Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel gaaf ding, gefeliciteerd! Kentekenplaat houder is -goddank- ook niet origineel, dwz, niet standaard.
Zou er eerst een paar hyperpro veren in doen dan kijken of je het nog nodig vindt om er die catridges in te doenDe voorvork is niks aan in te stellen, dus ik denk na dit seizoen verstelbare cartridges erin bij een van de verenboeren en dan alles goed af laten stellen.
Het 'probleem' zit hem denk ik in de demping, die zit maar in één poot. (zitten ook ongelijke veren in). Andere optie is vervangen van vork door eentje van een Suzuki GSX-R, maar da's denk ik onder aan de streep net zo duur.Zou er eerst een paar hyperpro veren in doen dan kijken of je het nog nodig vindt om er die catridges in te doen
Nu zag ik alleen een probleempje toen ik op de snelweg reed; de olietemperatuur op het display fluctueert heel erg, ene moment geeft hij 80 aan, dan 85, 90, 82, 95 enzovoorts en dat allemaal met interval van ongeveer 2a3 seconden.
Kan dit kwaad voor het daadwerkelijk rondpompen van de olie? Kan het de sensor zijn onder in het blok bij het zeefje? Of Is het waarschijnlijk iets anders?
Apart , wist ik niet , wat betreft tweede hands , je koopt meestal de niet onderhouden rotzooi van een anderHet 'probleem' zit hem denk ik in de demping, die zit maar in één poot. (zitten ook ongelijke veren in). Andere optie is vervangen van vork door eentje van een Suzuki GSX-R, maar da's denk ik onder aan de streep net zo duur.
Thanx, ga ik mijn best voor doen! Het rijdt in ieder geval helemaal super in vergelijk met de GSX R.Mooi man!! Ik word altijd blij als ik zo'n mooie/leuke Monster zie. Fraaie fiets! Veel plezier ermee!
Heel gaaf ding, gefeliciteerd! Kentekenplaat houder is -goddank- ook niet origineel, dwz, niet standaard.
Hahahaha Checek, goddoank is die anderhalve meter plastic weg!Ja, je mist de taartschep Je bike heeft een zgn. "tailchop" ondergaan.
(Dat is dat stuk plastic dat vanonder het achterlicht verder naar achteren loopt).
Een S2R800 heeft goedkopere remmerij. 300mm schijven met kleinere remklauwen.
Mijn Brembo Goldlines en 320mm schijven zijn naar een s2r800 rijder gegaan.
Die was wel onder de indruk van wat hij nu heeft t.o.v wat hij had.
IMHO. Beste axiale voor de oude modellen zijn de P4 klauwen.
Nou, ben zéér tevreden met mijn goedkopere remmerij, omdat ik goed kan doseren.
Zitten er OEM geen brembo remblokken onder dan?
Wat is goedkope remmerij vraag ik me af. Op m'n kawa had ik de originele klauwen, met GPFAX blokken. Dit remde met 1 vinger subliem en ontzettend hard! Op de S2R ben ik prima tevreden met de remmen aan de voorkant, nog nooit het gevoel gehad dat ik de remmen heb overvraagt. De feeling is wel verbeterd nadat de nor originele blokken vervangen zijn door Brembo blokken!
Zit geen stukkie carbon meer op. Alles is goedkoop zwart plastic.
Ik denk dat Ducati liever na de aankoop allerlei Carbon spulletjes verkoopt voor flinke prijzenIn die zin doet Ducati te weinig aan z'n eigen promotie, want nieuwe fietsen zijn meestal niet de goedkoopste in hun klasse.
Ik denk dat Ducati liever na de aankoop allerlei Carbon spulletjes verkoopt voor flinke prijzen
Hmmm grappig om te lezen.. Zo heb ik bij de dealer nog een setje remblokken voor tegoed die niet op voorraad waren, wel de blokken voor een s2r maar voor mijn fiets zouden dit idd gesinterde blokken moeten zijn en heeft de dealer ze dus besteld.In het het begin van het monstertijdperk zaten die modellen altijd goed in de betere spullen. Op alles zat wel Brembo Goldline.
Toen ze met de S*R kwamen zat er op de s4r nog veel leuk spul (remmen carbon enz).
Met de komst van s2r zag je de verschuiving naar goedkopere brembo's. Dit wss als kostenbesparing vanwege de dure achterbrug constructie.
De een is er tevreden mee, de ander vindt het niks. Ieder z'n ding.
Tegenwoordig zie je het ook al bij andere Duc's. Neem de SF 4VS. Ding kost 27k. Zit geen stukkie carbon meer op. Alles is goedkoop zwart plastic.
In de betere tijden kreeg je dus meer voor S of Rs model.
Hmmm grappig om te lezen.. Zo heb ik bij de dealer nog een setje remblokken voor tegoed die niet op voorraad waren, wel de blokken voor een s2r maar voor mijn fiets zouden dit idd gesinterde blokken moeten zijn en heeft de dealer ze dus besteld.
Hoe zie je of je de goldline hebt? Is dat puur kleur qua uiterlijk of weet iemand of goldline standaard was op de capirex versie?
Aaah kijk wat ik al verwachte dus. Thanx voor de uitleg!Capirex was nog uit de tijd van mooie spullen. Dus standaard Goldline.
Nu we het er toch over hebben, de mijne is bijna helemaal origineel, echter mis ik 1 sticker op het achterzitje de zogenaamde "65"
Iemand enig idee of deze nog leverbaar is en zoja waar ik deze het beste bestellen kan?
Een korte zoektocht door de technische fiches van bijv motorparstonline.eu levert helaas niets op....
Aaah kijk wat ik al verwachte dus. Thanx voor de uitleg!
Nu we het er toch over hebben, de mijne is bijna helemaal origineel, echter mis ik 1 sticker op het achterzitje de zogenaamde "65"
Iemand enig idee of deze nog leverbaar is en zoja waar ik deze het beste bestellen kan?
Een korte zoektocht door de technische fiches van bijv motorparstonline.eu levert helaas niets op....
Ik zou even bellen met b.v. Verduyn. Dat is iig zeer toegewijde Ducati specialist.
(Ik heb nog in een Duitse webshop voor Ducati stickers gekeken, maar die hebben 'm niet).
Tja daar ben ik ook een beetje bang voor, maar niet geschoten is altijd mis.Waarschijnlijk ga je die nergens meer vinden.
Van de capirex zijn er wereldwijd maar 505 gemaakt (vanwaar er iets van 400 in EU rondrijden)
Is daar ergens een how-to van te vinden of is dit makkelijker dan ik nu denk?Ja, je mist de taartschep Je bike heeft een zgn. "tailchop" ondergaan.
(Dat is dat stuk plastic dat vanonder het achterlicht verder naar achteren loopt).
Zoek er één uit: youtubeIs daar ergens een how-to van te vinden of is dit makkelijker dan ik nu denk?