Het Ducati Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent weer lekker bezig Jarno.
Heb je al een foto van de Multi van je meisje...
 
leuk filmpje van de bike van me pa


nog zonder katvervanger, openluchtfilter of ecu.
Alle drie zitten ze er nu wel op, heerlijk geluid zeg. Hoop spoedig een nieuw filmpje te maken :9~
 
leuk filmpje van de bike van me pa


nog zonder katvervanger, openluchtfilter of ecu.
Alle drie zitten ze er nu wel op, heerlijk geluid zeg. Hoop spoedig een nieuw filmpje te maken :9~~


Klinkt... heftig.

Ga hem zaterdag ophalen uit de garage van mijn maat en zal dan wat foto's posten want dit is de enige die ik nog heb...

full




:+
 
Laatst bewerkt:
Naar aanleiding van de tip op een van deze pagina's van goedhart onderdelen (TNX Thijs), ben ik ff zo vrij geweest voor mijn Multi een nieuwe zijkap te scoren rechtsvoor. (handschoenvakje)
Heb er een keer onzacht tegenaan gestoten toen ie open stond: daar konden de scharnieren niet zo goed tegen... :(
Na een paar keer proberen te plakken met superlijm etc. denk ik niet dat dat nog goed gaat komen.
Dus van t weekend maar ff aan het sleutelen! *O*
(overigens een heel handig idee zo'n kastje, alleen de uitvoering is ehhh...Italiaans :+
 
Naar aanleiding van de tip op een van deze pagina's van goedhart onderdelen (TNX Thijs), ben ik ff zo vrij geweest voor mijn Multi een nieuwe zijkap te scoren rechtsvoor. (handschoenvakje)
Heb er een keer onzacht tegenaan gestoten toen ie open stond: daar konden de scharnieren niet zo goed tegen... :(
Na een paar keer proberen te plakken met superlijm etc. denk ik niet dat dat nog goed gaat komen.
Dus van t weekend maar ff aan het sleutelen! *O*
(overigens een heel handig idee zo'n kastje, alleen de uitvoering is ehhh...Italiaans :+

Topic begint zijn vruchten af te werpen *O*

Koffers zijn ook interessant maar het geld heb ik er nu nog niet voor.
En ik denk ook eerder een topkoffer aan te schaffen vanwege de praktische zithouding dan.
Mijn vrouw vindt dat heerlijk zitten, heb wel eens op de BMW R1100RT :X van mijn ouwe gecruist en dat vond ze heerlijk zitten. Beetje achteroverleunen als het kon.
(ze weet wanneer ze mee moet hangen)
Op mijn huidige SSie heeft ze 1 keer meegereden... was geen plezierritje voor d'r... :N
 
Topic begint zijn vruchten af te werpen *O*

Koffers zijn ook interessant maar het geld heb ik er nu nog niet voor.
En ik denk ook eerder een topkoffer aan te schaffen vanwege de praktische zithouding dan.
Mijn vrouw vindt dat heerlijk zitten, heb wel eens op de BMW R1100RT :X van mijn ouwe gecruist en dat vond ze heerlijk zitten. Beetje achteroverleunen als het kon.
(ze weet wanneer ze mee moet hangen)
Op mijn huidige SSie heeft ze 1 keer meegereden... was geen plezierritje voor d'r... :N

Super topic man! :9

Mijn vrouw zit ook prima achterop met haar rug tegen de topkoffer (of de bagagerol)
werkt goed!
full
 
Super topic man! :9

Mijn vrouw zit ook prima achterop met haar rug tegen de topkoffer (of de bagagerol)
werkt goed!
[afbeelding]

:}

Dit is wel een beetje de bedoeling... een reismotor.
Wil volgend jaar toch wat meer reizen gaan maken en wil niet van Ducati af.
Best of both sides.
Alhoewel ik ook naar de ST3 heb zitten kijken... Kwam alleen de Multi eerder tegen.

De SSie is toch wat te hardcore voor mij en de Monster te kaal.
En 4 kleppers (respect aan de berijders) is domweg te duur en te sterk.
Desmodue *O*
 
Hoe houd je duc zich met een topkoffer bij hogere snelheden, weet van een V-strom dat deze behoorlijk gaan kwispelen boven de 150km/u.
 
Hoe houd je duc zich met een topkoffer bij hogere snelheden, weet van een V-strom dat deze behoorlijk gaan kwispelen boven de 150km/u.


Mèt zware bagagerol, zijkoffers, duo, tanktas en 150+ ehhh niks aan de hand! Wel iets lichter in het stuur maar geen onrust oid. Is wel de pest voor je banden, die heb je snel vierkant gereden dan.

Leuke van de MTS is idd de combi tussen heel strak blijven sturen en de comfortabele reismogelijkheden. Stap hier op en je hoeft alleen te stoppen als je moet tanken. Vermoeidheid? :N

:]
 
Mèt zware bagagerol, zijkoffers, duo, tanktas en 150+ ehhh niks aan de hand! Wel iets lichter in het stuur maar geen onrust oid. Is wel de pest voor je banden, die heb je snel vierkant gereden dan.
Leuke van de MTS is idd de combi tussen heel strak blijven sturen en de comfortabele reismogelijkheden. Stap hier op en je hoeft alleen te stoppen als je moet tanken. Vermoeidheid? :N

:]

Mooi om te lezen. Valt dus mee.

Wat voor banden heb je dan? Zitten nu bij mij nieuwe Michelin Pilot Roads op.
Pirelli's zijn te zacht... eerder circuitbanden dan gebruikersbanden. :+


En hoeveel km maak je achterelkaar voordat de tank leeg is :?
Las dat er een 20 liter tank in zit en mijn SSie rijdt gemiddeld 1 op 20...
Dat zou lekker zijn maar met 1 op 17 kan ik ook leven (bepakt en bezakt dan)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan