Het Ducati Monster topic *deel 44*

Kom er wel uit, is tenslotte ook weer geen hogere wiskunde... zal eerst eens kijken hoe ver ik met de leidingen kom die ik nu heb.
 
Ik heb denk ik nog wel bouten liggen in Haarlem. Heb de mijne vervangen voor titanium. Je mag ze zo ophalen (morgen even speuren voor je)
 
Ik heb denk ik nog wel bouten liggen in Haarlem. Heb de mijne vervangen voor titanium. Je mag ze zo ophalen (morgen even speuren voor je)
Ik heb vandaag al bouten besteld, inclusief wat andere zooi dat ik denk nodig te hebben,maar erg bedankt voor het aanbod :t De paddockstand komt zowiezo pas volgende week, dus echt haast heb ik ook weer niet.
 
Deze zijn zo grappig, ze kosten maar iets meer dan 400€
En je kunt zo zien dat je zelfs in de opengeklapte stand niks kan zien omdat daar je arm zit
6C82489D-A0E1-415F-84EF-51437F665F54.jpeg
 
Ziet er gelikt uit, maar ze zijn ook erg smal ,of lijkt dat zo? En 400 euro's voor een paar spiegels, da's voor niks! 8)7
 
Nou je hebt twee standen , eentje dan is ie vleugel , de andere als spiegel ( waar je niks in ziet)
Vind die vleugels eigenlijk geen gezicht, zoals op die streetfighters, en wat je ook in de MotoGP ziet. Maar als het zelfs als spiegel niet functioneert, is het wel een heleboel geld voor een paar vleugels.. Aan de andere kant ,voor sommige carbondelen durven ze ook veel te vragen..
 
Zojuist 4 schroeven binnen gekregen voor de remklauwen ; kosten per stuk €10 8)7 Maar zie nergens op de schroeven iets staan over treksterkte of iets dergelijks,dus vraag me af waarom die krengen zo duur moeten zijn... Maar goed, morgen komt eindelijk de paddockstand binnen, kan ik hopelijk weekend nog aan de slag ! @zin_in !

20221209_211512.jpg
 
Rembouten zijn 10.9 over 't algemeen.
Deze hier hebben een speciaal kopje en zijn behandeld.
 
@superduc again ; Op je oude Monster, heb je die bellypan nog moeten aanpassen om die zo strak gemonteerd te krijgen? Zit wat foto's in de openingspost te bekijken,maar ik denk dat ik met een dremel aan de slag moet om passend te krijgen..

heb overigens deze beugels gekocht voor montage;

20221210_184931.jpg
 
@superduc again ; Op je oude Monster, heb je die bellypan nog moeten aanpassen om die zo strak gemonteerd te krijgen? Zit wat foto's in de openingspost te bekijken,maar ik denk dat ik met een dremel aan de slag moet om passend te krijgen..

heb overigens deze beugels gekocht voor montage;

Bekijk bijlage 1829896
Ik weet het niet meer , is denk ik 20 jaar geleden dat ik hem er onder ge schroeft heb , maar volgens mij paste hij zonder die beugeltjes
 
Hoi allemaal, ook weer het topic gevonden. Was een tijdje niet erg actief op MF.

Mijn 797 is van 2020 heeft nu 12.500 km gereden en heeft onderhoud nodig.
Ik twijfel nu of ik 'm in ga ruilen voor een nieuwe Monster of een Hypermotard of dat ik de beurt laat uitvoeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan