Het Ducati Monster topic *deel 44*

Ik heb een vergelijkbaar verdeelblokje wel al onder de vorkkroon weten zitten origineel, ik denk cagiva raptor.
 
Iemand een idee waar deze achter spatbord te verkrijgen is? Ik heb deze eerder gezien en flink wat gezocht maar nog niet weten te vinden op internet
 

Bijlagen

  • SmartSelect_20220711-214720_Chrome.jpg
    SmartSelect_20220711-214720_Chrome.jpg
    100,7 KB · Weergaven: 23
Kun je hier zien. Zo heb ik het nog nooit gezien, beun oplossing
Dit is een vrij normale oplossing. Is gewoon een verdeel blokje en die loopt van remklauw A door naar B. Het ziet er alleen niet zo knap uit. Ik denk dat er verkeerd gemeten is voor deze oplossing. Het verdeel blokje had onder de onderste kroonplaat moeten zitten.


Wel veel motor voor weinig geld, als je een beetje handig bent kan je hier jaren mee voort.
 
vraagje, ik heb een monster s4r uit 2007 ... zijstandaard is naar mijn idee aan de korte kant , of te wel de motor staat erg schuin op de standaard .... is de standaard zijstandaard .... iemand daar een oplossing voor?

en verlengen oid?....
 
Zit ie wel goed vast ? Die bouten willen nog wel eens loslopen
Ik zie tegenwoordig ook van die losse voetjes die je aan de jiffy schroeven
Ik heb de mijne verlengd , koker er aan gelast
 
vraagje, ik heb een monster s4r uit 2007 ... zijstandaard is naar mijn idee aan de korte kant , of te wel de motor staat erg schuin op de standaard .... is de standaard zijstandaard .... iemand daar een oplossing voor?

en verlengen oid?....

Bouten komen los, dan kan zijstandaard doorbuigen, evt scheuren…of erger: Carter scheurt. Oplossing (voor mijn 916) was een 1098 zijstandaard. Moet je even opzoeken om zeker te weten.

Anders foto van hoe schuin?
 
Leuk ding, maar mij nét even te smaakgevoelig.
Ik kijk rustig rond naar iets binnen mn budget, en of het nou een 900, S4 of S2/4R wordt dat zal de tijd leren, ik zit gelukkig niet op de wip, de 848 bevalt prima, een monster zal alleen een aanvulling/afwisseling zijn.
 
Leuk ding, maar mij nét even te smaakgevoelig.
Ik kijk rustig rond naar iets binnen mn budget, en of het nou een 900, S4 of S2/4R wordt dat zal de tijd leren, ik zit gelukkig niet op de wip, de 848 bevalt prima, een monster zal alleen een aanvulling/afwisseling zijn.
Ik zou ook graag een motor erbij willen hebben,maar heb er simpelweg de ruimte niet voor. En de financiën om er twee goed te kunnen onderhouden ook niet. Maar mijn huidige bevalt ook erg goed,dus niks te klagen hier :)
 
Leuk ding, maar mij nét even te smaakgevoelig.
Ik kijk rustig rond naar iets binnen mn budget, en of het nou een 900, S4 of S2/4R wordt dat zal de tijd leren, ik zit gelukkig niet op de wip, de 848 bevalt prima, een monster zal alleen een aanvulling/afwisseling zijn.
Ik heb nog een mooie S2R 800 te koop staan. Je kunt me een PM sturen voor meer info...;)
 
Ik zou ook graag een motor erbij willen hebben,maar heb er simpelweg de ruimte niet voor. En de financiën om er twee goed te kunnen onderhouden ook niet. Maar mijn huidige bevalt ook erg goed,dus niks te klagen hier :)
De ruimte heb ik gelukkig wel, al word het met 2 motoren thuis misschien wel wat krapjes in de garage, maar dat heb ik er wel voor over.
Het onderhoud doe ik allemaal zelf, motorfietsen zitten over het algemeen makkelijker in elkaar dan de auto's waar ik elke dag aan werk.

Ik heb nog een mooie S2R 800 te koop staan. Je kunt me een PM sturen voor meer info...;)
Ik zoek eigenlijk liever 1 die niet zo mooi is, das beter voor de prijs O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan