Ik wil ze wel verkopen
Ik wil graag zulke doppen hebben, maar heb meer dan 1 setje nodig.
Gaan dan ook gelijk op de Duc van m'n vriendin en wil ze graag in een andere kleur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil ze wel verkopen
Je hebt een "Dark" uitvoering. Die heb ik zelf ook (S2R 800). De Dark was bedacht door de fabriek, omdat véél eigenaren de fraaie fabriekskleuren overspoten (lieten overspuiten) om de motor een persoonlijke uitstraling te geven.
Op zich vind ik de brons kleurige wielen/frame en accenten wel mooi, maar heeft het voorspatbord een vreemde kleur. Is het ingekort aan de achterkant?
Probleem met de spiegels had ik ook. Heb geïnvesteerd in Rimoza bar-end spiegels met fraaie afdekdoppen. Kost iets, maar geen seconde spijt van gehad en opeens zie je wie er achter je rijdt.
TomTom houder is van Givi, de 12V met een parallelstekker aangesloten op het parkeerlicht in de koplamp. Op die manier is de TomTom over het contact geschakeld. Werkt perfect.
Bekijk bijlage 1433938
Mooie spiegels!
Denk je dat als je deze andersom zou monteren met je tank weg komt? En überhaupt nog iets kan zien
Ik heb spy-r's van rizoma, als ik ze naar beneden monteer moet ik om m'n arm heen kijken zeg maar...
Wellicht dat er met wat polijsten nog wel iets van te maken is voor de tussentijd. Het ziet er in ieder geval behoorlijk verweerd uit!Vandaag even goede foto's gemaakt van de staat van het lakwerk ( niet schrikken ).
Nee, andersom is geen optie. Heb ze nou juist geplaatst om optimaal zicht naar achteren te hebben.
Lampje is niet stuk, groot licht gaat effectief aan, ook met schakelaar vooraan. 170 band zou ik erop leggen omdat ik die nog heb liggen van een vorige motor.Lampje stuk? In het dashboard vervangen? Krijgt mss licht van de lampjes errond? Staat het groot licht ook effectief aan? Anders kabels nakijken.
160 houden, stuurt fijner, breed zat, geen reden voor een 170.
Volgende vraag. Motor blijft niet draaien en start niet als hij op de staander staat of als staander is uitgeklapt. Ik kan hem dus niet warm laten lopen en terwijl de garage afsluiten enzo nog van die kleine dingen doen. Zijn er nog mensen bij wie dit het geval is (geweest) en is hier iets aan te doen? Persoonlijk vind ik dit vervelend.
Volgende vraag. Motor blijft niet draaien en start niet als hij op de staander staat of als staander is uitgeklapt. Ik kan hem dus niet warm laten lopen en terwijl de garage afsluiten enzo nog van die kleine dingen doen. Zijn er nog mensen bij wie dit het geval is (geweest) en is hier iets aan te doen? Persoonlijk vind ik dit vervelend.
Deze had ik al nagekeken, als ik deze afkoppel van de kabelboom, dus een open contact maak dan doet hij niets of valt stil.Dit zou met de schakelaar van de "staander" (= zijstandaard) te doen moeten hebben. Als de staander is uitgeklapt moet de motor gewoon starten en lopen. Pas als je 'm in versnelling zet moet de motor afslaan. Dat is een beveiliging. De schakelaar bevindt zich aan de bovenzijde van de staander en is rond. In het midden zie je een schoef waarmee hij vastzit. Aan de schakelaar zit een stuk kabel met een waterdichte stekker aan het einde waarmee hij aan de kabelboom zit. Ik zou de stekker losmaken, schakelaar losmaken en het geheel eens goed schoonmaken met WD40. Het kan ook zijn dat de schakelaar ietsjes los zit of verdraaid is.
Hieronder de situatie op mijn Monster S2R800 die dezelfde schakelaar heeft, weergegeven in de rode cirkel.
Bekijk bijlage 1442273
Waar zit deze sensor?Eerder de neutraalsensor dan.
Volgens mij is dat standaard , ik heb er een kabeltje voor gekocht die je tussen de kabel van de start beveiliging steekt , hoe weet ik niet meer is al een jaar of 15 geleden dat ik dat gedaan hebVolgende vraag. Motor blijft niet draaien en start niet als hij op de staander staat of als staander is uitgeklapt. Ik kan hem dus niet warm laten lopen en terwijl de garage afsluiten enzo nog van die kleine dingen doen. Zijn er nog mensen bij wie dit het geval is (geweest) en is hier iets aan te doen? Persoonlijk vind ik dit vervelend.
yepWerkt je neutraallichtje?
Net als ik al eerder heb gezegd het hoort zo dus er is niks kapotDan is het niet de schakelaar.
Kabel eens nauw nagekeken. Bij de staander vertrekt de kabel met 3 kabeltjes, de stekker, waar deze inkomt, gaat verder met 2 kabeltjes, 3de connectie is van fabriek uit dichtgesmolten dus is inderdaad standaard zo, opgelucht ;-)Net als ik al eerder heb gezegd het hoort zo dus er is niks kapot
Volgende vraag. Motor blijft niet draaien en start niet als hij op de staander staat of als staander is uitgeklapt. Ik kan hem dus niet warm laten lopen en terwijl de garage afsluiten.
Soms veranderen dingen bij zelfs DucatiBij mijn S2R800 gaat dat wél. Van de week nog gedaan: motor op de zijstandaard (= "staander"). "Choke" open, contact aan, even wachten tot alle lampjes uit zijn, behalve groen (vrijstand versnelling) en rood. Dan één druk op de startknop en de motor loopt en blijft lopen op de zijstandaard. Ik regel dan gelijk de choke terug naar 15%. Voor ik wegrij, choke helemaal uit. Eerste 200~300m is de gasreactie erg "aan - - uit", maar daarna gelijk helemaal in orde en rijdt de motor perfect.
Bij mij draait de motor gewoon als hij op de zijstandaard staat.