Het Ducati Monster topic *deel 44*

Gisteren weer een heerlijk ritje gedaan. Wat een fantastisch weer was het. Eerst bij Ducati Zaltbommel langs geweest. Daar werd een panigale meeting georganiseerd.
 

Bijlagen

  • 1E65AB0E-2B5B-49D2-A759-5D17FECDD264.jpeg
    1E65AB0E-2B5B-49D2-A759-5D17FECDD264.jpeg
    418,9 KB · Weergaven: 44
  • EC23F720-937A-44F5-8212-505BB6184CF9.jpeg
    EC23F720-937A-44F5-8212-505BB6184CF9.jpeg
    402,8 KB · Weergaven: 44
  • 3EFC6BE5-4149-4437-AC5B-8BC4A1BD8541.jpeg
    3EFC6BE5-4149-4437-AC5B-8BC4A1BD8541.jpeg
    468,5 KB · Weergaven: 45
Heb voor de gene die nog setje termignoni met E-keur zoekt voor de monster 696/796/1100 een setje titanium dempers liggen met Carbon kapjes
 

Onderste deel


Bovenste deel. Die van Ducati is alleen het bovenste deel mocht je dezelfde look willen. Scheelt even 175 euro op die van Ducati ;)

Leuk is dat je mat of glossy kan kiezen.


Hier ook nog een paar opties die er iets anders uitzien zoals Akra etc, some ook nog wat goedkoper.
Dankjewel!! Inderdaad ook mooi dat je voor mat kunt kiezen, vind ik persoonlijk wel mooi :)
 
Laatst bewerkt:
Weekendje Eiffel met twee KTM mannen. Prima weer gehad! Wel kapotte slave cylinder op dag twee. Maar provisorisch gerommeld, gefixt en toch weekend af kunnen maken. Kan het "maar" een 600tje zijn maar sturen doet ie prima!
Je bagage achterop,kan dat ook met de achterkant ingekort zoals op mijn motorfiets?
 
Weekendje Eiffel met twee KTM mannen. Prima weer gehad! Wel kapotte slave cylinder op dag twee. Maar provisorisch gerommeld, gefixt en toch weekend af kunnen maken. Kan het "maar" een 600tje zijn maar sturen doet ie prima!
En als ik het goed zie stonden jullie vrijdag rond 12.00 smiddags bij de Shell aan de Keulsebaan in Roermond.
 
Je bagage achterop,kan dat ook met de achterkant ingekort zoals op mijn motorfiets?
Je seat cover moet er vanaf. En dan kun je echt wel wat fabrieken met spinnen. Zo doe ik het altijd. Enige nadeel zijn de hoge uitlaten. Dan moet je kijken of dat niet te heet word. Die superduke had een Oxford tas die smaller is zit aan je buddy en is misschien een betere optie voor je. Die Superduke is ook heel kort.
 
Mooi hoor!

Doe ik er ook maar ff foto plaatsen. Einde van de maand komt de korte plaat en knippers en racestriping erop. Uitlaat moet nog binnenkomen...

eens kijken of ik de koplamp behuizing zwart kan maken op een of andere manier. Zwarte voorvorken zou ik ook wel willen maar zal een te duur grapje worden.
20220508_153315.jpg
 

Bijlagen

  • 20220508_153212.jpg
    20220508_153212.jpg
    744,2 KB · Weergaven: 33
Mooi hoor!

Doe ik er ook maar ff foto plaatsen. Einde van de maand komt de korte plaat en knippers en racestriping erop. Uitlaat moet nog binnenkomen...

eens kijken of ik de koplamp behuizing zwart kan maken op een of andere manier. Zwarte voorvorken zou ik ook wel willen maar zal een te duur grapje worden.
Mooie fiets!
Andere uitlaat? Niet tevreden over de SC project? Vind het wel een mooie uitlaat..
 
Mooie fiets!
Andere uitlaat? Niet tevreden over de SC project? Vind het wel een mooie uitlaat..
Deze is niet legaal en zat er al op. Bij een ducati past geen "enkele" uitlaat naar mijn mening dus ben voor een dubbele gegaan van SC die ook legaal is (voor in Duitsland).
 
Gisteren me Monster 1000Sie verkocht, is bij een heel blij ei terecht gekomen 👍zal hem zeker nog wel tegen komen want hij blijft in het zelfde dorp😎nu verder met de Multistrada 1000👌
 

Bijlagen

  • 26E1A00E-BDA5-4924-B75B-4A75C5BFDE09.jpeg
    26E1A00E-BDA5-4924-B75B-4A75C5BFDE09.jpeg
    351,3 KB · Weergaven: 29
Ik heb vandaag getracht een tail tidy te monteren op mijn 2021 Monster+, volgens Puig zouden deze beugels mijn originele knipperlichten moeten houden, ik zie echter niet hoe. Ik voel me een beetje stom om het te vragen want ik heb het vermoeden dat ik iets stoms over het hoofd zie. Wie kan mij op pad helpen?
 

Bijlagen

  • PXL_20220512_144511114.jpg
    PXL_20220512_144511114.jpg
    384,1 KB · Weergaven: 27
  • PXL_20220512_144520626.jpg
    PXL_20220512_144520626.jpg
    168,7 KB · Weergaven: 27
Ik heb vandaag getracht een tail tidy te monteren op mijn 2021 Monster+, volgens Puig zouden deze beugels mijn originele knipperlichten moeten houden, ik zie echter niet hoe. Ik voel me een beetje stom om het te vragen want ik heb het vermoeden dat ik iets stoms over het hoofd zie. Wie kan mij op pad helpen?
Zijn de voeten van die knippers niet van rubber? Dan zou je ze er met een beetje pielen zo doorheen moeten kunnen trekken.
 
Ik heb vandaag getracht een tail tidy te monteren op mijn 2021 Monster+, volgens Puig zouden deze beugels mijn originele knipperlichten moeten houden, ik zie echter niet hoe. Ik voel me een beetje stom om het te vragen want ik heb het vermoeden dat ik iets stoms over het hoofd zie. Wie kan mij op pad helpen?
Ik heb een evotech en die kwam met beschrijving ( op de website ) maar was ook best veel werk
Maar terug bij de jouwe , het lijkt als of er een moertje zit waar het snoertje het knipperlicht in gaat
Misschien dat los draaien en kijken wat er dan gebeurt , als het niet lukt zo als bovenstaande post opperde
 
Zijn de voeten van die knippers niet van rubber? Dan zou je ze er met een beetje pielen zo doorheen moeten kunnen trekken.
Klopt inderdaad, maar best wel stevig rubber en krijg er niet genoeg beweging in om het erdoorheen te wurmen. Je zou alsnog gelijk kunnen hebben hoor. Ik ben as we speak nog gewoon even verder aan het wurmen haha. Thanks
En er zit een opening in de beugel... ga ik ook wat stoms vragen; de lamp past dus ook niet door de beugel?
Nee helaas niet. De knipper zelf is van kunststof en dat past echt niet zeg maar. Had gekund natuurlijk, thanks voor het meedenken hoe dan ook.
 
Als je die beugel net als een ring van een sleutelhanger opent,ver genoeg dat je kabel erdoor kan,kan je dan niet met wat moeite de onderkant van je knipperlicht erdoor krijgen?
 
Als je die beugel net als een ring van een sleutelhanger opent,ver genoeg dat je kabel erdoor kan,kan je dan niet met wat moeite de onderkant van je knipperlicht erdoor krijgen?
Ik kom een heel eind, tot het punt dat ik het aluminium wel heel ongemakkelijk ver moet buigen. Ik gooi voor vanavond de handdoek in de ring haha. Thanks voor het meedenken.
 
Ik denk ook een peetje pielen en wurmen om het rubber door de opening te drukken. Misschien wat zeep of vaseline op het rubber.
Is het zelfde idee als bij r&g tail tidy bij mijn monster. Heb ook de voet door het gat moeten drukken.20220512_223743.jpg20220512_223732.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan