Het Ducati Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang er geen pekel op de weg ligt rij ik gewoon door Rick, dus wat mij betreft...................JA leuk
Hebben we een paar jaar terug ook gedaan, daar is toen het idee voor een Europeese meeting ontstaan.

Doe maar weer bij de Witte Bergen in Hilversum, kom ik lekker op de trapfiets :+


Was trouwens super gezellig gisteren! Lekker gereden en een hoop nieuwe en bekende mensen gesproken :)
 
Morge,

Witte Bergen voor meetingplace Winter tocht :+

En geen pekel... wishfull thinking Thijs. Hebben ze nu al in het oosten gestrooid. -O-


We zien wel.. als het zo'n mooie vriesdroge dag is dan is het best te doen en is de pekel makkelijk te verwijderen :X (ben ook geen liefhebber van pekel)


Maar de bike gaat eerst voor een goede beurt... :P
 
Hier wat foto's die ik gemaakt had...

6m8bllk.jpg

iudqo0s.jpg

578nwbn.jpg

9iroj0o.jpg

7uc8bib.jpg

yo96r60.jpg



En ik ben ook nog op de plaat gezet 8-)

full


en een hele grote...

GroteFoto-JPYOUYQI.jpg
 
Iemand hier een idee over :X

DucMultistradaExBox.jpg


20081121215348.JPG



Vind de onderste wel wat hebben... achterlicht unit is wel strak...
 
Bovenste ooit een keer kunnen horen, klinkt best wel lekker maar ziet er niet uit :r (persoonlijke mening), onderste is best wel een mooie demper, alleen jammer dat door de lage plaatsing het hele effect van het "open" achterwiel verloren gaat.
 
Heb ik weer... Zondag leek het mij leuk om mee te rijden, start om 11 uur de compu op. Even zoeken hoe laat het begint, blijkt het al om een uur of 9 te zijn geweest... Volgende keer maar wat eerder kijken.

Een rit in de winter lijkt mij leuk! Voorwaarde is wel dat er geen pekel ligt. Het enige nadeel is dat de handvatverwarming op het hondaatje zit.
 
Hoofddorp... Austerlitz... was een 3 kwartier rijden geweest en dat had je bij een hele gezellige meeting geweest ;)

Maar winterrit uiteraard zonder pekel.
Vriesdroge dag... blauwe hemel... rondje IJsselmeer _O-
 
En dit is ook een idee Thijs... collector zwart...


album.php



Denk dat ik van de winter mijn wielen laat zwart maken... 8-) kom van een "Dark"
 
Laatst bewerkt:
_O- en nu zie ik ze ook niet meer...

Hacked by mods on forum.... zo groot waren ze ook weer niet O-)

Morgen ff kleiner maken... ga nu maffen... morgen weer vroeg op :W
 
Nieuwe versie werkt ook niet Rick, maar heb de foto's inmiddels wel bekeken, die Zard uitlaat is wel leuk, maar steekt voor mijn gevoel te ver uit, zadeltje is idd wel leuk, een collector zwart is natuurlijk altijd beter dan wat het nu is.
Wielen zwart :Y
 
_O- en nu zie ik ze ook niet meer...

Hacked by mods on forum.... zo groot waren ze ook weer niet O-)

Morgen ff kleiner maken... ga nu maffen... morgen weer vroeg op :W
Rechtstreeks doorlinken wordt geblokkeerd ;)

Als je doorklikt kom je als het goed is in het foto album terecht op de juiste pagina met de gevraagde foto gemarkeerd met een geel randje...
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe specs van de komende Multistrada 1200 (strada aperta wordt het toch niet, naam blijkt multistrada:

Regular MTS 1200.
MTS 1200 S - ohlins, dtc, abs, maybe dda
MTS 1200 T - touring version, with panniers and bigger screen and wind protection
MTS 1200 R - adventure version, 19" front wheel, spoke wheels, better mud protection for the belts


Daarbij ook verschillende blokken met bijpassend vermogen.
Bron: Multistrada.net....
 
Nieuwe specs van de komende Multistrada 1200 (strada aperta wordt het toch niet, naam blijkt multistrada:

Regular MTS 1200.
MTS 1200 S - ohlins, dtc, abs, maybe dda
MTS 1200 T - touring version, with panniers and bigger screen and wind protection
MTS 1200 R - adventure version, 19" front wheel, spoke wheels, better mud protection for the belts


Daarbij ook verschillende blokken met bijpassend vermogen.
Bron: Multistrada.net....


Zo.... marketing heeft zijn werk gedaan...

Ben benieuwd... wel slim...

Nu de prijzen nog :X Als ze stuk goedkoper zijn dan de GS is het een optie maar toch... men blijft Ducati niet dezelfde kwaliteit toe-eigenen als BMW...
 
Nieuwe specs van de komende Multistrada 1200 (strada aperta wordt het toch niet, naam blijkt multistrada:

Regular MTS 1200.
MTS 1200 S - ohlins, dtc, abs, maybe dda
MTS 1200 T - touring version, with panniers and bigger screen and wind protection
MTS 1200 R - adventure version, 19" front wheel, spoke wheels, better mud protection for the belts


Daarbij ook verschillende blokken met bijpassend vermogen.
Bron: Multistrada.net....

dat zijn goede berichten,,, kan je met serieuze all road banden aan de gang ...

ben heel benieuwd , al denk ik dat een echte hard core all road toch gaat kiezen voor een F800GS of KTM of oudere Honda
 
Ik denk dat 99% van de Multistrada rijders niet geinteresseerd zijn in goede All road eigenschappen.
Net zoals onder getekende rijden de meeste een MTS vooral om het feit dat het een Ducati is!...., anders stond hier misschien wel een KTM of zoiets?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan