~~~ Het drietiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen weekend de TT ook weer heerlijk uitgelaten. De Baja300 gereden in midden Duitsland, proberen 150mile in 6 uur te rijden. Onder zware omstandigheden, eerste dag kwam ik tot 180km, tweede dag tot 220km. Rijden van 6.00uur tot 12.00, dus vroeg uit de veren. Tweede dag helaas wel afgesleept, precies om 12.00uur sloeg de ketting van het achtertandwiel en vast bij het voortandwiel. Krijg deze nog niet terug, morgen eerst motor schoonmaken en schade op nemen. Blok lekt geen olie, hoop dat het mee valt.

Overall van de 117 motoren, de 15e plek. Wel leuk dat je met een motor uit 1983, 600cc toch nog redelijk mee kan doen. Top twintig bestaat voor de rest alleen uit moderne 4takten. Gat tussen mij en top 5 is wel ontzettend groot, dit ivm straftijd nav niet voldoende kmters (checkpunten) Denk dat de slechte omstandigheden icm met bikkelen in mijn voordelen waren. Veel rijders haakte na x aantal rondes af.

:} Geweldig, 15/117! Die nieuwerwetse wegwerp-rommel* is nergens voor nodig!

*no offence meant ;)
 
Waren erg veel nederlanders, ook aantal podium plaatsen. Misschien idee om volgend jaar met mooi groepje xt,tt,ttr en wr tegaan.

Als de omstandigheden droger waren geweest had ik denk lager in klassement gestaan. Maar het rijden ging lekker inderdaad. Leuk om verschillende ktm etc voorbij te steken.

@mecanico, cilinder eraf, kan je 'wat' zien. Blok splitsen is minder werk als topset eraf erop. Belangerijk is dat blok absoluut schoon is voordat je begint met sleutelen.
 

Lijkt me geweldig, dan kom ik op m'n ''andere xt'' :+
hNDichx.png
 
Laatst bewerkt:
hallo

k&n luchtfilter voor een xt600e uit 2001
is dit dezelfde als de bouwjaren daarvoor?
want ik vind er geen voor mijn bouwjaar op de site van k&n

dank op voorbaat
 
Mag je in zweden op veel plekken rijden?
Lijkt me echt heel mooi daar. Mijn zweeds is alleen niet zo goed :+
Zweten daarintegen dan wel weer heel erg goed met offroad rijden...
 
Laatst bewerkt:
Mooi man,
Was je er alleen? Reed je met een kaart? Genoeg tankstations om zonder zo'n belachelijk grote tank te moeten rijden?
 
Is dat een Contour op je helm Hunter? Aanrader?

Hoi karma, ik besef dat je de vraag niet aan mij stelt, maar ik heb de contour zonder verwisselbare accu en die bevalt zowel op de weg als offroad erg goed.
het geluid slaat nergens op boven de 20 km/h maar het beeld is onder verschillende (licht)omstandigheden goed en blijft ALTIJD zitten en is waterdicht.

allemaal getest in portugal met meerder dagen offroad rijden en vallen.

contour zonder verwisselbare accu en hij kan 1080hd maar zet hem meestal op de helft en kan een volle dag met aan en uitzetten op 1 accu ( 3uur continue gok ik )

owja : Sanderv V

gewoon ter info :)
 
Een bijna onmogelijke vraag maar wie heeft er voor VANDAAG een inlaatrubber liggen van een xt500? In de buurt van Amsterdam. Hopelijk is iemand vroeg wakker! Gaat iemand naar Biarritz voor een treffen.

Groet, Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan