Het EGT 2010 komt er aan!

Mwa, t'is nog ver weg. Maar EGT 2009 beviel me wel. Dus ik denk dat ik 2010 ook maar eens ga kijken.
 
Wanneer is het dan? heb er ook al iets over gelezen bij ADVrider maar geen datum enzo...
volgens mij ga ik eerst nog maar eens naar het altes elefanten treffen :Y
ik gok het laatste weekend van augustus. maar het zou ook het op een na laatste kunnen zijn. 27. - 29. augustus
Euro-Gespann-Treffen 2010 in Weißwampach/Luxenburg.
 
Laatst bewerkt:
Jep, wij zijn er zeker bij *O* *O*

full



:Y :Y
 
gezellig, maar mag iemand anders nu de route uitzetten?

Graag want ik doe het noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit meer

Heb je een mooie route dan hobbelt het teveel O-) _O-

;)
 
Nee niet in Holtgast maar volgens Martin Franitza is het in 2011 en2012 in Holtgast omdat ze het terrein in Weiswampach gaan verbouwen om er ook andere evenementen op te kunnen houden zo zou er een zandbak komen om paardendresuur te kunnen houden op de plek waar de standhouders afgelopen keer stonden.
Ik zie me niet met mijn zijspan in die zandbak ploeteren ik was al blij dat ik bij de kleppenjagers het terrein af kon zonder hulp, een kennis heeft zich uit kunnen graven, op zondag met naweeën van de alcohol. :r

Heeft iemand een idee waarom ik een verschoven beeld krijg als ik een post die ik wil plaatsen eerst bekijk, alles zit door elkaar en ik kan de site een volle beeldschermbreedte verschuiven en alle smillies staan onder elkaar net als de icoontjes voor een quote enzo...............
 
Dat eerste kan ik me voorstellen. Holtgast is dichterbij voor ons dus ook wel een lekker.

Dat tweede heb ik nog nooit gehad.. Ligt vast aan je computer instellingen.

You've got mail trouwens.
 
Ook voor mij is Holtgast dichter bij huis, al moet ik wel zeggen dat de omgeving - en zeker wat betreft leuke bochtjes - Weiswampach toch leuker is.

:]



en de fiscaal aantrekkelijke sigaren zijn natuurlijk ook niet vervelend...
 
Ik weet niet hoe de mensen in Holtgast zijn maar de mensen in Weiswampach zijn erg behulpzaam, ik was de weg kwijt en mijn navigatie is eigenlijk voor in de auto dus die lag in het zijspan tot ik good ol´tommy nodig had. Maar goed Tommy had een ADV-tje denk ik dus we stonden langs de weg(mijn vrouw, duc Monster 600 en ik met de Max) na ongeveer 10 minuten stopt er een peugeot 207 en de goede man vraagt of we de weg naar Weiswampach zochten hij woonde daar dus we konden achter hem aan rijden als we dat wilden. Zo gezegd zo gedaan alleen wilde hij ons proberen kwijt te rijden(haha). Hij heeft ons netjes tot de ingang gebracht en we waren nog ruim op tijd voor het bierplezier!!!

@ JFJ: jij nu ook!!!
 
Hm.....

misschien wel leuk om ook eens bij te wonen.

Helaas is planning op zulke lange termijn een beetje lastig in huize ootje, dus bij deze topic gemarkeerd. :W
 
Ik weet niet hoe de mensen in Holtgast zijn maar de mensen in Weiswampach zijn erg behulpzaam, ik was de weg kwijt en mijn navigatie is eigenlijk voor in de auto dus die lag in het zijspan tot ik good ol´tommy nodig had. Maar goed Tommy had een ADV-tje denk ik dus we stonden langs de weg(mijn vrouw, duc Monster 600 en ik met de Max) na ongeveer 10 minuten stopt er een peugeot 207 en de goede man vraagt of we de weg naar Weiswampach zochten hij woonde daar dus we konden achter hem aan rijden als we dat wilden. Zo gezegd zo gedaan alleen wilde hij ons proberen kwijt te rijden(haha). Hij heeft ons netjes tot de ingang gebracht en we waren nog ruim op tijd voor het bierplezier!!!

@ JFJ: jij nu ook!!!
Met Ostfriesen heb ik ook geen slechte ervaring, al moet ik er wel bij zeggen dat de enige keer dat door een behulpzame inboorling überhaupt navigatie-hulp heb gekregen in Litouwen was. Zowel Holtgast als Weiswampach staan in het PPS, dus is is GPS vooralsnog overbodig.
8-)
 
Ja maar ik ben topografisch dyslectisch!!! :?
Volgens mijn vrouw rij ik gewoon te hard maar ik vind dat de borden te laat aangegeven worden :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan