- 2 jan 2020
- 1.248
- 750
Ik heb ook al wel meerdere momentjes meegemaakt uiteraard. Maar die ene was wel echt WTFF hart in de keel die een paar x overslaat en vervolgens direct snelste route naar huisDie lijst "lachen omdat het nét goed ging" wordt vanzelf langer en inderdaad, je gaat er wel door vooruit haha
Gewoon meer uitdaging nodigBeetje overmoedig
Ik had ook niets anders van een vrouw verwacht(hoef ik niet over de route na te denken ;-) )
Die neem je in de 3? Ik neem rotondes standaard in de 3, is ook een kwestie van vertrouwdheid met de motor opbouwen ofc dmv veel kantelen en leunen, maar een diavel is heel makkelijk over rotondes te sturen door die dikke achterbandRotondes driekwart rond bijvoorbeeld in een hogere versnelling pakken dan ik gewend ben, dan dweil ik af en toe naar rechts die rotonde af ... en dan níet van schrik naar rechts kijken maar hem met je hartverzakking en al nog wat schuiner brengen, begint inmiddels vertrouwd te voelen.
40.000km per jaar?!? Dat doe je knap dan. Voor je woon/werk dan denk ik? Heb je toch wel aardig wat ervaring Ik oefen op de bek gaan altijd met de crossmotorLaten we het niet hebben over omvallen uit stilstand, oké?(twee keer)Lang geleden, dus dat telt niet meer
Verder hebben mijn beschermengelen hun werk altijd goed uitgevoerd. En ik heb toch jaren gehad dat ik 40.000 km reed, ben hen wel dankbaar dus.
Dan rijd je al langer dan ik en dan straks een combinatie van beide, veel vermogen maar wel goeie zithouding onder je kont. Die techniek verleer je niet dat gevoel heb je zo weer terugHoe lang? In de vorige eeuw begonnen 1998 rijbewijs gehaald, november Laatste zes jaar niet (misschien zelfs wel tien, maar ik weet het gewoon niet meer, ze stonden lang in de schuur maar verkopen kreeg ik lange tijd niet over mijn hart) en nu dus sinds drie maanden weer. Merk wel dat deze Duc me veel beter past dan die supersport, ik was gewoon niet geschikt voor die RR. Hij was ook verlaagd en dat deed wat met zijn wegligging (was soms zo aan het hárken om de hoek om te komen, ik was altijd een beetje bang volgens mij dus dat was jarenlang stilstand qua techniek, beetje jammer wel).
Ja je hebt gelijk Caat.... maar niet heusOhh zielig, nu lijkt die Monster een slome slak en dat is ie echt niet. Andere klasse, dat wel
Deze trek je in de 2 door naar de 140 heeeel soms kom ik onbewust wel eens de toerenbegrenzer tegen en ik ben echt wel van het doortrekken.Hoe zit dat, laten we dit weer ff on-topic maken met de Diavel? Als ik 90 rijd, begint de Monster al te mekkeren dat ik weer moet schakelen, dus dan zit ik al in de 3 (dat schiet natuurlijk echt niet op vergeleken met die supersport).
Je hebt met alles gewoon ruim gas over.... Even een auto inhalen op de provinciale weg gaat super makkelijk in de 6 bijv. Geen nood om terug te hoeven schakelen ik vind dat echt super fijn iig