Het Ducati Monster topic *deel 44*

En de details

65779912-A3C3-40A1-B2C8-DA2360C3DE91.jpeg



1CD7475C-E4A7-40AC-AD4D-82985A872060.jpeg


C12CDE72-C790-49B1-870A-42568D2D04F1.jpeg
 
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik Carbon er op ga schroeven , inmiddels staat ongeveer alles op eBay wat nu nog plastic is ook in carbon
En tweede vraag is mat of glimmend
 
Probleem is alleen dat je pas tevreden bent als alles gedaan is. Toch @-Tinne- ?

Probleem? Gewoon lekker bezig blijven, je blijft ook bezig. Bijna álles van kunststof is in een cf versie te krijgen…en dan vergeten we beschermdingen. Maar verslavend wel ja.
Iemand nog Ducati performance spiegels liggen voor een 748/916/996/998? 🙃
 
Probleem? Gewoon lekker bezig blijven, je blijft ook bezig. Bijna álles van kunststof is in een cf versie te krijgen…en dan vergeten we beschermdingen. Maar verslavend wel ja.
Iemand nog Ducati performance spiegels liggen voor een 748/916/996/998? 🙃
In mijn geval vind ik het niet in alle gevalllen mooier. Het kapje boven de koplamp en de teller afdekking zijn er ook in Carbon, maar dat steekt wat mij betreft niet zo mooi af tegen de omringende onderdelen. Die blijven dus plastic.

1670860033266.jpeg


(Bij mij is die zilveren behuizing van de koplamp ook satijn zwart).

Verder is het een leuke zoektocht. Heb letterlijk alles tweedehands. Tot nu toe passen de carbon soorten nog goed bij elkaar, geen grote verschillen in weefsteuctuur en afwerking.
 
In mijn geval vind ik het niet in alle gevalllen mooier. Het kapje boven de koplamp en de teller afdekking zijn er ook in Carbon, maar dat steekt wat mij betreft niet zo mooi af tegen de omringende onderdelen. Die blijven dus plastic.

Bekijk bijlage 1830383

Die zwarte rand van dash is storend ja.



(Bij mij is die zilveren behuizing van de koplamp ook satijn zwart).

Verder is het een leuke zoektocht. Heb letterlijk alles tweedehands. Tot nu toe passen de carbon soorten nog goed bij elkaar, geen grote verschillen in weefsteuctuur en afwerking.

hier ook veel tweedehands, scheelt geld en geduld verplicht. Heb nu alles ook plain.
 
Ik heb mezelf ook maar op een ducati getrakteerd nadat ik mijn sp1 gecrashed heb..

Als ie bevalt mag ie blijven als de sp1 weer klaar is.

Weet hier iemand hoe je kunt checken wat voor nokkenassen je hebt? Zit een ecu op voor open luchtfilter, full termignoni systeem en race nokkenassen op. Maar geen idee of de nokkenassen er ook in zitten..

IMG_20221211_210704636.jpg


IMG_20221211_210237240.jpg
 
Lijkt me dat hij niet lekker loopt als de afstelling niet klopt met de nokkenassen. Waarbij gezegd moet worden dat die race ecu’s van Ducati niet uitblinken in souplesse bij rustig rijden, maar vooral tot hun recht komen bij het betere blaaswerk.

Mooi ding trouwens, welkom! :]
 
Lijkt me dat hij niet lekker loopt als de afstelling niet klopt met de nokkenassen. Waarbij gezegd moet worden dat die race ecu’s van Ducati niet uitblinken in souplesse bij rustig rijden, maar vooral tot hun recht komen bij het betere blaaswerk.

Mooi ding trouwens, welkom! :]
Heb momenteel even geen tijd om te rijden dus heb geen idee hoe het blok loopt. Heb bij de oroefrit evej snel rondje om de kerk gedaan en dat was prima...
 
De rearset is origineel ducati performance, afgezien van het setje op mn motor en het reservesetje wat ik heb nog nooit ergens gezien.
Valdoppen heeft de vorige eigenaar zelf gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan