Is dat zo een groot verschil tegenover de veren die er nu inzitten? Ben zelf pas sinds afgelopen december in het bezit van een rijbewijs dus voor mij is dit nog allemaal nieuw.Zet er een paar hyperpro veren in , werken goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is dat zo een groot verschil tegenover de veren die er nu inzitten? Ben zelf pas sinds afgelopen december in het bezit van een rijbewijs dus voor mij is dit nog allemaal nieuw.Zet er een paar hyperpro veren in , werken goed
Dat heb ik ook meteen erbij gezegd toen ik de afspraak maakte. Ook heb ik hem de maat van de binnenpoot doorgegeven.Geef je onderhoudsmannetje wel even door dat het om een 696 vork gaat, anders heeft hij mooi de verkeerde keer ringen en evt glijbussen liggen.
Helemaal mee eens, maar s4r(s) gaat er nog een keer komen. Alleen de looks van zo'n machine. Kijk vermogen is totaal niet nodig, met de 900 zit je ook zo op illegale snelheden net als met elke monster. Maar waarom worden er nog PANIGALE's verkocht en andere 1000+cc machinesDenk verstandig , kan er money pit zijn
En waar kun je dat extra vermogen gebruiken
Gooi een wat kortere gearing op je 900 dan is ie ook opeens veel sterker ( dat voelt in ieder geval zo )
S4R gaat hem niet worden. Onderhoud niet bekend, sowieso riemen. En logistiek hebben we hier voorlopig geen tijd en ruimte. Dan maar verder genieten van de 900, wat ook echt geen straf is
Vooral dat onderhoud houd me tegen. Kijk grote beurt kost rond de €1000 en heb m'n 900 ook nog niet superlang en ook al aardig wat in geïnvesteerd, hoewel ik de 900 hoe dan ook met winst van de hand kan doen als ik de prijzen zo op marktplaats zie.Waarschijnlijk geen onverstandig besluit. Heb de foto's op MP beter bekeken en lijkt een kermisbak . Als dan ook het onderhoud onbekend is zou ik er mijn vingers (zeker bij een S4R) niet aan willen branden.
Vraagje, ik heb een mooi tasje voor dagtochtjes achter op mijn seat.
Maar wat gebruiken jullie voor bagage mogelijkheden als je een weekend op pad gaat?
Met die hoge uitlaten op de 1100 kun je maar weinig kwijt.
Ik zag wel de bagage rol een paar posten hierboven maar ben bang dat zoiets gaat doorhangen.
Hoe zet je die vast?Iemand nog interesse in eer rekje voor een oud type Monster?
Ik heb ‘m zojuist op MP gezet.
Rekje Monster
Bekijk bijlage 1502381
Hoe zet je die vast?
Hmm.. Dat is wel verrekte praktisch. Eerst mijn gechopte frame maar eens controleren.Iemand nog interesse in eer rekje voor een oud type Monster?
Ik heb ‘m zojuist op MP gezet.
Rekje Monster
Bekijk bijlage 1502381
Hmm.. Dat is wel verrekte praktisch. Eerst mijn gechopte frame maar eens controleren.
Nou, hij schijnt ook niet te passen dus dat scheeltniet meer nodig, is al verkocht.
Ik rij meestal polderwegen daar ga ik zo hard als ik zin heb , 90 of zo als hij nog warm moet worden , tot 160 als ik zin heb om een beetje door te rijdenVandaag een stuk gereden. Monster rijdt perfect. Op de snelweg reed ik door mijn favoriete snelwegbocht. Helaas mag je nu nog maar 100km/u, ietsjes opgerekt naar 104, want dan val je buiten de boetes. Toen het nog kon knalde ik met 120km/u perfect door die bocht, waarbij het Monster rotsvast koers hield, écht perfect.
Alleen het zadel, . . . . krijg na een tijdje behoorlijk last van mijn achterste. Wie had dit ook en heeft er iets aan gedaan? En wat heb je er dan aan gedaan, of laten doen?