Het Ducati Monster topic *deel 44*

Ik zou bij het verwijderen van een kat (en misschien ook de lambda?) zeker de boel eens laten nalopen en eventueel opnieuw laten mappen. Hij is eerder stuk dan weer gerepareerd ;)
 
Ze waren in 2008 nog niet zo arm afgesteld als tegenwoordig ( tot 5500 toeren )
Als hij met de nieuwe uitlaten niet zo lekker rijdt als met de ouwe kun je altijd hem altijd nog een keertje bij den biggelaar op de bank zetten , weet je voor 50€ ofzo of hij goed staat
Goeie tip, doe ik dat.
 
Ik zou bij het verwijderen van een kat (en misschien ook de lambda?) zeker de boel eens laten nalopen en eventueel opnieuw laten mappen. Hij is eerder stuk dan weer gerepareerd ;)
Nee, de lambda zit er nog in. De kat is er al een tijdje onder vandaan, en de motor loopt ook gewoon goed. Houdt niet in of zo.. maar eerst de voorvork laten fixen, en dan maar de uitlaat.
 
Heb vandaag de voorvork laten servicen ,andere veren waren niet nodig ,wat er van Öhlins standaard in zit is al goede kwaliteit volgens die lui.En de uitlaten zitten er ook op. Ik moet denk ik wel aan andere oordoppen ,want maakt toch wel wat meer geluid dan de Sparks die erop zaten. Helaas heb ik ze niet zonder krassen erop gekregen,dus het moet nog een keer opnieuw ( het polijsten) . En nog wat schroeven besteld om de boel netjes vast te zetten, maar de korte testrit beviel goed!

IMG_20230324_140048_6.jpg
 
In plaats van die nieuwe oordoppen zou ik er maar gauw db killers in schroeven. Hebben andere mensen er ook profijt van!
 
Zegt mij niks, maar zal wel een hele verbetering zijn qua veiligheid ( beter gezien worden) ? En das al de moeite waard.
 
Kleur "zuiver wit": waarom wordt er geen kleurtemperatuur gemeld ?
360 graden draaibaar ?
Bedrijfstemperatuur -40 tot +300 ?
Vind het maar dubieus, zou er geen geld aan uitgeven
 
Ik heb een rondje gereden met mijn nieuwe handvaten en ik begrijp wel waarom die Duitse dealer ze altijd aan het aanraden is zijn YouTube filmpjes
 
Volop grip dus? Ik heb van Rizoma, die bevallen ook prima. Maar ben nu bezig mijn bellypan te passen, voor het geld wat dat ding heeft gekost had ik toch wel verwacht dat het in ene keer zou passen . En hadden ze er ook wel wat bevestigingsbeugeltjes bij mogen leveren.. Maar goed, weer wat te doen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan