Het Ducati Monster topic *deel 44*

IMG_20230604_141046_9.jpg

IMG_20230604_140622_2.jpg


IMG_20230604_140052_5.jpg


IMG_20230604_135508_1.jpg
 
Ik bedoelde een custom mapping maken voor jouw motor.
Een Rexxer mapping is toch een bestaande (aangepaste) mapping die je dan gaat gebruiken?
Of zit ik er naast? Wellicht ergens een klok horen luiden😁
"Met onze Rexxer tuning software kunnen we het injectiesysteem van uw motorfiets aanpassen aan gemonteerde accessoires zoals uitlaten of sportluchtfilters, waardoor de motorfiets soepeler loopt en meer vermogen geeft."

Aldus de website van de dealer in Amsterdam. Dus dan toch iets op maat
gemaakt? Heb zowel een meer open uitlaat ,en sinds gisteren ook een K&N luchtfilter, dus zal het wel merken
 
"Met onze Rexxer tuning software kunnen we het injectiesysteem van uw motorfiets aanpassen aan gemonteerde accessoires zoals uitlaten of sportluchtfilters, waardoor de motorfiets soepeler loopt en meer vermogen geeft."

Aldus de website van de dealer in Amsterdam. Dus dan toch iets op maat
gemaakt? Heb zowel een meer open uitlaat ,en sinds gisteren ook een K&N luchtfilter, dus zal het wel merken
Heb je dan ook een openluchtfilter?


Bij die van mij is ECU op maat herschreven door Biggelaar (geen idee of dat hetzelfde is wat Rexxer doet)
 
Leuk ding, die nieuwe Monster, maar ben toch blij dat ik mijn eigen motor weer terug heb ;) .De rexxer mapping is helaas niet gelukt, bij 7000 toeren ging het niet helemaal lekker, dus dat moet nog een keertje over. Maar heb een grote beurt laten doen, en de achterremschijf is vervangen, plus een keerring in het blok die wat lektte, en moet ook nog aan een nieuwe voorband. Al met al weer €1675 lichter, maar je moet wat voor je hobby overhebben. :)
 
Leuk ding, die nieuwe Monster, maar ben toch blij dat ik mijn eigen motor weer terug heb ;) .De rexxer mapping is helaas niet gelukt, bij 7000 toeren ging het niet helemaal lekker, dus dat moet nog een keertje over. Maar heb een grote beurt laten doen, en de achterremschijf is vervangen, plus een keerring in het blok die wat lektte, en moet ook nog aan een nieuwe voorband. Al met al weer €1675 lichter, maar je moet wat voor je hobby overhebben. :)
Het voordeel van die nieuwe monster is wel dat een grote beurt eens in de 30000 km moet
Ik ga morgen naar den biggelaar voor de kleine beurt , vooral om de melding dat hij service nodig heeft uit mijn dash te halen
Eer gisteren trouwens mijn ketting gesteld , had hem op 50 mm gezet ( tikkie te strak ) dacht dat zal ook wel goed zijn
Maar ik denk 5 keer mis geschakeld met de quickshifter, dat gebeurde anders nooit
Dus gisteren toch maar precies op 53mm gezet zo als het eigenlijk moet
En vandaag rondjes biesbosch gedaan en hij schakelde weer vlekkeloos, dat dat zoveel invloed kan hebben
 
Het voordeel van die nieuwe monster is wel dat een grote beurt eens in de 30000 km moet
Ik ga morgen naar den biggelaar voor de kleine beurt , vooral om de melding dat hij service nodig heeft uit mijn dash te halen
Eer gisteren trouwens mijn ketting gesteld , had hem op 50 mm gezet ( tikkie te strak ) dacht dat zal ook wel goed zijn
Maar ik denk 5 keer mis geschakeld met de quickshifter, dat gebeurde anders nooit
Dus gisteren toch maar precies op 53mm gezet zo als het eigenlijk moet
En vandaag rondjes biesbosch gedaan en hij schakelde weer vlekkeloos, dat dat zoveel invloed kan hebben
Oh, niks mis met de nieuwe Monster, ik denk dat als er een wat meer open uitlaat op had gezeten, de beleving al veel beter had geweest. Maar ik vind de oudere modellen motorfietsen gewoon mooier. De leenmotor die ik had schakelde ook een paar keer mis, heb het het maar doorgegeven bij terugbrengen..
En bij de mijne is ook het luchtfilterhuis opengezaagd, scheen volgens de dealer beter te zijn wil je alles uit de rexxer mapping halen. En het extra geluid dat dat maakt viel mij mee. Even kijken of ik morgen een nieuwe voorband kan laten monteren, en dan kan ik voorlopig weer voort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan