Het Duin en Bollenstreek wintertopic. Karten en paintballen

Nieuwe data

  • 14-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • 15-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • 28-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19-11

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6-12

    Stemmen: 2 13,3%
  • 12-12

    Stemmen: 4 26,7%
  • 13-12

    Stemmen: 9 60,0%
  • 19-12

    Stemmen: 0 0,0%
  • 20-12

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Milenko

MF veteraan
28 mei 2007
4.058
0

Het kartavondje is inmiddels geweest, en ik hoop dat iedereen er veel plezier in heeft gehad.

Ons volgende uitje is paintballen, en wel indoor.
Gezien de gekozen data zal dit uitje plaats vinden op zondag 13-12-2009.

Paintballen gaan wij hier doen.



Opties van het paintballen zijn als volgt:


Paintball keuze uit:

Verloop programma: Ontvangst in onze gezellige Horeca, daarna omkleden en uitleg door onze professionele marshall. Na de uitleg beginnen wij met het spelen van meerdere spelvarianten die vooraf worden uitgelegd en onder begeleiding van de Marshall worden gespeeld. Een spel duurt ongeveer 12-14 minuten en je speelt alleen met teams van je eigen groep tegen elkaar. In drie uur tijd spelen wij minimaal 4 a 5 spellen. Wil je meer spelen is dit geen probleem en kost dit niks extra’s (behalve eventueel extra af te nemen paintballs als je die nodig hebt)

Basis 50: € 22,50 p.p.

3 uur durend, minimaal 6 pers, 50 paintballs.

Basis 100: € 27,50 p.p.
Als basis 50, maar dan met 100 paintballs in je arrangement.

Basis 150: € 32,50 p.p.
Als basis 50, maar dan met 150 paintballs in je arrangement.





Het is natuurlijk mogelijk om alleen je paintball basispakket te reserveren, echter je kan het ook uitbreiden met:
Eten & drinken:

Drinken:
Drankjes zijn tijdens het paintball los te bestellen aan de bar, deze worden geturfd op de groepslijst & achteraf afgerekend. (dagprijs v.a. € 1,90 per drankje). Maar je kunt ook vooraf kiezen voor het:

Borrelpakket € 10,00 p.p.
Dit bestaat uit 4 drankjes (bier, wijn, fris) & 4 hapjes bittergarnituur.

Eten:
Dit wordt bij ons verzorgd door onze traiteur en moet dus vooraf gereserveerd worden.
Wij bieden je de keuze uit:

Lunchpakket, € 7,50 p.p.
1 broodje ham, 1 broodje kaas, 1 broodje kroket en 1 krentenbol.

Barbecue Royaal, € 20,00 p.p.
Drumsticks, spareribs varkensvlees, hamburgers rundvlees, barbecueworstjes varkensvlees, kipsaté stokjes met pindasaus, eventueel vegetarisch assortiment, huzaren-, groene- of kartoffelsalade, pastasalade, sausjes en kruidenboter, friet en stokbrood

Saté Royaal, € 20,00 p.p.
Saté in hot pot, nasi goreng met ham, atjar tjampoer, kroepoek en sambal, seroendeng, pinda´s en gebakken uitjes, kartoffel salade, thaise salade, koolsalade, friet, stokbrood en sausjes.

Hollandse pot, € 20,00 p.p.
hutspot, stamppot andijvie, boerenkool, kapucijners, rookworsten, gebakken speklapjes, uitgebakken vetspekjes, piccalilly, uitjes, augurk, mosterd, puree, groene salade en stokbrood met kruidenboter.

Italiaans buffet, € 20,00 p.p.
Lasagne, macaroni of spaghetti, groene salade, carpaccio, koude pastasalade en Italiaanse broden.

Warm & Koud Buffet, € 20,00 p.p.
Huzarensalade, zalmsalade, kartoffelsalade, Ardenner ham met meloen, vers fruit salade, carpaccio met pesto en pijnboompitjes, gevulde eitjes, saté van kip, nasi goreng, kroepoek en stokbrood met kruidenboter.




Iedereen neemt deel op eigen risico, en initiatiefnemer kan nimmer aansprakelijk gesteld worden n.a.v ongevallen en of ander soort narigheid.









*O* Deelnemers *O*

[*]Milenko
[*]GSxie
[*]Autoreply
[*]Oost_1987 <--- Betaling ontvangen
[*]Gr1d ( OVB )
[*]Reatjuh <--- Betaling ontvangen
[*]mvlaren
[*]Motor Monkey <--- Betaling ontvangen
[*]Dheamion
[*]MotorHoekie <--- Betaling ontvangen
[*]Dennizz en
[*]Kimmie-Kimi
[*]Lost-Rider
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft twee aparte dagen, dan kunnen er in totaal meer mensen :)
Edit: en natuurlijk ga ik ook mee
 
Laatst bewerkt:
Serieus, karten ben ik altijd wel voor in en eten ook.
Leuke baan in de buurt is Silverstone in Zwanenburg.

Paintballen heb ik nog nooit gedaan, geen idee of ik dat leuk vind.
 
Ik ga voor de 2de optie...ja, kreeg geen andere keus van Milenko aangezien sjoelen er gewoon niet bij staat! :o

Mocht er nog eten aangeplakt worden, dan zijn wij, uiteraard als dit goedgekeurd word door de commissie, graag aanwezig! Ook stel ik dan, belangeloos en geheel onvrijwillig, gekkegeit beschikbaar met zn trucendoos ;)
 
Ik ben voor Paintballen met etentje. Nog nooit gedaan maar lijkt me wel vet *D Karten is niks voor mij, dus liever op twee verschillende dagen. Maar anders ga ik gewoon kijken bij het karten :)
 
Schrijf mij erook bij, heb er zin in! Karten @ Delft lijkt mij prima leuke/goede baan en Paintballen vind ik overal prima! Wie hijsen we in de Bunny Outfit?

Snowworld lijkt me overigens ook wel grappig.. knee down op het snowboard _O-
 
Schrijf mij erook bij, heb er zin in! Karten @ Delft lijkt mij prima leuke/goede baan en Paintballen vind ik overal prima! Wie hijsen we in de Bunny Outfit?

Snowworld lijkt me overigens ook wel grappig.. knee down op het snowboard _O-
Bij deze ben jij geselecteerd voor de Bunny outfit *O*

Schrijf mij maar in voor beide en het liefst op twee middagen/avonden
 
@ mvlaren Snowworld is klote als pro boarder hoef ik daar niet te komen.

Paintballen is geniaal en karten is wel aardig... op de 1 of andere manier wil die kart nooit harder dan ik wil :P
kortom ik doe mee maakt mij niet uit 1 of 2 dagen
 
Deelnemers *O*

* Milenko ( beide )

* GSxie ( beide )

* Oost_1987( beide )

* Gr1d ( beide )

* chduijntje ( komt alleen als er gesjoeld kan worden ) Jippie *O*

* Reatjuh ( paintball )

* Asteroid9 ( beide )

* hills89 ( beide )

* mvlaren ( beide )

* Motor Monkey ( beide )

* Dheamion ( beide )

* MotorHoekie ( beide )
 
Is het geen idee om te gaan karten in een kampioenschap vorm, training, kwalificatie, race... Dat geeft wel extra sfeer, dat is echt veel leuker. Daarna nababbelen tijdens het eten geeft mijn voorkeur.

karten ja
paintballen ja
 
Is het geen idee om te gaan karten in een kampioenschap vorm, training, kwalificatie, race... Dat geeft wel extra sfeer, dat is echt veel leuker. Daarna nababbelen tijdens het eten geeft mijn voorkeur.

Mee eens maar om het voor iedereen toegankelijk te houden moeten we ook de kosten in de gaten houden.
 
Voeg mij ook ff bij het karten toe. Laat dat sjoelen maar zitten ;) Oja, zou Daniel ook mee kunnen met karten? en eten uiteraard...

Datum......voor mij, gekkegeit en Daniel is het simpel. Eigenlijk alleen op een zondag. De rest van de week zijn we aan't werk.
 
Voeg mij ook ff bij het karten toe. Laat dat sjoelen maar zitten ;) Oja, zou Daniel ook mee kunnen met karten? en eten uiteraard...

Datum......voor mij, gekkegeit en Daniel is het simpel. Eigenlijk alleen op een zondag. De rest van de week zijn we aan't werk.
Zondagen hebben ook mijn voorkeur.

De eerste twee weekeinden van November kan ik niet, voor de rest maakt het mij niet veel uit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan