Het Ducati Monster Topic *Deel 41*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat laatste weet ik; het frame was al vernikkeld, maar is ok een aantal punten gemodificeerd ivm het 1100 injectie blok. Dus de basis is redelijk strak. Enfin, we kijken wel. Als het resultaat uiteindelijk maar fraai wordt.
 
Alles wat je doet klinkt goed. Als je de moer er losjes op doet, een paar slagen, en dan een plankje hout op de moer en vervolgens met een hamer iets harder slaan? Kan je de as wel rond draaien? Inspuiten met wat WD40?
Koppig Monstertje ;)

jaa een echt monstertje met een eigen wil :Y
maar het is gelukt *O*
na behandelen met wd 40 en een paar tikken kwam er beetje voor beetje beweging in.
kan ik eindelijk nieuw rubber erom leggen
Bedankt voor de hulp :}
 
De Monster 620 is toch maar in een beperkt aantal kleuren opgeleverd?
Volgens mij is oranje geen standaard.

Is deze Monster een bekende van het forum?
 
De kleur is niet het enige dat niet standaard is...
Onbekend voor mij.
Eens. Ook het achterlicht en wat andere zaken...
Ik ben van plan aanstaande zaterdag een kijken te gaan nemen. Maar had gehoopt dat jullie al wat zaken zagen welke afgekeurd/goedgekeurd zouden worden. :)
 
Sorry, jongens. Maar ik heb zojuist de MT gekocht.
Bedankt voor de info in ieder geval. :)
 
Veel plezier ermee!!
Ik snap alleen je keuze niet helemaal.

Een 1 cilinder is geweldig uiteraard, alleen 192 kg drooggewicht?
 
Beste Monster-rijders,

Sinds afgelopen vrijdag ben ik eigenaar van een S4RS uit 2008! *O* *D
full
 
Veel plezier ermee!!
Ik snap alleen je keuze niet helemaal.

Een 1 cilinder is geweldig uiteraard, alleen 192 kg drooggewicht?


Eens met René. Ben benieuwd hoe lang je die gaat houden. Tenzij het een motor "voor erbij" wordt. Ik heb zelf een paar keer met een XT660X gereden. (zelfde motor als jouw MT03) Voor korte stukjes veel fun. Op de snelweg een crime.

Hoe dan ook: veel plezier ermee.
 
Eens met René. Ben benieuwd hoe lang je die gaat houden. Tenzij het een motor "voor erbij" wordt. Ik heb zelf een paar keer met een XT660X gereden. (zelfde motor als jouw MT03) Voor korte stukjes veel fun. Op de snelweg een crime.

Hoe dan ook: veel plezier ermee.
We gaan het meemaken. Als het verveelt, wordt het flink doorsparen voor iets anders.
Maar bedankt in ieder geval. Als ik weer naar een Monster neig, meld ik me weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan