350-v-twin
MF veteraan
Ja, ik was iets meer kwijt, omdat het een spoedopdracht betrof.Voor de Kawasaki heb ik hem gekocht bij nr1motor van het merk "Rick's motorsport electrics" Ik zie dat een nieuwe stator voor de 620i hier 142,5 euro kost. dus mocht die het begeven weet ik was ik te wachten sta.
Heb net groot onderhoud gegeven aan de motor en de blokdelen laten coaten. Omdat die net in elkaar zit met nieuwe olie rij ik nog wel even een jaar door. Voorlopig geen vakanties gepland met de motor dus we gaan het meemaken hoe lang die mee gaat.
Je kunt de laadspanning van je dynamo makkelijk meten met een multimeter op de accu. Met draaiende motor moet de accuspanning rond de 14,2 Volt zijn. Meet je 12,4 Volt of lager, dan weet je dat de dynamo niet goed meer bijlaadt. Dit is namelijk de spanning die een volle accu ook heeft. Is de spanning lager dan 12,4 volt, dan laadt de dynamo niet meer bij. Motor trekt de accu steeds verder leeg, totdat de motor niet meer start.
Bij jou zie ik duidelijk 2 gefrituurde spoelen. Bij mij waren het er 2½, . . . .