Het Ducati Monster topic *deel 44*

ducati-monster-sp-01.jpg
 
Ik heb voorlopig ook besloten om de S4 zonder stuurkuip te laten. Hij ligt veilig ingepakt in de garage, als ik in de toekomst van idee verander kan ik em er altijd nog op schroeven.
Afgelopen week heb ik wel al wat modificaties van de oude eigenaar verwijderd, een (sigaretten)aansluiting voor een Tomtom en een vreemde aansluiting om de accu op te laden zijn voor mij onbruikbaar en dus overbodig. Eerst volgende op de planning is om de aftermarket rem- en koppelingsvloeistof potjes te verwijderen en weer originele te monteren, en daarbij ook meteen de vloeistof verversen
 
Ik heb voorlopig ook besloten om de S4 zonder stuurkuip te laten. Hij ligt veilig ingepakt in de garage, als ik in de toekomst van idee verander kan ik em er altijd nog op schroeven.
Afgelopen week heb ik wel al wat modificaties van de oude eigenaar verwijderd, een (sigaretten)aansluiting voor een Tomtom en een vreemde aansluiting om de accu op te laden zijn voor mij onbruikbaar en dus overbodig. Eerst volgende op de planning is om de aftermarket rem- en koppelingsvloeistof potjes te verwijderen en weer originele te monteren, en daarbij ook meteen de vloeistof verversen
En staat ie nog wel in de woonkamer naast de tv? Prachtig! Hoef ik niet mee aan te komen thuis _O-
 
Op een S4 is die topkuip toch origineel?
Klopt, daarom heb ik em er ook bij, net als de originele knipperlichten en carbon dicht koppelingsdeksel(al zou ik wel graag de alu rizoma die er nu op zit vervangen voor een open carbonnen)
En staat ie nog wel in de woonkamer naast de tv? Prachtig! Hoef ik niet mee aan te komen thuis _O-
Hij staatnu weer even in de woonkamer naast de Tv, omdat het me te koud is om te sleutelen in de garage, maar voordat ik naar bed ga issie weer terug naar de garage hoor, ik heb het tot vervelens toe geprobeerd om er 1 binnen te krijgen(de 848 dan) maar daar is de vrouw het nogsteeds niet mee eens.
 
Laatst bewerkt:
Hij staatnu weer even in de woonkamer naast de Tv, omdat het me te koud is om te sleutelen in de garage, maar voordat ik naar bed ga issie weer terug naar de garage hoor, ik heb het tot vervelens toe geprobeerd om er 1 binnen te krijgen(de 848 dan) maar daar is de vrouw het nogsteeds niet mee eens.
vrouwen (de meeste) snappen dat echt niet. Als ik iets uit de garage moet halen, een biertje bijv. Kijk ik altijd even bij de Streetfighter. Kom ik terug krijg ik te horen, dat duurde lang, stond je weer met je Ducati te knuffelen :Y_O-
 
vrouwen (de meeste) snappen dat echt niet. Als ik iets uit de garage moet halen, een biertje bijv. Kijk ik altijd even bij de Streetfighter. Kom ik terug krijg ik te horen, dat duurde lang, stond je weer met je Ducati te knuffelen :Y_O-
Elke dag een lapje over de tsnk van het monstertje of een aai over het kontje... Stel je voor dat ie me missen gaat😉
 
Zo in de woonkamer sleutelt wel lekker hoor.
Helaas kan ik nergens mn rem ontluchtings slang vinden, dus dat moet nog even wachten.
Wél heb ik het koppelingsdeksel gewisseld voor een Carbon uitvoering van Ducati Performance(volgens mij gewoon ori S4)
Ook heb ik de valbeveiliging verwijderd samen met de rode dopjes die verderop in het frame zaten, en alle originele zwarte doppen er weer in het frame gedrukt.
d7db736d-2428-47e0-8efd-d591261f65a1.jpg

Het begint inmiddels toch wel wat te lijken naar mijn mening, zeker als je bedenkt hoe ik de monster kocht.
2.jpg


Is er nog iemand die interesse heeft in dan wel het Rizoma open deksel, dan wel de valbeveiliging(compleet met langere blokbout,vulbussen en afsluit doppen)
Aan de valdoppen te zien zijn ze nog nooit gebruikt(if you know what i mean :+)
762f057f-8c41-4877-a3c5-5b7b615655fa.jpg
 
De Duc stond altijd in de woonkamer hier, de enduro staat in de eetkamer.
Ik heb geprobeerd, maar de alfa geraakte niet door de deur.

En nee, Duitsers wil je écht niet in huis.
 
Laatst bewerkt:
Dus het stereotype bestaat toch!?

Heb zelf een S2R800, 749 én sinds vorige week een Alfa 147.😄
Nou, ik heb dus een Monster S4, een 848 en een Alfa 75, maar daily rijd ik een C-klasse, mn vrouw een Fabia en ik heb ook nog een 1963 Vw Kever.
Ik heb wel in het verleden nog een 156 gehad waar ik zelf een 3,0 24v in getakeld had, maar daarna vind ik de nieuwere alfa's eigenlijk niet meer geschikt voor wat ik zoek, tot misschien de nieuwe giulia, maar die vind ik echt nog veel te duur.
 
Zo in de woonkamer sleutelt wel lekker hoor.
Helaas kan ik nergens mn rem ontluchtings slang vinden, dus dat moet nog even wachten.
Wél heb ik het koppelingsdeksel gewisseld voor een Carbon uitvoering van Ducati Performance(volgens mij gewoon ori S4)
Ook heb ik de valbeveiliging verwijderd samen met de rode dopjes die verderop in het frame zaten, en alle originele zwarte doppen er weer in het frame gedrukt.Bekijk bijlage 1849886
Het begint inmiddels toch wel wat te lijken naar mijn mening, zeker als je bedenkt hoe ik de monster kocht.
Bekijk bijlage 1849887
Dag en nacht verschil zeg, van een poppenkast kermis ding naar een dikke monster 👍🏻 en die koplampjes.... Brrr origineel vindt ik zoveel beter staan! 😍
 
Dus het stereotype bestaat toch!?

Heb zelf een S2R800, 749 én sinds vorige week een Alfa 147.😄
Schiet wel op, dat verkopen van die Monster 🤡

Gefeliciteerd met de Alfa, Twin Sparkje?

Heb trouwens zelf nog nooit een echte Italiaanse vierwieler gehad. Alleen een in Italië ontworpen en gebouwde Peugeot. Wel een hele mooie was dat (406 Coupe)
 
Terug
Bovenaan Onderaan