Het DUCATI MONSTER Topic *deel 37*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag heb ik me brakke lijf naar de motor toe gesleurd, maar ik kon niks vinden bij het luchtfilter en de gaskleppen. Dus er zit niks anders op dan op de a2 de trajectcontrole uit te testen. Dan weet ik gelijk de geijkte tops c.q. gemiddelde snelheid ;)


Zou toch met een GPS de A9 afgillen dan heb je iig nog een kleine kans dat je er mee weg komt :X
 
Ik ga zo (herstel) na 12 uur ook nog ... na een paar forse buien dan _O-
Komt hier nu elke 10 minuten een bak water van boven O-)

hier in Nederlands Vlaanderen was het pas na 13.30 uur droog, toen zat ik al op de fiest samen met de oudste een stukje fietsen, was zeker gezellig en een leuke dag gehad met het gezinnetje :Y
 
LOL

Hij had het over een deur die je alleen maar open hoefde te doen; iemand anders heeft de sleutel en die bepaalt of de deur open gaat of niet
, zo ongeveer *D

maar ik wil je het best wel eens uitleggen hoor ;)


Oh zo eentje,had ie ook een zwart pak aan,een V op zijn op zijn linker borst en solicitatie formulieren bij zich :? dat is dus gewoon recruteren voor een beveiligingsbedrijf _O- _O-
 
Ja de snelwegen hier en daar wel maar de binnenwegen :?

Wezijn langs een stuk gereden waar de tour geloof ik overheen moest dat was een beste klim over asfalt met gaten en narigheid,dan krijg je toch wel weer respect voor die gasten hoor :Y
Hmm, de N638, toch zowat de leukste weg in de Ardennen, hebben ze toch mooi aangepakt. Rond Vielsalm, Stavelot, Spa kun je je goed amuseren. Verder zijn er nog de Samsonvallei achter Andenne, de beklimming van Maredsous, Houyet, de mooiste weg van La Roche is geherasfalteerd,...

Ik raak toch aan een route van 600km met meestal degelijke wegen :)
 
Hmm, de N638, toch zowat de leukste weg in de Ardennen, hebben ze toch mooi aangepakt. Rond Vielsalm, Stavelot, Spa kun je je goed amuseren. Verder zijn er nog de Samsonvallei achter Andenne, de beklimming van Maredsous, Houyet, de mooiste weg van La Roche is geherasfalteerd,...

Ik raak toch aan een route van 600km met meestal degelijke wegen :)

Er zijn niks anders dan degelijke wegen in belgie O-)
 
Niet veel gemist inderdaad Marcel.
Ben ook maar kort geweest.
Precies op tijd thuis voor WSB race 2, goed getimed haha.

Volgens mij hoor ik Mark net langsrijden;-)
Dat was wel het moment dat ik langs 's Gravenland reed inderdaad :]
Was weer lekker weer tijdens monsterdag...

Westlander :+ nog even gezien
_O- _O- _O-
Sorry ... jou gemist -O-

En die op foto 2 was vorig jaar nog winnaar op de monstermeeting in België :?
En die won nu dus weer |(
Kwam zo weer uit de bus :X
Ik heb de mannen van de organisatie even aangesproken dat ze dan maar 2 categorieën moeten doen ... mooiste Monster uit een bestelwagen en mooiste Monster die rijdend is gekomen. Ik geloof dat ik een gevoelige snaar raakte :+
Dat gaat toch nergens over om een Monster op te tutten, hoe goed ook, en dan dat ding in een busje overal naar toe te rijden om de prijzen binnen te slepen. Wees dan een vent :j
Eerlijk is eerlijk, die Belg had er veel aan gedaan, maar om nou te zeggen dat ik hem mooi vond :?
Schoon was die wel _O-

LOL

Hij had het over een deur die je alleen maar open hoefde te doen; iemand anders heeft de sleutel en die bepaalt of de deur open gaat of niet, zo ongeveer *D

maar ik wil je het best wel eens uitleggen hoor ;)
Laat maar Allan, als het deze kant op gaat :?
 
Laatst bewerkt:
Dat was wel het moment dat ik langs 's Gravenland reed inderdaad :]_O- _O- _O-
Sorry ... jou gemist -O-En die won nu dus weer |(
Kwam zo weer uit de bus :X
Ik heb de mannen van de organisatie even aangesproken dat ze dan maar 2 categorieën moeten doen ... mooiste Monster uit een bestelwagen en mooiste Monster die rijdend is gekomen. Ik geloof dat ik een gevoelige snaar raakte :+
Dat gaat toch nergens over om een Monster op te tutten, hoe goed ook, en dan dat ding in een busje overal naar toe te rijden om de prijzen binnen te slepen. Wees dan een vent :j
Eerlijk is eerlijk, die Belg had er veel aan gedaan, maar om nou te zeggen dat ik hem mooi vond :?
Schoon was die wel _O-Laat maar Allan, als het deze kant op gaat :?

Laten doen zeker :Y daar zit geen passie in dan :N
 
Hmm, de N638, toch zowat de leukste weg in de Ardennen, hebben ze toch mooi aangepakt. Rond Vielsalm, Stavelot, Spa kun je je goed amuseren. Verder zijn er nog de Samsonvallei achter Andenne, de beklimming van Maredsous, Houyet, de mooiste weg van La Roche is geherasfalteerd,...

Ik raak toch aan een route van 600km met meestal degelijke wegen :)

De beklimming van Maredsous doe ik meestal in het lokale bierhol :9~
 
Dat was wel het moment dat ik langs 's Gravenland reed inderdaad :]_O- _O- _O-
Sorry ... jou gemist -O-En die won nu dus weer |(
Kwam zo weer uit de bus :X
Ik heb de mannen van de organisatie even aangesproken dat ze dan maar 2 categorieën moeten doen ... mooiste Monster uit een bestelwagen en mooiste Monster die rijdend is gekomen. Ik geloof dat ik een gevoelige snaar raakte :+
Dat gaat toch nergens over om een Monster op te tutten, hoe goed ook, en dan dat ding in een busje overal naar toe te rijden om de prijzen binnen te slepen. Wees dan een vent :j
Eerlijk is eerlijk, die Belg had er veel aan gedaan, maar om nou te zeggen dat ik hem mooi vond :?
Schoon was die wel _O-Laat maar Allan, als het deze kant op gaat :?

Knap want je zei wel gedag :+
 
Weet ik niet Dirk, kun je er zo niet aan af zien :N
Maar zo'n Monster moet je mee rijden, dat is geen Barbiepop die je met wat bling spulletjes aankleedt en dan in de vitrine zet :r

Zo eens monster als dat moet je naar Californië toe brengen en dan gebruiken als boulevard cruiser, geheel in de West Coast Customs style :N
 
...
En die won nu dus weer |(
Kwam zo weer uit de bus :X
Ik heb de mannen van de organisatie even aangesproken dat ze dan maar 2 categorieën moeten doen ... mooiste Monster uit een bestelwagen en mooiste Monster die rijdend is gekomen. Ik geloof dat ik een gevoelige snaar raakte :+
Dat gaat toch nergens over om een Monster op te tutten, hoe goed ook, en dan dat ding in een busje overal naar toe te rijden om de prijzen binnen te slepen. Wees dan een vent :j
Eerlijk is eerlijk, die Belg had er veel aan gedaan, maar om nou te zeggen dat ik hem mooi vond :?
Schoon was die wel _O-
dan kom ik dus nooit in aanmerking ;) *D
Laat maar Allan, als het deze kant op gaat :?

ik weet mn plaats... *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan