Het Ducati Monster topic *deel 44*

Heb je geprobeerd ze er haaks met de punt in te steken en dan langzaam erin draaien.
De sleuf die er in zit lijkt mij voor het draadje dus ik zou het zeker neit proberen verder uit te trekken oid.
 
Heb je geprobeerd ze er haaks met de punt in te steken en dan langzaam erin draaien.
De sleuf die er in zit lijkt mij voor het draadje dus ik zou het zeker neit proberen verder uit te trekken oid.
Heb ik inderdaad ook geprobeerd. Die methode kom ik wel het meest ver mee maar op 'n punt is er fysiek gewoon te weinig ruimte en onvoldoende flex in het rubber. Inmiddels heb ik contact met Puig, ik hoop dat ze me kunnen helpen hiermee want volgens mij hebben ze niet voldoende getest.

Je maakt er toch wel een video van he? :+
Je kent me makker. Die hele operatie, met glijmiddel en wel komt in de tutorial. *O*
 
Unknown-1.jpeg

De mijne is nu helemaal naar m'n zin gezet. :) Enige waar ik nog over twijfel is een LED koplamp... (iemand de pro's contra's hiervan?)
 
De mijne is nu helemaal naar m'n zin gezet. :) Enige waar ik nog over twijfel is een LED koplamp... (iemand de pro's contra's hiervan?)
Led koplamp een hele dikke aanrader. Enorme bundel met licht en ik vind het wat stoerder staan dan origineel ivm het witte licht. Wel is mijn Duc 620 de Dark versie dus misschien geeft dat er ook een andere look aan.

nadeel 1 is dat hij iets kleiner is dan het origineel. En met een ruitje ga je dat misschien zien. nadeel 2 die van mij heeft na 5 jaar dienst af en toe vocht in de koplamp.

DSC09969.jpg
 
Heb ik inderdaad ook geprobeerd. Die methode kom ik wel het meest ver mee maar op 'n punt is er fysiek gewoon te weinig ruimte en onvoldoende flex in het rubber. Inmiddels heb ik contact met Puig, ik hoop dat ze me kunnen helpen hiermee want volgens mij hebben ze niet voldoende getest.


Je kent me makker. Die hele operatie, met glijmiddel en wel komt in de tutorial. *O*
We kijken er naar uit*O*
 
Ik wil mijn motor vooruit in een smal schuurtje gaan zetten waardoor ik er niet meer naast kan lopen en ook niet meer het schijfremslot aan de voorste schijfrem kan maken.

Ik ben nu dan ook aan het kijken welk slot ik hiervoor zou kunnen gebruiken.
Mijn huidige oxford schijfremslot past ieder geval niet:
1652534542355.png


Iemand toevallig ervaring met een schijfremslot aan het achterwiel(ik heb een monster 620 waarop het moet passen)?
Een alternatief is misschien een ketting door het achterwiel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan