Het Ducati Monster topic *deel 43*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen, een paar weken geleden had ik gepost dat ik geïnteresseerd was in een 1100 EVO. Door jullie ervaringen en kennis heb ik daar vanaf gezien. Ik heb nu een andere 1100 (geen evo) op het oog. Misschien dat jullie hier iets over weten?
Hoor het graag!
Gr. Roel


Wat zou je willen weten? Zo de advertentie bekijkend zie ik de volgende dingen:

- termignoni dempers
- schetsplaten zijn zelf zwart gespoten
- aftermarket spulletjes als hendels, remvloeistofpotjes en spiegels en knipperlichten
- ketting en tandwielen al een keer vervangen :t

Mooie kleur, niet te hoge km-stand, droge koppeling.. Ik zou eens gaan kijken en proefrijden. :)
 
Wat zou je willen weten? Zo de advertentie bekijkend zie ik de volgende dingen:

- termignoni dempers
- schetsplaten zijn zelf zwart gespoten
- aftermarket spulletjes als hendels, remvloeistofpotjes en spiegels en knipperlichten
- ketting en tandwielen al een keer vervangen :t

Mooie kleur, niet te hoge km-stand, droge koppeling.. Ik zou eens gaan kijken en proefrijden. :)
Ik heb zeker de voordelen gezien. Maar misschien kent iemand de fiets, zoals bij de evo. Scheelt uiteraard wel dat het bij een dealer is nu. Ik ken deze dealer niet, jullie wel?
 
Check bij die Termi's even onderop de achterste afwerkrand. De titanium termi's waren er met zowel e-keur als met 'for racing use only'. Mocht je ritjes naar buurlanden willen maken, dan is een e-keur toch wel erg fijn. Verder op het oog erg mooie fiets!
 
Goedemorgen, een paar weken geleden had ik gepost dat ik geïnteresseerd was in een 1100 EVO. Door jullie ervaringen en kennis heb ik daar vanaf gezien. Ik heb nu een andere 1100 (geen evo) op het oog. Misschien dat jullie hier iets over weten?
Hoor het graag!
Gr. Roel

Grijs, maar toch niet saai! Mooi ding, leuke optische details, maar verder kan ik je nog niet helpen, ben zelf net nieuw hier..... ☺
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan