Het duistere verleden van Pooh

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Zit nog niet zo lang hier op het forum, zag wel dat pooh een zeer actief lid is. Nu las ik ergens dat pooh met een gsxr 600 gereden heeft, maar wie weet waar die heen is??
 
de laagvliegende Belg nr.1

zeg maar... :+

02319.jpg


wel indrukwekkend idd zo\'n kikkershot
 
Laatst bewerkt:
Hier wil ik ff op inhaken.. Wat is er met de GSX-R van Duderuud gebeurd?

Ik zag laatst een oud topic met een burn-out maar tegenwoordig kom ik niets meer tegen dat wijst op het bezit van een gixxer... :?
 
Ziet er toch niet zoo erg uit
En, was de beer beschadigd??

Economisch pert total.
Ik dacht dus: snel verkopen die rommel en er weer nieuwe van kopen als verzekering uitbetaald.
Kort daarna ging me auto dus ook in puin en met de centen van het wrak is dan een \'nieuwe\' auto betaald. Verder wacht ik nog steeds (sinds augustus) op uitbetaling van verzekering.. zodra ik die centen krijg wordt dat in mijn verhuis naar eige stekkie gepompt.

Ikzelf was een paar dagen nogal stijf maar verder geen erg (had dainese allround aan en ging maar 50/uur)
 
Er is blijkbaar ook een Fubar 1, vertel op ;)

http://www.pricewatch.be/images/mybike/fubar/

Stomme beginnersfout.. Auto voor mij moet weg kruisen om oprit autostrade op te rijden.. Weg is compleet vrij.. ik hang nogal dicht op die wagen want ik wil snel voorbij.. zon schijnt nogal sterk dus ik zie stoplicht niet oplichten. En toen zat\'k er bijna in.. vol op de rem.. in een bocht.. *blam* pooh omver.
Weinig schade. Enkel schakelding was afgebroken.

Maar euhh.. in plaats van er een nieuw topic voor te starten, use de search.. staan beide verhalen uitvoerig in vertelt :)

Giften kan iedereen storten op bankrekening nummer 230-0609564-36 met de vermelding \"hulpfonds help pooh weer op de fiets\"
 
Laatst bewerkt:
http://www.pricewatch.be/images/mybike/fubar/

Stomme beginnersfout.. Auto voor mij moet weg kruisen om oprit autostrade op te rijden.. Weg is compleet vrij.. ik hang nogal dicht op die wagen want ik wil snel voorbij.. zon schijnt nogal sterk dus ik zie stoplicht niet oplichten. En toen zat\'k er bijna in.. vol op de rem.. in een bocht.. *blam* pooh omver.
Weinig schade. Enkel schakelding was afgebroken.

Maar euhh.. in plaats van er een nieuw topic voor te starten, use de search.. staan beide verhalen uitvoerig in vertelt :)

Ik krijg het idee hier met een levensgevaarlijke belg te maken te hebben }) Crash Test Dummy ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan