Het Ducati Monster topic *deel 44*

Voor carterdeksels zou ik ali nemen maar inderdaad voor remmen orgineel of probolt ofzo..

Had op de vtr alles van de remmen in titanium van probolt, nooit problemen mee gehad.. is niet echt goedkoop maarja beter wat centen kwijt dan ongelukken of toch met twijvel rondrijden..
IMG_20211201_154640812.jpg
 
A en met spacers zal het wel loslopen zolang je goede bouten erbij neemt met een goede borst en genoeg draad. Bij mijn gesmede OZ velgen werden standaard spacers geleverd voor de remschijven..
 
Lekker! Ik wacht nog op m’n nieuwe (lithium) accu. En dan ook even meten of het inderdaad de telefoonlader was die een beetje stroom lekte…
 
Lekker! Ik wacht nog op m’n nieuwe (lithium) accu. En dan ook even meten of het inderdaad de telefoonlader was die een beetje stroom lekte…
Ik heb een tijd op mijn shovel een iPhone gebruikt als km teller , die zat altijd ingeplugd op de telefoon lader , na een week was de accu leeg
Wat voor merk accu heb je gekocht
 
Een Shido, daar las ik de beste resultaten van. Nog even getwijfeld over een ultrabatt, maar die is al flink wat jaren op de markt en is veel kleiner. Het is niet of ik wat anders met m’n accubak kan. Gewicht van beide rond de 0,8-1kg
 
Wil ik weten wat een setje 749R-schijven kosten? 😅 Ze zijn wel erg mooi!
Zijn volgens mij een van de weinige schijven met het juiste verzet ,dus ik moest wel. Maar ze zijn inderdaad erg mooi. Heb mijn kerstbonus welbesteed, al zeg ik het zelf :+

Nu zit ik nog te twijfelen of ik niet ook maar gelijk nieuwe remblokken koop voor deze nieuwe schijven.. De blokken zijn zgan, maar toch..
 
Bij de rempompen die ik heb gekocht had ik toch op zijn minst ook wel verwacht dat er een reservoir, of in ieder geval een beugel tbv het reservoir bij zou zitten, maar die moest ik er dus ook weer apart bij kopen. Loopt onderhand aardig in de papieren, maar voor een hobby moet je wat over hebben ;)
 
Vond het beugeltje behorend bij de originele pomp een stuk mooier passen,maar die gaat niet passen op wat ik nu heb..

20230112_191956.jpg
 
Ik weet het, maar ik vind het voorlopig wel even goed. Eerst maar weer eens rijden. En weer sparen voor eens naar Biggelaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan