Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt in ieder geval een flinke sleutelruimteHet fijne van verbouwen, je gereedschap ligt altijd op de verkeerde plek. Maar nu eindelijk het nieuwe carbon erop.
Bekijk bijlage 1830355
En de details
derde vraag: twill of plain?Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik Carbon er op ga schroeven , inmiddels staat ongeveer alles op eBay wat nu nog plastic is ook in carbon
En tweede vraag is mat of glimmend
En achterspatbord….Natuurlijk ga je nog carbon riemdeksels en nummerbord houder kopen....toch?
Wat is het verschilderde vraag: twill of plain?
Wat is het verschil
Probleem is alleen dat je pas tevreden bent als alles gedaan is. Toch @-Tinne- ?
In mijn geval vind ik het niet in alle gevalllen mooier. Het kapje boven de koplamp en de teller afdekking zijn er ook in Carbon, maar dat steekt wat mij betreft niet zo mooi af tegen de omringende onderdelen. Die blijven dus plastic.Probleem? Gewoon lekker bezig blijven, je blijft ook bezig. Bijna álles van kunststof is in een cf versie te krijgen…en dan vergeten we beschermdingen. Maar verslavend wel ja.
Iemand nog Ducati performance spiegels liggen voor een 748/916/996/998?
In mijn geval vind ik het niet in alle gevalllen mooier. Het kapje boven de koplamp en de teller afdekking zijn er ook in Carbon, maar dat steekt wat mij betreft niet zo mooi af tegen de omringende onderdelen. Die blijven dus plastic.
Bekijk bijlage 1830383
(Bij mij is die zilveren behuizing van de koplamp ook satijn zwart).
Verder is het een leuke zoektocht. Heb letterlijk alles tweedehands. Tot nu toe passen de carbon soorten nog goed bij elkaar, geen grote verschillen in weefsteuctuur en afwerking.
Ja een s4..S4?
Zou ik ook m'n vtr eens voor crashen...
Heb momenteel even geen tijd om te rijden dus heb geen idee hoe het blok loopt. Heb bij de oroefrit evej snel rondje om de kerk gedaan en dat was prima...Lijkt me dat hij niet lekker loopt als de afstelling niet klopt met de nokkenassen. Waarbij gezegd moet worden dat die race ecu’s van Ducati niet uitblinken in souplesse bij rustig rijden, maar vooral tot hun recht komen bij het betere blaaswerk.
Mooi ding trouwens, welkom!
Mooie rearset en valdoppen. Welk merk zijn die? Die standaard stepjes zijn geen porum..Grappig, bijna hetzelfde als mijn S4, ook met hoge Termi'sBekijk bijlage 1830454
Ja ze zijn niet zo speciaal, er zijn er heel veel gemaakt door allerlei bedrijven