Het DUCATI MONSTER Topic *deel 37*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die zijn ze toch systematisch aan het upgraden daaro.
Vooral waar Luik-Bastenaken-Luik langskomt ;)

Ja de snelwegen hier en daar wel maar de binnenwegen :?

Wezijn langs een stuk gereden waar de tour geloof ik overheen moest dat was een beste klim over asfalt met gaten en narigheid,dan krijg je toch wel weer respect voor die gasten hoor :Y
 
voor de zwemmers die wel gaan vast veel plezier vandaag :W


oh ja,een goedemorgen allen,Allan,Liekie en de rest van mijn Monster vriendjes en vriendinnetjes :W
 
Monster staat er nog erg vuil bij van diverse grote ritten. Dagje Heinenoord kan er ook wel bij.

Straks op naar de Monsterdag *O* :] .

Groeten Boy
 
Monster staat er nog erg vuil bij van diverse grote ritten. Dagje Heinenoord kan er ook wel bij.

Straks op naar de Monsterdag *O* :] .

Groeten Boy
Ik ga zo (herstel) na 12 uur ook nog ... na een paar forse buien dan _O-
Komt hier nu elke 10 minuten een bak water van boven O-)
 
Laatst bewerkt:
Gaat nie lukken nie want die persmuskiet haakt af :?


Dan moeten we het hier maar mee doen ;(

Ducati%20OH%20rit%20027.JPG
 
Anders hebben we iig het zonnetje in huis ;) hoe ist met de verbouw/huizing ??

Jah gaat lekker :Y Het schilderwerk is bijna klaar voor wat we klaar wilden hebben. Trap, rest slaapkamers, zijn leuke winterprojectjes ;) Marco gaat van de week beginnen met de ondervloeren, dus ik denk dat we met een week of 2 kunnen over verhuizen. 8-)
Och man wat zal ik dan blij en opgelucht zijn zeg :/
 
Jah gaat lekker :Y Het schilderwerk is bijna klaar voor wat we klaar wilden hebben. Trap, rest slaapkamers, zijn leuke winterprojectjes ;) Marco gaat van de week beginnen met de ondervloeren, dus ik denk dat we met een week of 2 kunnen over verhuizen. 8-)
Och man wat zal ik dan blij en opgelucht zijn zeg :/


Ja dat geloof ik maar als je éénmaal zit ben je dit zo weer vegeten en is het alles waard geweest ,wel lekker dat het iig op begint te schieten en het einde in zicht is :)
 
Niet veel gemist inderdaad Marcel.
Ben ook maar kort geweest.
Precies op tijd thuis voor WSB race 2, goed getimed haha.

Volgens mij hoor ik Mark net langsrijden;-)
 
Niet veel gemist inderdaad Marcel.
Ben ook maar kort geweest.
Precies op tijd thuis voor WSB race 2, goed getimed haha.

Volgens mij hoor ik Mark net langsrijden;-)

tja jammer van het weer,ik had graag gegaan en vele met mij denk ik '(
 
Laatst bewerkt:
Monsterdag geskipt, heel de dag vreselijk weer hier en verschrikkelijk brak van de veel te gezellige buurt-bbq :X
 
Vanmiddag heb ik me brakke lijf naar de motor toe gesleurd, maar ik kon niks vinden bij het luchtfilter en de gaskleppen. Dus er zit niks anders op dan op de a2 de trajectcontrole uit te testen. Dan weet ik gelijk de geijkte tops c.q. gemiddelde snelheid ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan