Het Ducati Diavel topic

100PK kon nog wel eens lekkerder rijden dan vol vermogen. Heb een Franse Voxan dus ook 100PK. Gaat echt hard hoor. Hoeveel koppel heeft een 110PK Diavel?


Een diavel heeft drie standen. De urban stand is 100 pk...dat rijdt alleen lekkerder als het hard regent. Ik gebruik m tot mijn verbazing best vaak. Maar Sport stand is zoveel gaver.
 
Klopt heeft 3 standen, en daar wil je dan ook gebruik van kunnen maken. maar gaat ook om het feit dat het mij niet verteld is bij de verkoop. Meneer let op dit is een 74kw motorfiets dus staat niet op vol vermogen. En daar was ik wel vanuit gegaan dat hij op vol vermogen staat. Maar wacht hun reactie wel ff af. Motorzaak is vandaag dicht.
 
Hallo Diavel rijders, hier een vmax rijder... kan iemand mij de afmeting van de brembo remklauwen vertellen? Ik ben aan het bekijken of deze op de vmax passen...
full
 
Klopt heeft 3 standen, en daar wil je dan ook gebruik van kunnen maken. maar gaat ook om het feit dat het mij niet verteld is bij de verkoop. Meneer let op dit is een 74kw motorfiets dus staat niet op vol vermogen. En daar was ik wel vanuit gegaan dat hij op vol vermogen staat. Maar wacht hun reactie wel ff af. Motorzaak is vandaag dicht.
Je kan vrij gemakkelijk zien op de RDW site bij vervaldata en historie of je motor een import is,als de datum van eerste toelating en datum eerste afgifte in Nederland niet overeen komen is het een import en met 100pk is het waarschijnlijk een Franse import.
Motor is vrij makkelijk weer op vol vermogen te zetten door de ECU van een andere map te laten voorzien.Dat kost ongeveer 250,-,je kan hem ook gelijk goed laten afstellen Biggelaar
kan dat doen,kost wel iets meer namelijk 350,-
 
Laatst bewerkt:
beste diavel rijders,

Ik wil op zoek gaan naar een diavel voor het nieuwe seizoen.

zijn er nog dingen bij diavel waar ik rekening mee moet houden bij aanschaf van 2de hands diavel?
bv dure reparatie op aankomende km standen of gebreken

hoop van jullie diavel rijders te horen

:)
 
De beurt na 5 jaar of 24.000km is wel een prijzige, hier wordt o.a. de klepspeling gecontroleerd/aangepast en de riemen vervangen.. Ik moet er dit jaar helaas ook aan geloven.

Carbon Red Diavel kopen uit 2012? ;)

beste diavel rijders,

Ik wil op zoek gaan naar een diavel voor het nieuwe seizoen.

zijn er nog dingen bij diavel waar ik rekening mee moet houden bij aanschaf van 2de hands diavel?
bv dure reparatie op aankomende km standen of gebreken

hoop van jullie diavel rijders te horen

:)
 
inderdaad 1200 euro. Is niet grappig maar wel verwacht.


De beurt na 5 jaar of 24.000km is wel een prijzige, hier wordt o.a. de klepspeling gecontroleerd/aangepast en de riemen vervangen.. Ik moet er dit jaar helaas ook aan geloven.

Carbon Red Diavel kopen uit 2012? ;)
 
beste diavel rijders,

Ik wil op zoek gaan naar een diavel voor het nieuwe seizoen.

zijn er nog dingen bij diavel waar ik rekening mee moet houden bij aanschaf van 2de hands diavel?
bv dure reparatie op aankomende km standen of gebreken

hoop van jullie diavel rijders te horen

:)

Al iets gekocht?
 
Niemand ? Ok , ander vraagje , heeft er al iemand een ander stuur gemonteerd , rechter en iets lager model , zo ja van welk merk dan want de gangbare fatbars lijken niet te passen op de Diavel ?? Alsook een verhogingsset voor de achterkant ?
 
Laatst bewerkt:
Is dat hetzelfde zadel als het standaard zadel van de Gen2? Die heb ik namelijk nog liggen. spiksplinternieuw
Nee is niet hetzelfde, de Gran Turismo is het zelfde zadel als van de Strada.. Ik heb deze ook, maar zonder aanpassingen past dan de seat cover niet en de tas gaat ook lastiger.
 
Ok , en voor zeker te zijn , is dit zadel hoger van zithoogte dan een origineel van 2011 model ?
 
nee volgens mij niet. Zit wel beter dan het oude zadel. Je hebt meer ruimte om naar voor en achter te zitten
 
Wie kan me helpen, Wat zijn de afmetingen van de voorvork? Diameter en totale lengte?
 
Terug
Bovenaan Onderaan