Het Ducati Monster topic *deel 44*

Oh, wauw, supergaaf !! :}
Kuipje er ook maar af dan….

Hoe anders stuurt dit ? Lig je er nu voor je gevoel niet plat op ? Goed vol te houden?
Zit er zwaar aan te denken het ook zo te gaan doen.
Valt mee ik heb zoals je ziet een beetje verhoogde clipons
Scheelt ongeveer 25 km/uur wind druk
Als je veel in de stad rijdt is het niet het beste maar geen stad waar ik woon dus polderwegen en dijkjes is het prima
En je zit lekker dicht op je voorwiel en dat stuurt lekker
En het ziet er goed uit
 
Nog geeneens ingereden

Ducati monster 695
€ 5.000,00
≥ Ducati monster 695 — Motoren | Ducati — Marktplaats
Screenshot_20240313_201859_Marktplaats.jpg
 
1000043803.jpg
Ducati Performance kentekenplaat houder, komt van een Ducati Monster S2R 1000, past ook op een S4R.

Ik zal hem nog even schoonmaken en een nieuwe foto uploaden.

Mag hier weg voor €75.
 
Dat is 'm helaas niet. Ik heb er niet zo'n hippe moer op zitten. Zou gewoon een 6 kant moer moeten zijn.
Het Monster projectje waar ik mee bezig ben heeft 54mm poten in een 53mm t-stuk..... De moeren waarmee je normaal gesproken de poten vast zet waren eigenlijk een beetje overbodig, zo vast zaten de poten er in :(|(:?
Om de poten eruit te halen was een redelijke opgave! Bij het nameten van de diameter van de onderste gaten blijkt dat die dus maar 53mm zijn.
 
Die lijkt er wel op, maar mijn pootjes hebben bevestigings ogen aan de voorkant van de poten voor montage van een spatbord. De bovenstaande van Baboon is met die kunststof bevestigingsringen. Ik ben nog niet helemaal thuis in de onderdelen van Ducati. Het is m'n eerste Italiaan,.... maar tot dusver heb ik nog steeds schik met dit projectje.
Ik moet alleen oppassen dat ik een beetje binnen budget blijf want die oude Monsters zijn eigenlijk niet meer zo veel waard, en het loopt toch al aardig in de papieren..... Banden, accu, riemen, vloeistoffen + alle filters, ketting/tandwielen, remblokken/leidingen....
 
Die lijkt er wel op, maar mijn pootjes hebben bevestigings ogen aan de voorkant van de poten voor montage van een spatbord. De bovenstaande van Baboon is met die kunststof bevestigingsringen. Ik ben nog niet helemaal thuis in de onderdelen van Ducati. Het is m'n eerste Italiaan,.... maar tot dusver heb ik nog steeds schik met dit projectje.
Ik moet alleen oppassen dat ik een beetje binnen budget blijf want die oude Monsters zijn eigenlijk niet meer zo veel waard, en het loopt toch al aardig in de papieren..... Banden, accu, riemen, vloeistoffen + alle filters, ketting/tandwielen, remblokken/leidingen....
Vindt je 125€ veel , die buizen kunnen echt niet meer goed zijn als die in een 53 mm gat hebben gezeten
 
€125 is een weggeefprijs. Maar ik heb geen zin om uit te zoeken of de asdiameter en de remklauwbevestiging exact overeenkomt met wat ik nu heb. Ook zal er dan weer een ander spatbord bij moeten komen. En is de balhoofdpen gelijk met die er in een 750 hoort. Te veel variabelen om het toch weer kostbaar te maken.
Nogmaals, €125 euro voor een voorvork incl. t-stuk en balhoofdplaat is bijna een lachertje. Maar liever heb ik alleen een t-stuk zodat ik zeker weet dat mijn pas aangeschafte spatbord en mijn gereviseerde klauwtjes en mijn (reeds bestelde) voorvorkkeeringen gebruikt kunnen worden.
Begrijp mee niet verkeerd, het meedenken en antwoorden op mijn vraag wordt zeer gewaardeerd.
 
...en kennen jullie de uitspraak "wat niet rekt, dat scheurt wel"? ;)
Het (giet)aluminium in niet gescheurd... dus er zit meer rek in dan dat we denken. Neemt niet weg dat ik ze zo niet meer wil monteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan