wel niet O.o

hier trouwens nog een foto van mijn xt (zwarte) en die van mn vader:

p9140374va1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Echt, ik heb een grote zwarte kabel die ik op de min moet aansluiten. Maar waar the F moet hij vervolgens naar toe? Klein aftakje naar kabelboom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Echt, ik heb een grote zwarte kabel die ik op de min moet aansluiten. Maar waar the F moet hij vervolgens naar toe? Klein aftakje naar kabelboom.
Ik kan nu niet voor je kijken. Gaat ie niet naar de startmotor?
 
Een medelid van de Tenere club heeft er wel zoveel trouwens:
full

full
 
Laatst bewerkt:
:o en ik zie ook nog wat blokken staan in de achtergrond..
rijdt ie dan ook op allemaal? 8-)
 
De nieuwjaarsreceptie van de DTA was daar in 2006 of 2007. Toen konden de leden idd alles bewonderen. Ik kon toen helaas niet :(
 
Zo, net weer terug uit zweden, en ff een eerste bevuiling van dit inmiddels derde deel......

Proefrijden voor de Henno-rit..... :Y

full
 
Zo, net weer terug uit zweden, en ff een eerste bevuiling van dit inmiddels derde deel......

Proefrijden voor de Henno-rit..... :Y

[afbeelding]

Aha, dan waren dat dus een paar andere off-roadrijders bij Wagenborgen.
Er zaten meen ik 2 XT500's bij maar dat weet ik dus niet zeker, dacht daarom ook eerst aan kibbe en co.
 
Het wachten is op plaatjes en verhaaltjes...

Practige rit die ik iedereen kan aanraden, en ga vooral in het najaar waneer er geen muggen meer zijn en de natuur op z'n mooist is.

full


Je rijdt 4 dagen door een van de minst bevolkte gebieden van zweden.
Leuk om de reactie van sommige mensen te horen; hee een auto, kijk nou asphalt, das lang geleden... :+
De overnachtingen zijn prima geregeld in jagers hutten zonder electriciteit, gas of leidingwater.

Zorg wel voor goede waterdichte laarzen, en kleding:

full


Er is altijd wel een vuurtje om de boel te drogen, en sommige vissershutten zijn uitgerust met royale droogkasten waar alles in kan.





Zelfs een onervaren offroad rijder met genoeg doorzettingsvermogen kan meekomen.
full
 
Wat ziet dat er mooi uit zeg. Gave XT ook! Hoe staat de lokale bevolking tegenover het offroadrijden?
 
Wat ziet dat er mooi uit zeg. Gave XT ook! Hoe staat de lokale bevolking tegenover het offroadrijden?

Welke lokale bevolking?.......waar zie jij die.... :+, De provincie jamtland is 10% groter dan Nederland, en er wonen slechts 140000 mensen. ook hier geldt dat je in de dorpjes rustig aan doet, en niet teveel over dezelfde sporen rijdt......maar das ook niet nodig met deze uitgestrektheid.. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan