Het Egt 2013 komt eraan

kwastert

Forti Nihil Difficilius
10 feb 2005
10.854
3.340
Achterhoek
kop%2520EGT.jpg






Op 23, 24 en 25 augustus 2013 zijn wij, zijspanrijders van MF op het Motorrad-Gespann-Treffen, kortweg E.G.T. te vinden.


Adres: Sportlerheim 1, Reddighausen

Google Maps



Als jij plannen hebt in die richting kan je hier warm draaien bij de ervaringen van zijspanrijders op dit punt. 2013 is 25ste E.G.T. en dus een jubileum. De organisatie door Motorrad-Gespanne zal extra uitpakken. De 992 zijspannen in 2012 wordt in 2013 zeker overtroffen.

In het traditioneel laatste weekend van Augustus zal het een lust voor oog en oor zijn.
1000 zijspannen bijeen lijkt zeker haalbaar en dat zal een lust voor oog en oor zijn. Praten over en kijken naar die specifieke techniek die bij het zijspan hoort, zowel in bouw als in rijden. Individualiteit in gezamenlijkheid, elke zijspancombinatie is uniek in zijn bouw, samenstelling, technische toepassingen maar de passie wordt gedeeld door velen.

Zo wordt zijspanwereld gekenmerkt door mensen die elkaar tot over de landsgrenzen heen kennen, de zijspanwereld is klein en meteen groot in een verscheidenheid aan mensen en ook dat maakt het boeiend. De ‘racer’ staat naast de klassieker en die weer naast de crosser. Verder alles daar tussenin. Op het E.G.T. kom je het allemaal tegen. Daarbij mag je ongeacht je leeftijd, het lijf eens lekker onder het dunne doek tegen Moeder Aarde aanschurken. Kamperen hoort er eenvoudig bij. Ook hier bevestigen uitzonderingen de regel met vernuftige oplossingen om er iets boven te zweven. Maar het contact gaat niet verloren. Waar moet je anders met je span op driften?

Wat gaat het je kosten? Met een klik weet je het. Euro-Gespann-Treffen | MOTORRAD-GESPANNE


--------------------------------------------------------------------------------


En wis en waarachtig hebben wij een deelnemerslijst. Zinnig? De meningen zullen erover verschillen. De topicstarter en zijn ghostwriter hebben in hun wijsheid zo besloten om u te dienen. Roept u maar waarbij tot enkele maanden voor dato een algeheel onder voorbehoud geldt.



EHE natuurlijk
kwastert
slijptol
TingTing
Hellracer
Lasmoat
JFJ
CB 400
Slingertje
Halflive
hevu
Zeepok
Sidebike
Powerslave
Vox88000
Rutgertjuh
Bosso
Prinsje
 
Laatst bewerkt:
Is die man van die tjubes d'r ook? Lasmoat, JFJ en een aantal zijspanners van MC Gealllemuun zijn er ook bij in '13 ;)
 
Tja, een motor weekend in je achtertuin is ook niet leuk toch? Kan niet anders dan dat het weer beter zal zijn na al die jaren kloten weer.
 
Beetje karige OP Kwastert O-)

Mijne heren: Ik kan u meedelen dat de openingspost verzorgt gaat woorden door de heer TingTing. *O*
Het was een hele strijd, en het kostte veel overredingskracht, maar uiteindelijk zwichtte hij en stemde toe.

Hij moet alleen eerst even Zampano en Gampeldina naar huis rijden.

(knap dat je er was Ting) :}
 
Laatst bewerkt:
Eeeeh, dat kan toch niet meer als jij hem al gemaakt hebt :?

Het gezelschap vond het passend dat het topic door de terplekke aanwezige mensen gestart werd, en niet door iemand die met een of andere k*tsmoes niet aanwezig was en zich thuis achter de pc op een slapend forum zit te vervelen. :P


:+

Het geopende topic wijzig ik wel weer.
 
ik ga niet toezeggen dat ik kom. Het is natuurlijk wel een stuk verder dan luxemburg. En ik weet nog niet of ik vrij kan krijgen. Maar, je weet nooit hoe een koe een haas vangt.
 
Maar dat kleine verschil zal er altijd blijven! *D Maar wel met wederzijds respect en
b(v)ewondering

:+
 
Laatst bewerkt:
Het gezelschap vond het passend dat het topic door de terplekke aanwezige mensen gestart werd, en niet door iemand die met een of andere k*tsmoes niet aanwezig was en zich thuis achter de pc op een slapend forum zit te vervelen. :P


:+

Het geopende topic wijzig ik wel weer.

Ut is weer duidelijk hoor, maar die intentie was voor tweeduizendtwaalef heel anders, en dat snapt gij vast gezien de draagtijd niet meer dan twaaluf maanden bedraagd.

Maar een verjaardag en een baby op komst is blijkbaar een k*t smoes dus..

Maar de terplekke aanwezige mensen komen al jaaaren op EGT dus kan ik het wel snappen heur ;)

Oh ja, :+
 
ik zal eens gaan kijken of het in de 2013 agenda kan gaan passen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan