Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind die concept veel mooier
juist ja... zonder die tupperware inderdaad.En dan zonder die plastic kappen op de cilinders.
Ach ja, met dit soort plastieken monsters (zonder hoofdletter) worden onze echte machines straks alleen maar meer waard.
...
Ben benieuwd wanneer de eerste trotse eigenaar van deze nieuwe Monster hier zijn nieuwe trots komt showen ... als ze nog durven
Ik vind die concept veel mooier
Die plastic troep verpest de hele motor
Ach een echte monster heeft een ijzeren tank en een drogekoppeling
Alles wat daarna kwam gedogen we
Nee droge koppeling 900ccHo ho, de eersten i.i.g. de 600 en de 750 gebben een Pantah-blok, met natte koppeling.
Ik vind mn M600 echt wel een Monster, ook al heeft’ie weinig pk’s
Alles boven 95 is lekkerder voor de motor, maar wel zonder die ethanol . Dus Gooi er geen E10 in, dat vreet alles van je brandstofsysteem op.In de handleiding van mijn '09 1100 staat dat ik minimaal 95 moet tanken. is 98 dan ook beter voor mijn motor?
Mijn ervaringen met de 102RON in duitsland waren zowel met de auto als de motor dat het verbruik een stuk omlaag ging en de motorloop beter was. Geen vermogenswinst, dat is onzin. Maar wel het oppakken en verbruik vielen mij op.Dat is beslist niet waar! V-Power is 98RON. Veel meer merken dan BP/Esso/Shell hebben 98 octaan. Het gaat er bij de (oudere?) Monsters echter om zoveel mogelijk ethanolvrij te tanken, vanwege de kunststof benzinetank en de rest vh brandstofsysteem. Dan hou je vooralsnog BP/Esso/Shell over. Volgens het artikel hebben Gulf en Total 98 benzine 5% ethanol, maar hoe het met al die andere merken staat is onbekend. Denk aan Texaco, Tinq, Tango, De Haan, Argos, Berkman en overigen.
In Duitsland verkoopt Aral (=BP) idd 102 RON. Een tijd lang had Firezone in NL dat ook te koop. Of dat echt zin heeft buiten het racecircuit kan ik niet beoordelen. Voor de Monsters is vooral ethanolvrije benzine belangrijk.
Ik kan er me niks bij voorstellen , een ntv is niet echt een motor die op het randje af gesteld staat wat betreft de ontstekingMijn ervaringen met de 102RON in duitsland waren zowel met de auto als de motor dat het verbruik een stuk omlaag ging en de motorloop beter was. Geen vermogenswinst, dat is onzin. Maar wel het oppakken en verbruik vielen mij op.
Ik reed in Nederland ( toen nog op Honda NTV) 1:19 toerritten, zelfde ritten met 102RON 1:23 .
Auto was van Italië naar huis over de Duitse autobahn met de cruise op 140 ( 95 verbruik 1:7 , Ron 102 verbruik 1:10 ).
Radiateur weglaten en van foam en plastic een klein oliekoelertje maken. Ik zit wel te twijfelen om in de lockdown een Tamiya 916 te gaan maken, maar ik moet eerst die 1:1 puzzel weer in elkaar zetten.