Het Ducati Monster topic *deel 44*

Mijn nieuwe
03355350-0D75-4AAC-AA2C-1434577B8E6E.jpeg
 
Mooi man, eindelijk iemand met een nieuwe Monster. QS is heerlijk, ook geen seconde spijt van de installatie van de mijne. Die doet wel alleen op, jij hebt denk ik ook een blipper voor terugschakelen?
 
Laatst bewerkt:
Nice, gefeliciteerd! Ik heb sinds mei ook een Monster 937…hier nooit een plaatje durven posten omdat het volgens velen geen échte monster is :+:+:+
Onderstaand een paar plaatjes…waaronder 1 van de korte kentekenplaathouder, origineel zit er zowaar een horizontale eiffeltoren op
 

Bijlagen

  • D11C31C1-8057-4667-BC3A-3EF6AB3723CF.jpeg
    D11C31C1-8057-4667-BC3A-3EF6AB3723CF.jpeg
    114,1 KB · Weergaven: 48
  • FC5914F6-B292-445A-89A2-0B82993F7747.jpeg
    FC5914F6-B292-445A-89A2-0B82993F7747.jpeg
    186,6 KB · Weergaven: 49
Nice, gefeliciteerd! Ik heb sinds mei ook een Monster 937…hier nooit een plaatje durven posten omdat het volgens velen geen échte monster is :+:+:+
Onderstaand een paar plaatjes…waaronder 1 van de korte kentekenplaathouder, origineel zit er zowaar een horizontale eiffeltoren op
Haha er durft er nu nog een uit de kast te komen , best vreemd want het lijkt me dat er best een aantal van verkocht worden , als je een nieuwe wil duurt het tot maart voordat hij komt
En rijdt ie niet geweldig ?
 
Ik begin er ook wel steeds meer aan te wennen. Plus, als je er op rijdt voel je niks van de looks en rijden schijnt wel echt goed te zijn. :]
 
Ga jij er weer op los zoals je ouwe @superduc again ? Of blijft deze redelijk stock?
Tja …… tot nu toe alleen een bar end spiegeltje besteld zodat dat gewei weg kan , en verwarmde handvaten
Uitlaat weet ik nog niet , wacht nog op wat opties , en deze klinkt ook goed als je rijdt , en ik wil ook niet te veel lawaai maken
Ik rij al veels te hard over die dijkjes en dat wil ik in stealth modus doen
 
Haha er durft er nu nog een uit de kast te komen , best vreemd want het lijkt me dat er best een aantal van verkocht worden , als je een nieuwe wil duurt het tot maart voordat hij komt
En rijdt ie niet geweldig ?
Ik vind het één van de fijnste Ducs die ik tot nu toe in mijn bezit heb gehad. En nog steeds een Monster, we moeten met de tijd mee. Heb er nu ongeveer 1800km op gereden en wat een heerlijke speelfiets. Launch control werkt ook goed trouwens *O*
 
Tja …… tot nu toe alleen een bar end spiegeltje besteld zodat dat gewei weg kan , en verwarmde handvaten
Uitlaat weet ik nog niet , wacht nog op wat opties , en deze klinkt ook goed als je rijdt , en ik wil ook niet te veel lawaai maken
Ik rij al veels te hard over die dijkjes en dat wil ik in stealth modus doen
Oh en de Termignoni (ik heb dan het hele systeem) is niet veel luider dan de originele uitlaat. Stationair en rond 5000 toeren zelfs vrijwel gelijk deed youtube me leren..maar heb wel het gevoel dat vooral het middengebied veel voller is zo zonder katalysator.
 
Oh en de Termignoni (ik heb dan het hele systeem) is niet veel luider dan de originele uitlaat. Stationair en rond 5000 toeren zelfs vrijwel gelijk deed youtube me leren..maar heb wel het gevoel dat vooral het middengebied veel voller is zo zonder katalysator.

Wel een gruwelijke hoop geld zo’n systeem
Ik had trouwens verwacht dat ie wat bokkiger zou zijn onderin
Ook omdat die eisen steeds strenger worden , maar hij gaat zonder haperingen van onderuit
 
Terug
Bovenaan Onderaan