Het Ducati Monster topic *deel 44*

De mijne staat weer in de schuur..Heb de motorolie nog even ververst ,en had gehoopt even een korte proefrit te maken met dit mooie weer, is de accu leeg -O-

IMG_20230128_144914_4.jpg
 
Ik heb gisteren voor het eerst weer heel kort gereden , en vandaag een lekker langer ritje gemaakt, en de voorvork en remmerij bevallen prima. Heb wel het idee dat de voorvork wat stugger is,en de remmen ook wat meer bite hebben,maar ben er erg tevreden over. En het nieuwe stuur plus de rem-en koppelingspomp bevallen ook prima.

IMG_20230205_143402_7.jpg
 
Ik heb gisteren voor het eerst weer heel kort gereden , en vandaag een lekker langer ritje gemaakt, en de voorvork en remmerij bevallen prima. Heb wel het idee dat de voorvork wat stugger is,en de remmen ook wat meer bite hebben,maar ben er erg tevreden over. En het nieuwe stuur plus de rem-en koppelingspomp bevallen ook prima.

Bekijk bijlage 1845429
Gelukkig want het zou jammer zijn van al die moeite en geld
 
Precies. Zit nu nog te denken over zo'n quickshifter.. Lijkt me ook wel een goeie upgrade voor de motor. Maar eerst de uitlaten van nieuwe hulzen voorzien, en dan laat ik ook een rexxer mapping uitvoeren.
 
Precies. Zit nu nog te denken over zo'n quickshifter.. Lijkt me ook wel een goeie upgrade voor de motor. Maar eerst de uitlaten van nieuwe hulzen voorzien, en dan laat ik ook een rexxer mapping uitvoeren.
Ducati Quick shifter is wel top hoor, heb ik ook op mn Duc, inderdaad een mooie upgrade. Ziet er verder wel heel fraai uit zo je monster zeg!
 
Maakt niet uit wat zij vinden!
Mét natuurlijk! Maakt het een echte monster, met kuipwerk boven op alles.
 

Bijlagen

  • B45D1625-9C2C-4CFD-87CD-E0852BB463E8.jpeg
    B45D1625-9C2C-4CFD-87CD-E0852BB463E8.jpeg
    94 KB · Weergaven: 23
Terug
Bovenaan Onderaan