Het Ducati Monster topic *deel 44*

Klopt, al kun je dan net zo goed gewoon zonder riemcover rijden.

Check ook z’n roestige span rollen trouwens. Kreeg ik ook last van. Alleen zonder cover rijden als je echt nooit door de regen rijdt.
Ik heb met de mijne zelfs in de pekel gereden en geen roest op de rollen , ik denk dat ducati een beetje is gaan bezuinigen bij latere modellen
 
En de ronde koplamp staat hem ook zo veel beter. :);)
Tja, nadeel is dat die aftermarket lampen zo ver naar voren staan. De originele lamp is mooi vlak en past goed tussen de poten. Loopt ook mooie lijn door in de tellers en tank. Enige optie zou ik van die dunne lampen van Highsider vinden, maar die zijn aan de prijs, terwijl ik eigenlijk op termijn een kuipje wil. Voorlopig dus even origineel.

1668957843860.png


JK_Port_of_Amsterdam_851A9729.jpg
 
Tja, nadeel is dat die aftermarket lampen zo ver naar voren staan. De originele lamp is mooi vlak en past goed tussen de poten. Loopt ook mooie lijn door in de tellers en tank. Enige optie zou ik van die dunne lampen van Highsider vinden, maar die zijn aan de prijs, terwijl ik eigenlijk op termijn een kuipje wil. Voorlopig dus even origineel.



Bekijk bijlage 1824395

Vind de ori koplamp ook wel mooier staan, geeft de motor iets ‘verlaagds’ en gedrongen.
 
De meeste ronde koplampen vind ik misstaan op de monster. Ik vind persoonlijk dat er een grote diameter, platte lamp op hoort. Als je de diameter kleiner maakt lijkt dat altijd raar en het monsterkarakter gaat ermee verloren.
 
De meeste ronde koplampen vind ik misstaan op de monster. Ik vind persoonlijk dat er een grote diameter, platte lamp op hoort. Als je de diameter kleiner maakt lijkt dat altijd raar en het monsterkarakter gaat ermee verloren.
Ben erg blij met de ronde koplamp op mijn Monster. Zat er eerst nog wel eens over te denken om te switchen naar zo'n koplamp van Motodemic, maar ik hou het toch maar bij het origineel.
 
Dat zitje en die tank zijn denk ik de meest kostbare onderdelen op die motor O-)

Lekker Foggy Petronas kleurtje wel
 
Dat zitje en die tank zijn denk ik de meest kostbare onderdelen op die motor O-)

Lekker Foggy Petronas kleurtje wel
Haha ja, waarschijnlijk wel :X

Met een bescheiden kuipje er op is dit best een okay project. Lekker oldskool / Petronas kleurtje, al met al kan het best een correcte build zijn. Niet mijn smaak, maar dat hoeft ook niet :P

Hoe zit dat met die beugel voor de uitlaat voor de rearsets van de monster 937 , de chat werkt niet op de site
Yes, die zit er ook bij :Y

En de Black Friday korting op CNC Racing staat al aan :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat zitje en die tank zijn denk ik de meest kostbare onderdelen op die motor O-)

Lekker Foggy Petronas kleurtje wel
Sja duur; Maat van me had een Monster 900 gekocht met 999 lampen. Zeker ook erg duur maar ze werden gelukkig wel vervangen door een originele ronde. Maar gelukkig verschillen smaken anders reden we allemaal dezelfde motor ;)
 
Haha ja, waarschijnlijk wel :X

Met een bescheiden kuipje er op is dit best een okay project. Lekker oldskool / Petronas kleurtje, al met al kan het best een correcte build zijn. Niet mijn smaak, maar dat hoeft ook niet :P


Yes, die zit er ook bij :Y

En de Black Friday korting op CNC Racing staat al aan :Y
Inmiddels de beugel gezien , wat ik ervan begrijp gaat die met twee 5 mm boutjes vast onder het achter frame ( net boven de schokbreker, ik weet niet of dat lang gaat houden
 
Pfff, midden in een verbouwing/verhuizing niet echt het moment. Maar eerste keer in 2 jaar dat er een setje voorbij komt.
 

Bijlagen

  • CA812D05-FE88-47D0-B14E-2E8600F4BF9B.png
    CA812D05-FE88-47D0-B14E-2E8600F4BF9B.png
    77,8 KB · Weergaven: 37
Nog even over de voorvork die @Dizono postte; als ik zoiets voor mijn Monster zou kopen, moet je natuurlijk ook aan andere remklauwen,en waarschijnlijk dus ook andere remschijven denken... maar zijn de standaard wielen wel nog te gebruiken,of wordt dat dan ook een ander verhaal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan