Het Ducati Diavel topic

Twinfreak81

MF'er
2 feb 2013
54
3
Limburg
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een topic voor de diavel.
Helaas heb ik tot op heden nog niks kunnen vinden,dus maak ik nu maar het eerste topic aan.

Ik realiseer me natuurlijk dat er niet veel mensen zijn die deze motor bezitten,maar ik laat me verassen!

Dus ik roep alle mede eigenaren op om hier deze vette bike te showen!

Ik trap af:
full
 
Laatst bewerkt:
Tja,maar het is ook geen naked of tourmotor.
Op het web wordt ook wel gesproken over een ,hypercruiser,dus ja heb ik hem maar onder de cruisers gezet.

Wat denken jullie?
 
Tja,maar het is ook geen naked of tourmotor.
Op het web wordt ook wel gesproken over een ,hypercruiser,dus ja heb ik hem maar onder de cruisers gezet.

Wat denken jullie?

Sportmotor komt 100x dichter in de buurt dan een cruiser.
"definitie" (voor zover je die al kan maken) van een cruiser is basicly een aangeklede chopper, en dat is die ducatie toch zeker niet ;)
 
Laatst bewerkt:
ALS je 'm in een hokje zou moeten zetten, vind ik 'm het beste passen in hetzelfde hokje als een V-Max, wat naar mijn mening "fabrieks-streetfighters" als goede benaming zouden kunnen hebben.
 
ALS je 'm in een hokje zou moeten zetten, vind ik 'm het beste passen in hetzelfde hokje als een V-Max, wat naar mijn mening "fabrieks-streetfighters" als goede benaming zouden kunnen hebben.


Een streetfighter van Ducati ziet er heel anders uit
Deze is toch echt gemaakt om type Harley rijders te lokken ( lukt ook redelijk in de US)
Dus zelfde eigenlijk als een VRod
 
Een streetfighter van Ducati ziet er heel anders uit
Deze is toch echt gemaakt om type Harley rijders te lokken ( lukt ook redelijk in de US)
Dus zelfde eigenlijk als een VRod


Maar vrod (spreek uit verrot) is onder de harley modellen laten wij zeggen ook een vreemde eend in de bijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja,ghetto dat zeg je goed.
Maar helaas wordt deze fiets ontzettend snel negatief veroordeeld.
Terwijl als mensen hem in real life zien,ik bijna altijd positieve reacties krijg :)
 
Valt onder power-cruisers volgens motorrijder-magazine, echt vette fiets :9~ en maar weinig mensen kunnen het zich permitteren...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan