Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Goeie tip, doe ik dat.Ze waren in 2008 nog niet zo arm afgesteld als tegenwoordig ( tot 5500 toeren )
Als hij met de nieuwe uitlaten niet zo lekker rijdt als met de ouwe kun je altijd hem altijd nog een keertje bij den biggelaar op de bank zetten , weet je voor 50€ ofzo of hij goed staat
Nee, de lambda zit er nog in. De kat is er al een tijdje onder vandaan, en de motor loopt ook gewoon goed. Houdt niet in of zo.. maar eerst de voorvork laten fixen, en dan maar de uitlaat.Ik zou bij het verwijderen van een kat (en misschien ook de lambda?) zeker de boel eens laten nalopen en eventueel opnieuw laten mappen. Hij is eerder stuk dan weer gerepareerd![]()
Zou ik niet doen , soort foam spul ,ik denk dat je hem verwoestDie streep rood op de koplamp staat mooi. En vet jij het zadel wel eens in, of is dat niet nodig?
Zitten erin.In plaats van die nieuwe oordoppen zou ik er maar gauw db killers in schroeven. Hebben andere mensen er ook profijt van!
Jij woont zeker niet in Brabant…?
Nee, ik zag op Buienradar dat het nét droog zou blijven hier in Haarlem, dus wat dat betreft zat ik hier beterJij woont zeker niet in Brabant…?![]()
Ik zou zeggen, kopen, en laat ons weten hoe het bevaltGoedenavond, iemand bekend met deze led-verlichting voor een monster (1100)? Ledlamp voor de Ducati Monster 1100 - Set formaat Mini
Ik hoor graag van je of het inderdaad zonder aanpassingen past en of het een grote verbetering is.Goedenavond, iemand bekend met deze led-verlichting voor een monster (1100)? Ledlamp voor de Ducati Monster 1100 - Set formaat Mini
Lijkt mij gewoon een H4 led lamp… ooit zelf al eens iets besteld bij ledperf, komt uit Frankrijk geloof ik, bestellen gaat wel goed en probleemloos. Maar als dit een ”gewone” H4 fitting is zou ik zoeken naar een bekender merk bijvoorbeeld: Osram of PhilipsGoedenavond, iemand bekend met deze led-verlichting voor een monster (1100)? Ledlamp voor de Ducati Monster 1100 - Set formaat Mini